Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 betændelse i ryggen
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 11:54

Hejsa allesammen

nu sidder jeg her og tuder snot i stænger, min dressur hoppe har fået betændelse under huden på ryggen. hun har altid haft sådan nogle knopper i sadel lejet, men det har aldrig generet hende, så igår da jeg havde redet undervisning, var der gået hul på nogen af dem, og alt det skum hun hvade svedt frem var bare gul betændelse, og havde slet ikke kun mærke noget på hende da jeg red. Det er så sadlen der ligger forkert, så skal så have ny sadel, men kan nu ikke ride i mindst 14 dag. og er lige kommet igang igen efter 4 ugers pause :(


Er der nogen af jer der har prøvet det med jeres hest.


Knus Elisa


Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

Solgt den 11-08-2010

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

<3 kåret i RDH<3

Rigtige rytter rider Dansk Varmblod



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 15:34

Hej


Hvordan så de knopper ud??

Min hoppe har nemlig fået knopper..

Godt jeg snart skal ha dyrlægen ud :)


Hilsen


Christina


Nu med Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

www.skelgaardensrideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det varme knopper
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 19:16

eller hvad? Det lyder da helt vildt og ikke noget der kan fikses på 14 dage. Min får varme knopper og en gang var de så slemme så hun fik sprøjtet binyrebark hormon ind under huden. Der kunne jeg ikke ride længe efter.


Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -




0
0
Svar på denne tråd
 
 nice...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 19:33

Det er heldigvis meget bedre, og det er faktisk væk så nu skal jeg bare have fundet en ny sadel:)


Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

Solgt den 11-08-2010

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

<3 kåret i RDH<3

Rigtige rytter rider Dansk Varmblod



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 21:19

Hvordan så de ud???


Var de ømme, bløde, hårde, store eller små eller hvordan??


Hilsen


Christina


Nu med Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

www.skelgaardensrideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen..
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 21:23

Åh jamen de var hårde, men har aldrig været ømme eller noget før det her, de er ikke så store. men hvis sadlen ikke havde lagt forkert, var der aldrig sket noget, og de ville aldrig have generet hende :D


KNus Elisa


Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

Solgt den 11-08-2010

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

<3 kåret i RDH<3

Rigtige rytter rider Dansk Varmblod



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 21:27

Kom og gik de??


Og ændrede de størrelse??


Hilsen


Christina


Nu med Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

www.skelgaardensrideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt så
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 21:52

De har været der altid, lige siden hun blev redet til som 3 års, og dyrlægen har behandlet dem, men de er aldrig gået væk.

de har aldrig ændret størrelse


Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

Solgt den 11-08-2010

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

<3 kåret i RDH<3

Rigtige rytter rider Dansk Varmblod



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider