Helt enig i sadelmager, men kan godt følge dig! Jeg har en tid med sadelmageren den 29., og er allerede ved at tjekke, hvad der mon kan passe til hesten. Det er godt at være forberedt.
Dens sadelleje ligner lidt mins, hun har gået med en hubertus, og går nu med en sommer magnus.
Hun er netop også kort i ryggen (bruger en 16"), og nu hvor hun er blevet så slank, at man kan se knoglerne i rygraden, har hun endda fået en smule markeret manke, som din.

Plejer at have lige ryg.
Her er hendes foderstand værre. Men man kan godt være tynd og stadig have r*v og "bib". 