Her har det taget mig 3 uger, hver gang.
Først med min hoppe, der var lidt afpillet
. www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1059399/1059384/
I dag kan man se ribbene i lyset, og se de enkelte led i rygraden, for ikke at tale om at mærke dem, men det er fint, da hun skal gøres klar til græsset.
Hun blev dengang fedet op med lucerne og O grass (4-5 kg).
Her i december var jeg ked af at se på min plag, der havde mistet alle muskler, og virkelig lignede en plag for 1. gang, næsten svajryg og kunne mærke alle ribben, trods bamse pels!
På 3 uger med roepiller, grønpiller og lucerne (ca. 1 kg i alt) er hun nu i fin foderstand, og har fået overlinie og gode muskler overalt. Nu har jeg ikke længere dårlig samvittighed ved at træne hende lidt, og snart skulle op på ryggen, for nu er der noget at sidde på. 