Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

hvilken sadel passer min hest?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 14:22

Billede

Billede

Billede

Billede

hej alle i kloge hestemennesker. min hoppe er meget kort i ryggen og er overbygget. tjek fotos og kom med forslag til hvad sadel som ville kunne ligge på hende. jeg er selv tilhænger af albion, men findes der mon nogle billigere som minder om albion ?god bredde og kort...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 15:46

efter min hest har haft sadeltrykning af en sadel der ikke passede, er jeg overbevist om at det kan betale sig at få en sadelmager ind over, som kan fortælle dig hvilke mærker/modeller der kan bruges på din hest, nogen sadelmagere forhandler sadler, andre anbefaler kun.

Mvh Naja

Ideal Jessica dressursadel

bom mw 17½ tommer købes

0
0
Svar på denne tråd

Helt...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 18:04

Helt enig i sadelmager, men kan godt følge dig! Jeg har en tid med sadelmageren den 29., og er allerede ved at tjekke, hvad der mon kan passe til hesten. Det er godt at være forberedt.

Dens sadelleje ligner lidt mins, hun har gået med en hubertus, og går nu med en sommer magnus.

Hun er netop også kort i ryggen (bruger en 16"), og nu hvor hun er blevet så slank, at man kan se knoglerne i rygraden, har hun endda fået en smule markeret manke, som din.

Plejer at have lige ryg.

Her er hendes foderstand værre. Men man kan godt være tynd og stadig have r*v og "bib". :)

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider