Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 5492, Fyn, gratis, akademisk ridning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2014 13:02

Gratis, vi holder åbent hus på Fyn, undervisning i akademisk ridning ved instruktør Celina Harich, kom og kig

 

Vi er så modige på Ubberudgård i Blommenslyst, Fyn, at stille lektioner (4 heste og ryttere på forskellige niveauer) gratis til skue med henblik på at øge interessen og opmærksomheden på kvalitets-undervisning i jordarbejde/ridning med fokus på rytterens forståelse af hestens biomekanik, hestepsykologi, hestekommunikation, løsgjorthed, sædet, fine hjælpere, kort sagt ridning i harmoni.

 

Kom og se heste og ryttere fra Ubberudgård få undervisning :), og få inspiration, måske er din kommende underviser lige her :).

Undervisningen foregår på let forståeligt engelsk, dog forstår Celina en del dansk også.

Lørdag og søndag den 28. og 29. juni 2014 kl. 10-12 begge dage.

Ubberudgårdvej 6,

5492 Blommenslyst

Udendørs ridebanen bagved gården

 

I tilfælde af meget dårligt vejr, vil arrangementet blive flyttet, hold derfor øje med min Facebook side Wicki Jøhnk Lund for opdatering.

 

Vær sød at respektere ryttere, heste og lektioner, kom med åbent sind og bløde øjne :).

 

Celina Harich er desuden Danmarks nyeste underviser indenfor akademisk ridning, og er selvfølgelig licenseret Bent Branderup træner. Celina træner til daglig heste og ryttere på Gotlands Rideakademi ved Hanna Engström. Hvert år er Celina selv flere uger hos Bent Branderup med henblik på videre udvikling og læring til gavn for sine elever.

Vil du udnytte muligheden, mens Celina er her, er det også muligt at booke lektioner ved Celina denne weekend.
Celina underviser mindst 2 lektioner á kr. 650,- á ca. ½ time.
Der vil være gratis lån af boks til rådighed, og der er 2 bokse tilbage endnu.
Sidste frist for tilmelding og indbetaling til lektioner er onsdag den 25.06.14.
Lektionerne er dine, når du har betalt.
Kontakt mig for booking og nærmere info her, i PB, på tlf.
2258 9564 eller på mail: wix.lu@hotmail.com

 

Ses vi på Ubberudgård, Blommenslyst på Fyn?..........................

 

Kh

 

Wicki

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 For sent!
Forfatter: 
Dato:  29-06-2014 17:51

Ihh, Lige et par timer for sent.!

Lyder ellers som et fantastisk arrangement! Jeg håber, at I åbner stalddørene en anden dag... Og at arrangementet gik godt (forhåbentligt med masser af nysgerrige sjæle!)

En anden god gang....

 


MVH Kristine

 
0
0
Svar på denne tråd
 
 Celina Harich undervisning Fyn
Forfatter: 
Dato:  30-06-2014 23:14
Kære Kristine. Det gik rigtig fint :). Meld dig gerne ind i min gruppe på Facebook: Celina Harich undervisning Fyn, og læs mere / info om næste arrangementer og Clinics :). Kh Wicki
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider