Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderplan - hvor?
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 21:43

Efter tråden jeg fik lavet omkring foder www.heste-nettet.dk/forum/5/561903/ 561903/ - og jeg har talt, vendt og drejet mine tanker med min kloge medopstalder, som immervæk har 3 nydelige heste i stalden (ikke at mine ikke er det - de er lige som de skal være), krydret med min egen logik og sunde fornuft - har jeg nu besluttet at jeg skal have fat i en der kan lave en foderplan til drengene. Så MÅ jeg da være dækket ind og går der noget galt er det ikke min skyld :P Ej pjat, har altid øje på hypperne, hvordan de ser ud, trives osv osv.

Sådan en foderplan har jeg ikke fået lavet før - og ja utroligt nok lever mine heste stadig, tro det eller ej ;) - hvordan forgår det at få lagt sådan en, hvilke oplysninger skal vedkommende bruge og hvem/ hvor finder jeg sådan en foderplanlægger?

Hilsen Tina

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

Back on Track købes

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke så svært..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 22:21

Der er en del herinde der er amatør foderplans maker.. som er rigtig gode til det.. og så er der de udd argornomer. som via deres udd også er noget dyrere..

så skal de nok skrive til dig hvad de skal buge af oplysninger. hvis du kan vente til næste uge og ikke får nogle super tilbud inden. (hvilket du helt sikkert gør) så kan jeg godt hjælpe dig i starten af næste uge..

Pura Raza Española

http://www.staldrohan.dk

Basis kåret Skimmel PRE hoppe sælges.

Se hjemmeside.

Transporter sælges. Se hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Annonce
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 15:15

Jeg lagde en annonce på "serviceydelser købes" eller hva det hedder, og jeg fik 4 henvendelser fra folk der var villige til at lave en foderplan

*Winnie & Falcon*

0
0
Svar på denne tråd

Brogaarden
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 17:29

Ring til Brogaarden, det er vildt gode produkter og super og kompetent service.

http://brogaarden.eu/

0
0
Svar på denne tråd

Har fundet
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 20:42

en der kunne hjælpe og foderplanen er så godt som lagt for drengene - super dejligt :)

Tak for hjælpen :D

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

Back on Track købes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider