Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foder til foderautomaten?
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 10:31

Jeg skal nu købe en hoppe på 15 år. Hun er en stor blandning på 750 kg og 175 cm. Hun spiser vitaminer og wrap lige nu, og hun går i løsdrift, men jeg skal flytte hende til en boks. Vi har foderautomater, kan du give mig god, billige foder jeg kan fodre eller blande med vitaminer? Hun skal ikke spise for meget, hun er allerede lidt tyk og hun går kun på vitaminer og wrap.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pelleteret foder
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 11:50

 

.... er bedst til foderautomater og typisk også det billigste. Prøv evt. med Saracen Cooling Pencils!

 


Mange hilsner fra


Lise Andersen



www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd
 
 mere info
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 11:51

hvor meget laver hesten til daglig og har hun nogen problemer med stres, er hun doven eller andet??


Stald Højager

 

Undervisning tilbydes på dejlig kat. 3 pony

eller

på din egen hest/pony


Salg af Derby foder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun fejler intet
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 12:45

Hun er en super rolig hoppe. Hun har ingen problemer og er sund og rask.


Susanne :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 mere info
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 15:11

hvad bruger du hende til??

ridning og hvor meget??

avl eller bare hygge på en fold??


Stald Højager

 

Undervisning tilbydes på dejlig kat. 3 pony

eller

på din egen hest/pony


Salg af Derby foder

0
0
Svar på denne tråd
 
 hos os
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 20:41

Køre automaterne fantastisk på enten pilleret fuldfoder Vrinsk eller Cool mix, men Vrinsk er helt klart favorit. vi har 20 heste egne/ opstaldede fra Lc - Mb niveau og alle trives til UG. self. sammen med massere af warp..

 

Men automaterne køre generelt super på pilleret foder- i små piller, ikke de store som ex. Kraft Grov 90/ pavo eller hvad de nu hedder- eller müslie uden olie, melasse eller Lucerne.

 

Vores automater er Ifeed vi har haft dem i 4 år.

 

Gitte


GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider