Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Wraphø
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 09:23

Er der nogen der ved hvor længe en balle wraphø kan holde sig, når den først er åbnet?

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intet generelt
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 09:52

Det er svært at sige generelt, det kommer an på udendørs temperatur og hvor tør ballen er. På nuværende tidspunkt vil jeg mene 8-10 dage er nok realistisk. Hvis ballen er fugtig, er det en fordel at skille den lidt ad, så der kommer luft til, derved vil den tørre lidt og holdbarheden forøges.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Længere
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 10:20

På denne årstid holder mit nemt to uger. Jeg tror heller ikke tre ville være et problem. Det er først i april, jeg får problemer med at bruge de store baller, både pga temperaturen stiger, især hvis den også er høj (over ti grader) om natten, og fordi de ikke får så meget, pga græsset er begyndt at vågne. Det er også først i april jeg begynder at skille den lidt ad. Ellers skærer jeg bare plastikken af.


2
0
Svar på denne tråd
 
 en til to uger
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 14:02

Holdbarhed afhænger af opbevaring.

Her pakkes de helt ud og bånd fjernes. Ballen står under halvtag men med frisk kulde/luft hele døgnet. Det er først når vi når omkring 5-10 grader hele døgnet at de kun kan holde maks en uge.

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider