Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Erfaringer med Charlotte Makholm?
Forfatter: 
Dato:  19-03-2012 19:11

Hej

 

Er der nogen herinde der har erfaringer med Charlotte Makholm (Christensen/Christiansen)?

Gode eller dårlige erfaringer? Er meget interesseret i at høre fra jer, hvis I har haft et samarbejde med hende eller kender hende på den ene eller anden måde.

Skriv evt. en privat besked.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja lidt kan jeg fortælle...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2012 21:00

det har vi, er der noget specielt du vil vide?? Vil gerne lige vide lidt mere om hvem jeg skriver med inden jeg fortæller noget, skriv gerne i en privat besked, kender et par stykker, der har lidt at fortælle :-)

 

Mvh

Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm ja...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2012 15:46

Ja jeg kan sige så meget at den hest hun har solgt til USA, er IKKE en hun har avlet, det har JEG...Altså jeg er opdrætter af denne hest,Selvom hun påstår noget andet.. Hun købte Crenado/Safe Haven af mig da han var ca 2,5 år gammel og så siden da har hun solgt den videre til USA...

Man kan bare gå ind og tjekke på hestedata...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige lidt mere..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2012 19:12

Jeg kan i øvrigt huske at hun ringede til mig d 27 januar (en Fredag) for at fortælle mig at Crenado er røget til USA.

Charlotte fortæller mig at Crenado er solgt til en på sjælland for 120.000 kr. Og vedkommende på Sjælland har så solgt Crenado videre til USA for 165.000 dollars.Crenado har dog fået et andet navn derovre.

Da jeg spurgte til det, kunne Charlotte ikke lige huske hva Crenado`s nye navn er.(Safe Haven)

 

Det er den besked jeg har fået af hende.

Jeg kan huske dette, fordi det er da en besked man ikke lige sådan glemmer, at en hest som man har avlet er rejst til USA.

Det er jo en stor oplevelse..

0
0
Svar på denne tråd
 
 PAS PÅ!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 09:52

Vi har erfaringer - også i den grad, kan kun sige PAS PÅ!

 

Det er ikke lige til at vide hvilket navn hun bruger, og desuden er hun umulig at få fat på.....

 

Skriv meget gerne en PB.

 

ANNE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu kalder hun sig også
Forfatter: 
Dato:  25-08-2012 22:05

Charlotte Daugaard Sørensen

 

pas på hende - hun kan ikke ride på noget plan højere end lc.

 

Det må på det kraftigste advares mod at bruge hende eller handle med hende.

 

venlig hilsen

pt

1
0
Svar på denne tråd
 
 1234356567
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 16:13

Er hun stadig aktiv?



Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!


Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

 

 

 

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste1981
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 17:10

Ja, hendes nuværende hn Brugernavn er heste 1981. Eller noget i den retning.

 

hun skylder mig rigtig mange penge, som hun har lovet snart at betale, men det har stået på i snart et år, så kan ikke anbefale at handle med hende.

 

Når hun engang betaler hvad hun skylder vil jeg selvfølgelig opdatere herinde, så jeg ikke er uretfærdig overfor hende.

 


 

Mvh. Karen TT

 

 

Sælges:

 

Proff. redet DV - 4 års BRDH hoppe med 9 i overlinje, galop, kapacitet og helhed.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 23:57

Her er også en tråd om hende www.heste-nettet.dk/forum/6/212571/ 212571/


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pas på med Charlotte.
Forfatter: 
Dato:  18-03-2013 21:35

Jeg vil også på det kraftigste fraråde at sende hest i ridning hos Charlotte. Har netop hentet en hest hjem fra hende 14 dag før beregnet p.gr.a. det var umuligt at lave en aftale om at komme og se hesten under rytter. I starten skrev hun, hvor sød og lærenem hesten var, og jeg snart ville modtage video, jeg modtog bare aldrig video af hesten, og da jeg begyndte at presse hende for en aftale om at komme og se hesten under rytter, havde hun altid en undskyldning for at vente. Til sidst gav jeg hende 4 dage at vælge mellem, så ville jeg se hesten under rytter og selv optage video. Nu var hesten pludselig blevet umulig/syg og skulle tilses af en dyrlæge, før hun ville ride den igen. I mellemtiden havde jeg betalt for smed + ekstra til opstaldning på en rideskole, hvor hun skulle vise hesten frem for norske kunder. Hesten kom bare aldrig på rideskolen, men pengene er ikke kommet retur selvom hun siger, de er overført. Desuden havde hesten et extra nyt Eskadron dækken + grime med, men ifølge Charlotte er det blevet ødelagt og kan ikke repareres.

Heldigvis fik jeg hesten hjem i tide, men jeg tvivler på, at der er blevet arbejdet særlig meget med den.

Lena

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234356567
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 08:26

Stakkels dig.

 

Og hvor er det synd for din hest.

 

Charlotte kan max ride en LC hvis hun overhovedet kan det. Og kan på ingen måder ride en hest op eller træne en hest ordenligt.

Iøvrigt så er hun opsagt på Sottrup hestehospital da hun skylder for mange mdr staldleje.

Har man et udestående med Charlotte kan man godt skyde en hvid pil efter dem, hvis man ikke har overskud til at føre en fogedsag mod hende. Hun betaler nemlig ikke.



Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!


Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

 

 

 

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  27-10-2013 18:42
  • Charlotte har tilbudt mig en acceptabel løsning på gældsspørgsmålet, og vi har pr dag dato ikke længere noget økonomisk udestående.
     

 

Mvh. Karen TT

 

 

Sælges:

 

Proff. redet DV - 4 års BRDH hoppe med 9 i overlinje, galop, kapacitet og helhed.

 

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider