Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 overlinje på en uge? muligt?
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 18:20

Hej

 

alle snakker om man kan lave en overlinje på sin hest på en uge, hvis man bruger det rigtige foder/tilskud?

 

erfaringer?

 

spillers condition mix + deres body builder


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overlinie
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 20:19

Det tror jeg ikke man skal forsøge, det kræver tid!


Bent


Welsh Cob avler


www.kildegaardstud.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 nah...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 21:06

Her har det taget mig 3 uger, hver gang.

 

Først med min hoppe, der var lidt afpillet :). www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1059399/1059384/

 

I dag kan man se ribbene i lyset, og se de enkelte led i rygraden, for ikke at tale om at mærke dem, men det er fint, da hun skal gøres klar til græsset.

 

Hun blev dengang fedet op med lucerne og O grass (4-5 kg).

 

Her i december var jeg ked af at se på min plag, der havde mistet alle muskler, og virkelig lignede en plag for 1. gang, næsten svajryg og kunne mærke alle ribben, trods bamse pels!

 

På 3 uger med roepiller, grønpiller og lucerne (ca. 1 kg i alt) er hun nu i fin foderstand, og har fået overlinie og gode muskler overalt. Nu har jeg ikke længere dårlig samvittighed ved at træne hende lidt, og snart skulle op på ryggen, for nu er der noget at sidde på.

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider