Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Premiere Equine
Forfatter: 
Dato:  20-09-2020 11:18

Hej

hvordan er Premiere Equine i forhold til Rambo i størrelsen?

min hest bruger 6,0 i Rambo og Amigo er for smalle.

hvad er jeres erfaring ?


Med venlig hilsen

Anita

0
0
Svar på denne tråd
 
 meget smal
Forfatter: 
Dato:  21-09-2020 07:46

God morgen

 

Jeg købte Premiere Equine til min, tænker jeg, standart størrelse hoppe. Ikke bred, ikke smal.

Det var absolut for smalt og hun fik de grimmeste gnavesår i løbet af prøvedøgnet.

Så insektdækken i str 6,3 kan fås for at hente det her hos mig.

Brugt 1 gang.

Min hoppe passer weatherbeeta perfekt.

 

Mvh Helle Klahn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pemiere Equine
Forfatter: 
Dato:  22-09-2020 07:27

Jeg har ikke prøvet som sådan at sammenligne størrelse med Rambo andet end at jeg kan sige at mit Rambo sveddækken i 6.3 er for stort til min hest, hvorimod PE udedækken 6,0 passer perfekt.

 

På deres hjemmeside er der en måleguide til størrelser og den har virket rigtig godt til mine to heste.

Jeg har travheste som har stort skulderparti med meget bevægelse men forholdsvis lille hals. Jeg skrev til afdelingen i england og de anbefalede enten buster eller Lucantamodellen, fordi de har stor skulderslids.

 

Busteren har taget min hoppe en smule på skulderen, men ikke noget alamerende. Jeg har dog generelt problemer med at hun bliver slidt når vi når sidst på dækkensæsonen uanset hvilket dækken jeg har brugt til hende.

 

Lucantaen er den med puder oppe omkring mankebenet. Den ligger super godt på min vallak med meget bred bringe.

 

Jeg kan se at flere af hestene i stalden sidste vinter gik med andre af deres dækkener med alm slids og der var flere som blev taget ret voldsomt på skulderen. mens andre igen ikke havde problemer.

 

MVH Kristina


Cand. Agro og hestemassør.

0
0
Svar på denne tråd
 
 størrelse
Forfatter: 
Dato:  25-09-2020 12:18

P.E har lavet denne guide til at vælge rigtig størrelse:

 

www.premierequine.co.uk/Files/98189/ Img/05/Rug-Sizing-Guide.jpg

 

Og den passer ret godt :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider