Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Kastration - spørgsmål...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 10:43

Jeg har jo fået min frieserhingst kastreret for en månedstid siden, han er 5, så det var en stor basse.

Vi har efterfølgende bøvlet en del, men betændelse der ikke vil holde op og en hævelse der hygger sig vældig og ikke vil falde (nok)....

Han har det heldigvis godt, har ikke ondt, er glad og nøjagtig som han plejer, han er (efter dyrlægens råd) i fuld træning og går som altid.

MEN dyrlægerne, og selvfølgelig jeg, er lidt bekymret for betændelse og hævelse her en måned efter.. Han er nu inde i sidste uge med antibiotika, inden vi nok snakker ned at ligge og skæres i.... Heldigvis er betændelsen nu nærmest et minimum...

MEN MEN MEN... han hiver stadig pungen op, som en hingst gør med testiklerne, det må han ikke for dyrlægen, for det muskel må ikke sætte sig fast i pungen, for det kan de blive halte af...

Jeg synes bare det vil være voldsomt hvis han skal opereres for det, når han ikke er halt og har det godt. Så lad mig høre nogen der har erfaringer med det...

Selvfølgelig snakker jeg med dyrlægerne igen (de er snart mine bedste venner ) men det er bare så rart med mest mulig viden når man snakker med dem...

Håber på lidt hjælp fra jer herinde

Broderier laves, bla. efter dit eget billede, se billeder og priser på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider