Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Charlotte Kristensen Makholm
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 15:50

Nogle der kender hende, hun har en salgsstald og bor i kolding, har prøvet google hende, men intet kommer op. :(


GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker

Coffe Cup

Hanniball

Enzo

Dutchy

og Pepsi

{L}

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen der kender
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 20:45

hende eller hendes træningsmetoder eller stalden eller lignende


GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker

Coffe Cup

Hanniball

Enzo

Dutchy

og Pepsi

{L}

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 20:58

Hej Jeg har også en hest som skal op til hende, men har ikke hørt om hende nogen steder, eller kan finde noget på nettet.

 

Hvordan er hun kommet i kontakt med dig?

 

 

Hilsen

Julie Knudsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte
Forfatter: 
Dato:  06-08-2012 21:34

Min kæreste fik en sms fra hende i weekenden. Han har en 4 års vallak tilsalg som er sat her på markedspladsen og på Ridehesten. Han fik en længere smøre om at hun havde fået hans nummer fra en tidligere kundes veninde. Og at hun ledte efter unge spring heste, da hun havde kontakt til nogen fra Israel der kommer til DK til september der er interesseret i unge springheste. Det kostede 2800 at have hesten hos hende. Og så skrev hun noget med prisen hvis hesten bliver solgt. Vi kan heller ikke finde noget om hende. Jeg har selv boet i kolding indtil 2010 og har aldrig hørt om hende.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 08:15

Jeg har fået nøjagtig samme besked.. Undrede mig godt over hvad det kunne være for en tidligere kundes veninde.. For hun kaldte både mig og min hest forkert navn. Synes det virker meget underligt for det er da tydeligt hun bare finder annoncer her på heste-nettet og skriver til dem. Synes det virker meget mærkeligt. Jeg sender i hvertfald ikke min hest derned eller til Israel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 helt sikkert Fup
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 08:50

Jeg synes ikke nogen af jer skal sende jeres hest derned, for det er helt sikkert et fupnummer. Hun skriver fra hemmeligt nr. Man kan ikke finde hendes navn nogen som helst steder, eller en hjemmeside med hendes salgsstald. I tilfælde af hun har en salgsstald promoverer hun sig meget dårligt! Hvorfor skriver hun at hun har fået nummeret fra en tidligere kundes veninde? I stedet for at sige det som det er? Desuden hvem vil så sende sin hest til Israel? Man aner jo ikke hvad for et liv den så får!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 15:32

Vi har ikke svaret på hendes sms. Hesten skal ikke derned når vi bor mellem Viborg og Ålborg. Undre os også over hvorfor hun ikke har ringet istedet for at skrive en flere sider lang sms. Jeg er født i Kolding og har boet der 36 år, indtil 2010 og har som sagt aldrig hørt om hende. Har lige prøvet at søge efter hende på de gule sider, hvor jeg har skrevet hendes navn i første felt og Kolding i andet felt men der dukker ingen op ved det navn.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm ja præcis
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 16:19

vi blev også kontaktet da hun havde nogle young riders fra Norge som kom og så på hest,

præcis med 2800,- for fuld forplejning og ridninge, hun er ikke at finde og siger hendes hjemmeside ikke er færdig endnu. men hun holder til på sottrup heste hospital åpå højreup overskovvej 77, 6560 sommersted, hun har pt en hest i ridning som en Adolf.

Sytnes det hele er lidt mystisk.

nanna kører ned og ser stedet i denne uge


GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker

Coffe Cup

Hanniball

Enzo

Dutchy

og Pepsi

{L}

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Salgsstald
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 21:36

Det er dejligt at skrive med nogen har fået den samme besked. Jeg har også set på stedet som hun tilbyder, og har en veninde som har arbejdet i den stald/ dyrehospital. Det skulle være et ok sted og en god dyrelæge. Jeg kører selv derop torsdag og snakker med hende og ser hvad det er for noget, før at jeg gør mere :)

 

Jeg har desværre meget svært ved at sælge min dejlige ældre spring hest, så derfor synes jeg da det lød som et godt bud :)

 

Håber ikke det er noget fusk, det kunne jo være at hun bare er af nyere tid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mangler betaling
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 22:19

Hun solgte en hest for mig i maj, og jeg har stadig ikke fået pengene for ham, så kan ikke anbefale hende før jeg få mine penge.

 

Ellers har det været meget fint, men det kniber gevaldigt med at få de 45000 kr hun skylder mig...

 

 



Mvh. Karen TT

 

Sælges:

DSP - Plage samt velredne unge ponyer

DV - 3 års springhoppe med kæmpe kapacitet - Tilredet og klar til sadelkåring

ox - Championafstamning -Avlshoppe og hoppeplag

3
2
Svar på denne tråd
 
 overskrift her
Forfatter: 
Dato:  07-08-2012 23:33

Det lyder som en fusker, og dem hører man desværre en del om herinde.

 

Karen TT- jeg håber du har kontrakt og hele movitten på det, og at du får dine penge!


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 02:49

Hmmm, lyder meget som hende min veninde havde en hest hos.

 

Hun hentede ham igen pga. forkert træning ( hun glemte der var noget der hed ryg/røv muskler)

 

Ved afhentning var der også lidt små ballade mellem de 2 parter, men ingen kom og så på hendes hest


Hoppeføl efter Arlando Z/Come Back II til salg fra 2012

Hingsteføl efter Shooting Star/Future Cup til salg fra 2012

2 års plage sælges hingst Rafael/BH Future Cup/Vallak efter BH Hotline/Come Back II

0
0
Svar på denne tråd
 
 søg herinde
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 09:01

Tror I skal søge under Charlotte Kolding

Der ligger flere tråde herinde, både nye og ældre. Ved ikke om jeg har set alle, men kan huske jeg har set nogle stykker, for jeg ved hvem det er.

Navnet er nu nyt ( nyt efternavn) det er ikke det hun har heddet før, så måske er det derfor I ikke kan google hende ;)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Eftenavn
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 10:09

Nå ja... I mit tilfælde hed hun Charlotte Christensen eller Kristensen, men hendes brugernavn på HN er Charlotte Holbæk.

 

 



Mvh. Karen TT

 

Sælges:

DSP - Plage samt velredne unge ponyer

DV - 3 års springhoppe med kæmpe kapacitet - Tilredet og klar til sadelkåring

ox - Championafstamning -Avlshoppe og hoppeplag

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift her
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 10:55

Mon det ikke er samme person her?

 

www.heste-nettet.dk/forum/6/205856/ 205856/


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo det tror jeg
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 11:51

Jeg er ret sikker på det er den samme...



Mvh. Karen TT

 

Sælges:

DSP - Plage samt velredne unge ponyer

DV - 3 års springhoppe med kæmpe kapacitet - Tilredet og klar til sadelkåring

ox - Championafstamning -Avlshoppe og hoppeplag

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi har nu
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 16:40

haft ringet til dyrlægen som hører til på stedet, og han vil slet ikke tale om hende, og nævnte hende som et helt andet efternavn.

 

Så med alt det tju hej skal vores hyps slet ikke derned.


GAIA - du vil altid være min stjerne

som på himlen kommer der flere

- lige nu blinker

Coffe Cup

Hanniball

Enzo

Dutchy

og Pepsi

{L}

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 16:42

Jeg har også haft mistanke om at det var hende, men ville ikke sige noget. Har kun hørt hende bruge de efternavne der står i den tråd der er linket til. Men det kunne sagtens være hende. Hun har ihvertfald ry for ikke at ville af med penge.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  08-08-2012 20:12

Ej hvor sindssygt at hører alt dette, jeg skulle have været deroppe i morgen, men det er aflyst.

 

Jeg har lige hørt fra to beridere, at hun er en fusker!!!

 

Så ja lad vær med at tage sin hest derop :(

 

Tak fordi jeg fandt ud af det i tide :)

3
0
Svar på denne tråd
 
 glad for tråden
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 19:20

jeg er super glad for denne tråd, da jeg netop i dag har fået samme sms fra charlotte og var lidt mistænktsom for man har jo hørt grimme historier.

Nu er jeg i hvert fald helt sikker på at min hest ikke skal over til hende. :)

 

 

______________________...__________

 

Super springhest til salg e. Casir Ask kåret i RDH

 

Sød og rar og suger på springene

 

7 år 170 i stang brun

1
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 20:16

Jeg har også fået en sms fra Charlotte med samme forklaring med nummer gennem en tidligere kundes veninde, og en køber fra Israel og en fra Frankrig.. Hun sendte en meget mangelfuld kontrakt pr mail, og nævnte desuden hun allerede havde sendt billeder og video videre til 'kunderne' i Israel.

Snakkede med hende i telefonen og der lød hun ellers meget sød og rar.

Man skal ikke altid være så naiv, har jeg bestemt lært nu!!

 

-Karen TT jeg håber du får dine penge :O

 

Kicki Winther

DV Hoppe sælges se profil

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  11-08-2012 01:17

Puha godt denne tråd er her, har fået samme besked fra hende, og skulle have afleveret min hest dernede på søndag, men blev lidt mitænksom da jeg ikke kunne finde hverken navn tlfnr. nogen steder.


{>Pocas-hestemassage v/ilse sørensen
0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte makholm
Forfatter: 
Dato:  25-08-2012 08:28
Jeg vil bare skrive at jeg har en sag kørende med en charlotte makholm ang en passier sadel hun ik har sendt til mig, handlen startede den 11 juli så er meget øv over jeg ik har set denne tråd :-(
Håber hun bliver stoppet i alt det her, så ingen andre kommer i klemme.
1
0
Svar på denne tråd
 
 se denne tråd
Forfatter: 
Dato:  25-08-2012 22:06

der er en anden tråd om hende herinde.

 

www.heste-nettet.dk/forum/6/205856/ 205856/

 

hilsen pt

0
0
Svar på denne tråd
 
 lad være
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 16:32

jeg har desværre været naiv og min heste har været derover i en mdr. jeg har lige hentet dem hjem, da jeg ik troede på hende mere og der var en masse som ik passede sammen.

Hun har skrevet til mig akurat det sammne med dem tidligere kundes veninde bla bla bla.

jeg måtte ik komme og se hende ride og altid var der noget som lige kom i vejen. jeg måtte heller ik kommme når der var kunder eller da min hest efter hvad hun siger, skulle handelsundersøges. og da mdr var omme sagde hun at dyrlægen som skulle tage røgnten først kunne komme d. 17 så jeg hentede dem hjem.

Hun vil stadig ik give mig tidspunkt eller fast dato for hvornår dyrlægen skulle kommme. og at jeg ik være være der når han kommer. og vis jeg vil være der skal jeg betale for handels plus røgnten. Luk R....

så nej send ik jeres heste derover.

hun skulle få smed til mine den første uge de var der, men da jeg kom på visit i uge 2 var der ingenting sket. men han ville selvfølgelig komme om mandagen. da jeg så kom om fredagen var der stadig intet sket. og nu var smed blevet sparket og endt på hospitalet.

pludselig en søndag skriver hun at smeden kommer mandag og hvis mine skal have smed skal jeg komme og batle kontant, men igen ingen tidspunkt han ville ringe 30 min før.

men jeg er ik færdig med hende og slæber hende gerne i retten hvis hun ik betaler mig tilbage inden søndag d. 16 sep 2012.

Jeg har heldigvis alle sms´er der er sendt mellem os og man kan se hvor mange gange jeg har ringet til hende.

så hvis hun ik kan bevise at hestene er redet, fremvist osv er der tydelig brud på kontrakten.

samt hun har skrevet at hun var på skadestuen, hvilket var hvorfor jeg ik kunne komme i kontakt med hende, så det må der jo også være en raport på eller lyver hun jo.

 

Nogen er ved hvem der ejer de heste som går på markerne over ved hende?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234356567
Forfatter: 
Dato:  12-12-2012 17:04

For guds skyld hold Jer fra hende!!!!!

 

Kan kun advare STÆRKT mod at købe eller sælge hest til hende.

 

Skriv gerne hvis I vil have det uddybet, kender til en fogedsag som kører imod hende, men hun har ingen penge og kan ikke betale!!!

Men sjovt nok kan hun køre forretning!

Ved at stå sammen (med dem som har udestående med hende) så er det nemmere...

 

Jeg kender hende udemærket godt og bor i området.

 

Dyrlægen kender jeg også og det er synd at han skal trækkes med ind i hendes uærligheder!

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 HUN SKAL STOPPES
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 14:51

Har først set tråden nu, men håber sådan der kunne laves et samlet sagsanlæg mod hende, så hun kan erklæres personlig konkurs.

 

Hun skylder os 50000 i erstating for rideudstyr, og ødelagt pony!!!!

 

Hun er nærmest umulig at få fat på, men vi har kørt en sag, og har henvendt os til hendes svigerforældre, som jeg fandt frem til, har en stor virksomhed i sønderjylland.

 

Syntes det her skal ha en ende.....

 

Mange hilsner AK

2
0
Svar på denne tråd
 
 1234356567
Forfatter: 
Dato:  22-05-2013 02:49

Ja nu tager hun så nødstedte heste/ponyer ind

 

Og kan kun på det KRAFTIGSTE advare imod at sende sin hest til hende. Den ender enten hos slagteren eller bliver handlet.

 

Man KAN ikke stole på hende

 

www.hestegalleri.dk/marked/Pony/ 895824-noedstedte-heste-og-ponyer- modtages

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp!
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 21:41

Hjælp, jeg faldt i

Jeg har fundet min hest på en mark lang derfra hvor jeg afleverede min hest, men mangler pas + udstyr samt de +10.000 for træning og "dyrlæge regnigner"...

 

Jeg kan se at hun åbenbart har kørt det her show længe, og jeg forstår ikke hvorfor hun ikke er blevet stoppen, men nu må det være nok !! Jeg søger folk som evt kan fortælle mig hvad de har oplevet, noget navn, adresse eller lig. Eller måske jeres telefon nummmer..

 

Og til alle andre, SEND ALDRIG EN HEST TIL HENDE !!

1
0
Svar på denne tråd
 
 MiiaSophie
Forfatter: 
Dato:  13-08-2013 01:14

Hvor fandt du din hest ? Fortæl gerne din historie.

 


Mvh.

Louise Nielsen.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg prøver at gøre det kort :)
Forfatter: 
Dato:  13-08-2013 21:29

Jeg har en 3 års hoppe som skulle klargøres til kåring i DSP i Juni. Charlotte kontakter mig og tilbyder ridning for 2500, og jeg googler kort hendes navn, men da jeg ikke finder noget på de første sider, og ved mødetet virkede hun så sød, ja, så fik hun ponyen, udstyret og passet. Jeg var ude og se til hende én gang og jeg skriver hver 14 dag hvordan det går, da jeg afsluttede 3.g og havde svært ved at nå ud mere til hende. To dage før kårinig har Joy pludselig smidt en sko er og halt. Hun er også ved at dø af orm? Jeg betaler dyrlægeregningerne. Jeg ville hente min hest, men får næste måned for 1500, og jeg blev desværre fristet. Hun siger at min hoppe er klar til sadelkåring og jeg tilmelder mig dette (1400 kr + 900), men to uger inden, vil hun have flere penge, og det har jeg ikke. Hun siger: "hvis du ikke giver mig pengene inden mandag, så hent din hest", og det ville jeg gerne, men så fortrød hun. Så skriver hun 2 timer før at hendes "bror"(vi har fundet ud af at hun ingen bror har) er kørt galt og ligger i koma, så vi må ikke få hest eller udstyr. Det opdager jeg at den er galt, og bliver meget gal, og får fortalt at min hest er flyttet til Vojens på en mark. jeg får fat i hesten, men må de følgene dage ikke få mit udstyr eller pas. Min mor ringer og fortæller Charlotte at hvis vi ikke får passet kl 8.30 tirsdag morgen, så går vores advokat ind i det. Hun får kolde fødder og udlevere passet, men skriver efterfølgene at hun har meldt mig til politiet, fordi jeg må have stjålet udstyr, imens jeg har været på hendes grund... -.-

 

Hvad ponyen angår, lignede den en tyk muskelfattig foldbums som var tilmeldt sadelkåring om 9 dage. Jeg har fået lov at tilmelde hende senkåring, ekstiør kåring samme dag istedet. Men jeg har tabt 6000 på ridning, over 2000 på dyrlægeregninger (bla for at få sko på, og min smed siger at den pony aldrig har haft sko på), og over 2000 på at tilmelde mig kåringer. ØVØVØV!

 

Jeg fandt min hest ved tørring Mølle, hvor den åbenbart har gået lige siden jeg forlod hende efter jeg have besøgt hende :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-08-2013 22:01

puhh ha.. Kedelig oplevelse... Godt du har din hest igen


Mvh.

Louise Nielsen.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 hun skal stoppes
Forfatter: 
Dato:  13-08-2013 22:13

Ja, jeg var heldig.!

 

Men er der nogen/hvor mange har lagt sagn an på hende, eller hvad de har gjort for at få deres ting, kunne jeg godt tænkte mig at vide :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 suk......
Forfatter: 
Dato:  14-08-2013 08:44

prisen på 2800 pr mdr alt nkl burde få ens alarm klokker til at ringe.

 

Ingen kan holde en hest på fuldpension + bruge tid på ridning for den pris.

Her på sjælland har en Kim Pedersen huseret med nogenlunde samme metoder.......

 

Jeg kender ingen seriøse slags/træningstalde der selv henvender sig for at tage ens hest i træning- de har ventelister, og sælger sjældent billige heste.

 

Tror desværre nogen har opdaget at folk med heste til 20-40.000 dkk ofte er "lette ofre" dvs knap så rutinerede hesteholdere og derfor kan de lokke dem ind som kunder.

 

 

 

Karina

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Ak ja.....
Forfatter: 
Dato:  14-08-2013 21:32

Ja, alarmklokkerne burde måske nok ringe ved en pris på kr. 2800 for opstaldning og ridning, men i mit tilfælde skulle hesten gøres ryttervant/tilrides og derefter sælges. Charlotte mente sagtens hun kunne sælge hesten for betydeligt mere, end jeg forlangte for hesten, så heri ville der være en god fortjeneste for hende.

Hvis hun tjener på salg, synes jeg ikke prisen på kr. 2800 er så urealistisk endda.

Jeg betalte 2 x kr. 2800 + kr. 300 for beskæring (som iflg. min smed ikke er foretaget) + kr. 700 for transport/flytning af hesten for at den kunne fremvises for kunder. Hesten blev ikke transporteret og fremvist for kunder. Desuden fulgte et extra nyt dækken/grime/træktov med, som iflg. Charlotte blev ødelagt.

Jeg hentede hesten hjem efter 1 1/2 måned. Lidt fattigere men meget klogere.

Jeg tror, at min hest i de 1 1/2 måned hos Charlotte, nok har været lidt på fold, men der udover er der intet sket med hesten med hensyn til at arbejde/ride hesten. Den var i hvert fald meget usoigneret, da jeg hentede den hjem.

Lena

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv !!!
Forfatter: 
Dato:  15-08-2013 22:26

Lena,

Ja, jeg betalte selv for smo og beskæring, som min smed også siger, ikke har det sted.

Jeg snakkede med nogen på stedet da jeg var oppe og hente mit udstyr, som fortalte at min pony havde gået på græs i de 3 måneder. - og heldigvis at det er sommer og varmt nok til at de går ude, så hun ikke stod i en boks uden mad eller vand!

Jeg kan fortælle at Charlotte har nok 40 dækkner, og vildt mange sadler, trenser og spandevis af bandager og gamacher. Døren stod åben, og da vi hvade en aftale om at jeg skulle hente mine ting, gik jeg ind for at tage dem.

 

Prisen for mig var ikke det værste, fordi jeg fik min oldenborg tilredet sidste sommer for 2500 som jeg var yderst tilfreds med. Det var en sommerpris, og Charlotte sagde det samme til mig. Men man er selvfølgelig meget klogere nu!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234356567
Forfatter: 
Dato:  17-08-2013 09:39

Hestene står kUN på fold. De bliver ikke redet. Hendes ridebaner er fyldt med græs og hun kan ikke selv ride mere end en LC!

Hun er ondskabsfuld overfor dyr. Min egen fik tæsk da jeg flyttede den derfra.

Mine 5 stk stod på græs hos hende i 1,5 md.

Jeg så godt hvad der foregik

 

Dyrlægen som har stedet burde man ligge pres på. Han deltager jo i snydet ved at have hende inde som lejer.

Han ved GODT hvad der foregår.

Mange har ringet til ham med lignende historier som jeres.

 

Jeg kører tit forbi da jeg bor i området, og mange gange kan man se heste som står INDE. Kl 14 kan det være at de ikke er lukket på fold.

2 vintre siden var hun meldt til dyreværnet pga vanrøgt.

 

Hun vil gøre ALT for at tjene 500,-

 

Hun erklærer sig insolvent i fogedretten, selvom hun driver sort virksomhed.

Har man krav mod hende, så betaler hun ikke!



Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!


Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

 

 

 

På hestens røgt ses menneskets kløgt

1
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål?
Forfatter: 
Dato:  17-08-2013 09:53

 

Sig mig en gang. I skriver at personen har haft forskellige ydelser til hesten mens hun har haft den. Nuvel, men får i ikke en faktura hvor hestens navn fremgår?

 

Jeg har haft en hoppe på sommergræs / bedækning ret langt væk og fik også oplyst, at hoppen havde haft div. "udgifter" i perioden. Fair nok, men jeg krævede at få bevis fra dyrlæge og smed at min hest optrådte på en faktura med NAVN! Dette kunne jeg ikke få og derfor "droppede" stedet at opkræve disse beløb.. .

 

 

Forøvrigt så har jeg flere gange modtaget "tilbud" hvis vi har haft en hest til salg, hvilket jeg syntes er virkeligt frækt! Jeg håber at der kan gøres noget for at stoppe dén trafik. Alternativt så tænk at et ordentligt sted næppe har tid til at sidde og prøve at "fiske" kunder på dén måde..

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm..
Forfatter: 
Dato:  17-08-2013 11:20

Ja, men problemet med hende her Charlotte er at, hun ingen penge har. Lige meget hvor meget jeg vil opkræve mine penge, så får jeg dem ikke igen. Hun står i kæmpe gæld i forvejen for alle dem hun har snydt, og må have flere sager i nakken.

Jeg har betalt godt 2200 for "smed/gødningeprøver/ smertestillende" , men for at jeg ville kunne få dem, skal jeg ført have en advokat. Derefter kan hun godt blive dømt til at give mig mine penge tilbage, men når jeg så har betalt for advokat og retten (det gør man, hvis den modsatte part ikke har penge til at betale retten), så har jeg mistet flere penge end før, og jeg er bare et nummer i rækken på folk som hun skylder penge.

 

Jeg ville ønske at man kunne gå sammen og gøre hende konkurs eller noget !

1
0
Svar på denne tråd
 
 Chalotte
Forfatter: 
Dato:  17-08-2013 12:30

jeg har fået undervisning et par gange af Charlotte Makholm et par år tilbage, og hun brændte aftaler af og var ikke til at komme i kontakt med. Og hun løj om hendes kvalifikationer og kunne intet af det hun havde fortalt.

 

Kender derudover en som har set hende være meget grov med en kost, da en unghest ikke ville gå i et vandspiltov.

 

Jeg vil under ingen omstændigheder give hende mine anbefaldinger.


Mvh.

Karina Stackelies, Kamran Shah ox, Gribsvads Nicko

og Overmoselunds Conan

Tilbyder undervisning, træning mm. i Syd og Sønderjylland

 

BBH instruktør under uddannelse hos Susan Kjærgård

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  27-10-2013 18:37

Charlotte har tilbudt mig en acceptabel løsning på gældsspørgsmålet, og vi har pr dag dato ikke længere noget økonomisk udestående.


 

Mvh. Karen TT

 

 

Sælges:

 

Proff. redet DV - 4 års BRDH hoppe med 9 i overlinje, galop, kapacitet og helhed.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 nyt navn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2015 23:17

Ved godt at tråden er gammel men såfremt folk stadig har udestående med omtalte person, kan jeg oplyse om at hun dags dato kalder sig Nancy Charlotte Kristensen og hendes firma hedder NC International....


Mvh.

Louise Nielsen.

 

8
0
Svar på denne tråd
 
 FB......
Forfatter: 
Dato:  21-12-2015 22:14

En ved det navn findes på FB....


Med venlig hilsen Carina....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det er hende
Forfatter: 
Dato:  22-12-2015 06:48

Og det er hende..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  22-12-2015 11:19

Jeps det er hende


Mvh.

Louise Nielsen.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svindler !!
Forfatter: 
Dato:  28-01-2019 12:00

Og hun svindler stadig ! Nu især med hestetransport under Ørstedlund hestetransport.

utroligt hun kan fortsætte ! Har I ikke meldt hende?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tra lå lå
Forfatter: 
Dato:  17-07-2019 20:38
Hun er i gang på dba igen. Jeg har meldt hende.

** Nu med Scarlett**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte Kristensen
Forfatter: 
Dato:  17-07-2019 21:29

Sender du ikke link? Hun er skingrende sindssyg !!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider