Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingstevalg til ERDH Malou Ask
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 10:47

Hej

 

Jeg er ved at sælge ud af mine heste pga tidmangel og mangler nu "kun" hende her.

 

Men termin nærmer sig hastigt, så hvis ikke der snart kommer en køber bliver hun her, får sit føl og så holder jeg hende til igen og håber så at få hende solgt bagefter.

 

Hun har fået afkom efter bl.a. Romancier, De Noir, Baccarat XX (desværre dødfødt), Esteban XX og Skovens Rafael.

 

Hun præger sine afkom meget og de er alle meget ridelige, god størrelse og godt gående.

 

Hingsten skal have et velformet kryds/bagpart da hun selv er lidt flad og begge De Noir afkom har tendens til samme lidt flade kryds. Desuden skal hingsten være godt galoperende, da hun ikke selv giver så meget videre i "3. gear"

 

Hun venter nu føl efter Zack med termin 30.maj.

 

MALOU ASK!

 

Ident ERDH 3410

 

Far: BLUE HORS AGENT


Mor: CHANEL ERDH
MF: FAIGTHER

MMF: Elizar

Forslag modtages meget gerne.

 

Lene


SÆLGES:

ERDH Malou Ask ifol med BH Zack ultimo maj, og Sunny Girl-F ifol med T.Temptation.

Desuden er Malous De Noir-datter, 2 år (helsøster til bronzemedaljehoppe) til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  14-04-2012 14:09

Jeg har ikke set hoppen - men vent til du ser dit Zack føl - så kan det jo være du ikke længere er i tvivl - Zack er jo gået hen og blive "det nye sort" hvis du kan følge mig.

 

 

Ihvertfald mange der vælger ham pt.


R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

 

3 års halvblodshoppe sælges til godt hjem - skriv for mere info.

Evt. bytte med OLH Hoppe 4 år+

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere bud?
Forfatter: 
Dato:  16-04-2012 15:17

Hej

 

Jamen Zack er da også i tankerne, men er jo frisk på noget nyt ;-)

 

Andre forslag?

 

Lene


SÆLGES:

ERDH Malou Ask ifol med BH Zack ultimo maj

0
0
Svar på denne tråd
 
 resultat
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 00:29

Hej Lene

 

Er bare lidt nysgerrig, så du behøver ikke svare. Det er bare sjovt at følge nogle af de hopper der har sat sig fast på ens nethinde.

 

Hvilket valg har du taget?

Og hvad blev resultatet efter Zack?

 

Venligst Lene

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er ikk ifolet igen
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 09:33

Hej

 

Jeg har valgt at stoppe - hun har igennem de sidste vintre begyndt at miste gnisten i øjnene, og har specielt her i foråret hængt med ørene, så hun har folet her og får lov til at gå og hygge sig med føllet og så får hun nok fred efter fravænning så hun ikk skal igennem flere vintre.

 

Zack føllet er rigtig fin. Hun folede 2. juni, et ædel og rigtig smart hoppeføl (som er til salg). Zorba har lige deltaget i reg 4´s følskue i weekenden hvor hun fik rene 8 taller og en rigtig fin beskrivelse samt deltog i finalen.

 


Lene

Stald Engdraget

 

SÆLGES:

Hopeføl e Temptation/Solos Carex/Ibsen. fra 12. maj 2012

Hoppeføl e Zack/BH Agent/Faighter på 4 leddet ERDH hoppe. Født 2. juni

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider