Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Job til heste-kendere i København
Forfatter: 
Dato:  02-05-2019 19:49

Hej :)

Mit navn er Milos og jeg er HR Recruiter for Sitel Danmark, som i øjeblikket søger efter en heste-kender til Agria Dyreforsikrings kundeservice i København. Hvis det lyder som noget for dig, eller du måske kender nogen der kunne være interesseret, kan man søge jobbet gennem vores hjemmeside:

 

jobs.sitel.com/job/Copenhagen- %28K%C3%B8benhavn%29-Heste-kendere- til-Kundesupport-Agria- Dyreforsikring-Denm/555336300/

 

Mvh.

Milos Lecic

milos.lecic@sitel.com

0
1
Svar på denne tråd
 
 Det bliver da ikke let
Forfatter: 
Dato:  03-05-2019 12:37

at finde en medarbejder med de kvalifikationer til en timeløn på 114,08 kr. Der kommer self. pension og fritvalg til, meeeeen... alligevel.


Når jeg tænker over hvilke type af ansøgere, der med den efterspurgte gymnasielle uddannelse og den specialviden der kræves, vil søge jobbet til en timeløn på 114 kr., så vil jeg være ked af at blive serviceret/vejledt af den pågældende. Det vil være få ansøgere, som kan eksistere på den løn i Kbh. En ufaglært butiksarbejder får iflg hvad jeg kan se, 118 kr/timen.

 

Men - hvad ved vi i provinsen om københavnske forhold

 

Held og lykke med rekrutteringen

 


Vårbyghalm Morten Koch 12 kr./stk - ca 12 kg.

Vi har lidt sort havre også.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Nyagergaard
Forfatter: 
Dato:  06-05-2019 20:28

SÅ godt formuleret Nyagergaard og lige præcis de tanker har jeg også ofte gjort mig, når der skulle vælges forsikring, så håber at Agria og andre hesteforsikringsselskaber tager dine ord til sig!

 

Er jo mange mange penge, man nogle gange forsikrer heste for og er for mig meget vitigt, at det er kompetente folk der sidder i både kundeservice og skadesservice. Dette mener man tydeligvis ikke i mange selskaber, hvor netop lønnen afspejler hvad der må forventes af kompetencer!


Nuuni

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kære Nuuni
Forfatter: 
Dato:  06-05-2019 22:26

Tak for din opbakning , det er jeg rigtig glad for.

 

Det er efterhånden ikke uden risiko at melde noget ud i disse tider, uden at risikere at ryge ud i en sand @!#$-storm.


Vårbyghalm Morten Koch 12 kr./stk - ca 12 kg.

Vi har lidt sort havre også.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider