Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Følauktion Nord eller Syd?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 19:43

Jeg har valgt at sælge en af mine føl på auktionen i år. Bor ca midt imellem Syd og Nord. Hvilke erfaringer I med de to auktioner?Godt og skidt.

 

Jeg overvejer syd da det er snart og føllet topper pt. Hun kan vokse meget fra hinanden de næste 1½ mdr inden Nord. Men har hørt det er en dårlig ring at fremvise i.

 

Så hvad er Jeres erfaringer med de to steder?

 

 

Jeg ønsker ingen kommentarer om at sælge/ikke at sælge på auktion. Kun erfaringer med de to auktioner


Kvalitetsheste sælges.

 

Forhandler af Horselux foder. Økonomisk foder der dækker hesten ind.

 

Læssetov sælges.

www.læssetovet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 20:21

 

Vil nu drille dig lidt alligevel... Hvis det er dit skønne hoppeføl efter ERA Dancing Hit, ja så er det ligefør jeg kommer og byder på hende.

 

Var hun min blev hun hos mig ( dog kun vurderet ud fra billeder )Har jo ikke set hende gå, men meget smart føl

 

- Jeg ville nok vælge den første auktion, det er virkelig ærgeligt når de går i vækst. (snakker af erfaring)

Så ville jeg se bort fra bane osv. Det skal hun nok klare hvis formen er der nu...

 

 

 

 


DV afkom sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hi Diana
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 20:41

:-).

Det er mit temptationføl jeg sætter på auktion. Danseføllet bliver ved mig, hvis ikke jeg kan sælge til interessante købere for en rigtig pris ;-)


Kvalitetsheste sælges.

 

Forhandler af Horselux foder. Økonomisk foder der dækker hesten ind.

 

Læssetov sælges.

www.læssetovet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2012 21:18

 

Så er jeg mere rolig


DV afkom sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Auktioner
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 08:37

Begge steder er ganske fine, og godt arrangeret :-)

 

Det er klart banen er lidt mindre, men altså folk, det vil sige aktuelle købere, skal jo også lige have lov til at være et sted også, ellers bliver det en lidt kedelig auktion.

 

Jeg synes vi som avler skal glæde os over, der er nogen der gider at bruge deres tid på at lave de her auktioner, hvor "almindelige" gode føl kan præsenteres for et bredt udsnit af købere, og der derfor er en god chance for at få solgt.

 

Meld dit føl til der hvor det passer bedst :-)

 

 

Annette


Kvalitets avl af springheste


Se flere salgsheste på hjemmesiden


12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest


Ung top springhoppe søger rytter til efteråret


www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Syd...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2012 09:55

Hvis ikke mit føl bliver udtaget til eliteauktionen er han også tilmeldt i Syd den 24. august.

 

Jeg har både erfaringer med at være tilskuer og medhjælper deroppe, og jeg synes ikke banen er dårlig... Den er fin at løbe i og størrelsen kan da være lige meget når man mønstrer føllet indtil det er solgt.

 

Ved ikke om det er Flemming Schultz der igen i år skal være auktionarius, men de to foregående år har han gjort et godt stykke arbejde. Han har jo styr på afstamninger helt ud til mindste detalje og han kender mange af de potetielle købere, som kan få dem til at komme ud af starthullerne.

 

At der ikke er så meget skub i salget pt. er jo bare den tid vi har og bestemt ikke stedet eller regionens skyld :-)

 

Jeg synes bestemt der er god stemning og det er et godt arrangement

 

Jeg har aldrig været til auktion i nord, så det kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om

 

Men husk: der er sidste tilmelding i morgen i syd og videooptagelse på lørdag til markedsføringen! :-)


Annika Cording

Vollerup

 

Føl 2012: Hingst, Cording's Bodyguard

efter Bøgegårdens Boney M, Master, Bonsoir

 

  Hingst fra 2011 til salg: Cording's Largo Master

efter Bøgegårdens Laurino, Master, Bonsoir

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider