Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

sadel til haflinger
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 19:53

Jeg er nu igang med at gøre min kære haflinger vant til sadel og da vi lægger min venindes bates 17,5 på, kan vi se den er alt for lang

Og derfor kunne jo godt tænke mig at vide hvilke tommer sadel og hvilken sadel i bruger til jeres haflinger? :-)

0
0
Svar på denne tråd

sadel til haflinger
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 20:31

Jeg har en 17,5" Isabell Werth dressursadel, som ligger rigtig fint på min haflinger, dog er hun også en stor hoppe på 150 cm. storrammet og bruger 135 i dækken.

Dog er den ikke helt optimal, da jeg gerne vil ned i en 17" men eftersom at min popo også skal være i den, må det være sådan, dog er mit vægttab i fuld gang :)

Vangs Mee-Malu & Hirse Bakkely

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 20:35

Ok så hun også større end min:-)

Min er kun 142 og så han en lille tæt en:-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 22:47

Jeg bruger en Hubertus Flexline 17" dressursadel på min haflingerhoppe. Hun er af den gamle haflingertype - lav og bred - 137 cm i stangmål og bruger dækken i str. 135.

Derudover har jeg brugt en Griffin 17" kombi sadel til hende tidligere.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Trenser sælges,

se mine annoncer på markedspladsen

0
0
Svar på denne tråd

Vi har
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 22:51

4 haflingere - og de har hver sin Windsor Elite, fit 4, 17 tommer - tilpasset hver hest (y)

De ligger godt på hafferne og er rigtig dejlige at sidde i :-)

:-) fra NinA

Boks ledig i velfungerende og hyggelig lille selvpasserstald i 3330 Uvelse (mellem Lynge og Hillerød) - med god, oplyst ridebane, lille ridehus og lige op ad skov :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider