Hejsa allesammen
nu sidder jeg her og tuder snot i stænger, min dressur hoppe har fået betændelse under huden på ryggen. hun har altid haft sådan nogle knopper i sadel lejet, men det har aldrig generet hende, så igår da jeg havde redet undervisning, var der gået hul på nogen af dem, og alt det skum hun hvade svedt frem var bare gul betændelse, og havde slet ikke kun mærke noget på hende da jeg red. Det er så sadlen der ligger forkert, så skal så have ny sadel, men kan nu ikke ride i mindst 14 dag. og er lige kommet igang igen efter 4 ugers pause 
Er der nogen af jer der har prøvet det med jeres hest.
Knus Elisa