Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 foderplan.dk, kan jeg ikke få til at vir
Forfatter: 
Dato:  23-11-2006 23:20
jeg har nu prøvet foderplan.dk rigtig mange gange..og kan ikke finde ud af det.. jeg kan ikke skrive nogen steder og kan kun trykke på "hesten" og der sker heller ikke noget.. er jeg dum eller hva??? eller er det fra hænderne og op efter??

håber en lige kan skære det ud i PAP for mig... TAK
0
0
Svar på denne tråd
 
 Foderplan
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 09:40

Hej Zille


Jeg har lige været inde og bestille en foderplan inde på Foderplan.dk..


Det eneste jeg kunne få til at virke var at trykke to gange på bestilling, så kan du taste alle dine informationer ind og så sende den, og derefter kontakter de dig via mail..


Jeg har også prøvet at trykke på de andre ting vedr. info, kontakt osv. men når jeg gør det lukker hele internettet ned, total træls..!! Har prøvet mange gange.. Men det vil ikke..


Jeg troede ikke at min bestilling var gået igennem, men dagen efter fik jeg en mail fra en rigtig sød pige der hedder Tanja..

Så hvis du gerne vil bestille en foderplan, så bare gå i gang, de skal nok modtage den..

Det koster 150kr. også de er jo ikke bundet af en slags foder de kommer med et forslag ud fra det foder du har tænkt dig at bruge..


Jeg sidder bare og venter på at modtage min plan..


Håbar at det hjalp dig lidt..




Den nu lykkelige ejer af et super dejligt Come Back II hingsteføl :-)


HONNING fra egen avl sælges!!

Ansigtsbehandling tilbydes!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Java...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 10:07
Her fungerer den fint. MEN man skal have Java (www.java.com) på computeren, for at det virker. Jeg troede også i lang tid, at siden var nede, indtil jeg så herinde, at der skal java til.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbud i november
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 10:32


Vi har i november måned tilbud på foderplaner.

Normalpris kr. 175,-

Pris i november kr. 125,- og hvis man skal have flere planer samtidig, koster hver plan kr. 100,-


Selvom vi sælger foder, laver vi også uafhængige planer, ud fra de fodermidler hesteejeren vælger.

Hvis ikke hesteejeren er sikker på hvad han/hun skal vælge, råder og vejleder vi gerne.

Det vigtigste for os er at hestene har det godt og trives med deres foder.


Mange varme hilsner

Nete Lauersen


Foderplaner og månedens tilbud - www.vs-specialfoder.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellers...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 17:22

... så er det jo bare at skrive en mail til Tanja (www.foderplan.dk) hun er meget sød og plejer at være hurtig til at svare.




Vh Tine :-)


Hestens Urtehave- ny hjemmeside

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.


Go Go sælges/udlånes: dejlig 3 års kat. 1 pony, god kapacitet og kæmpe udstråling.

www.heste-nettet.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider