Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Tur til Portugal
Forfatter: 
Dato:  25-01-2014 20:48

Jeg har længe gået og drømt om en tur til Portugal. Og efter jeg har siddet og kigget flybilletter, kan jeg se at det burde kunne gøres for en rimelig pris.
Fly med norwegian i sep/okt/Nov kan med lidt planlægning klares for 1000. kr dertil billeje, overnatning, mad og det vigtigste undervisning. Så vil skyde på 4000-5000 kr. Det samme som et weekendkursus herhjemme.
Er der nogen der er friske på en tur. Har overvejet at tage familien med, men at tage afsted med andre hestefreaks vil nu være fedest.
Jeg planlægger gerne det hele.
Jeg er fleksibel ifht. Rejsedatoer, dog ikke i skolernes ferier.
Lykke du må meget gerne komme med indput, gode råd mm.

 


Part søges til min oldenborg hoppe. Skriv for mere information.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lektioner mm
Forfatter: 
Dato:  01-04-2014 08:56

i kan bare spørge løs hvis der er noget jeg kan hjælpe med. kender flere små hyggelige steder hvor man kan ride på dygtige heste og få god undervisning på engelsk - i både dressur og working equitation. et af stederne kan også tilbyde tur ridning olign.

 

steder der ligger kun ca ½ times kørsel fra lissabon lufthavn.

 

man kan få det ret individuelt efter ønske.


 

 

Lusitano fotogalleri, Hestemalerier udføres mm. UDSALG MALERIER

 

Working Equitation E-bog ( på engelsk ). Link

 

SALG AF LUSITANO HESTE www.lusitanopassion.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 jeps...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 11:06

Hejsa.

Jeg kunne godt være interesseret omkring okt.-nov.

Så er vi da hele 2 aka-tosser ;o))

Hilsen Berit.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tur til portugal
Forfatter: 
Dato:  30-04-2014 10:08

Jeg har været i Portugal 2 gange. Første tur var til Lissabon og var kombineret ride/sol ferie. Var afsted med en veninde og vi er begge aka tosser og elsker de smukke lusoer. Vi fløj med Easyjet t/r for omkring 800-1000kr, og sov tæt på bymidten i Lissabon. Vi havde ikke som sådan planlagt noget specielt, men vi var dog enige om at se det smukke ridning de opviser på escola portuguesa de arte equestre. Vi var derude om onsdagen og så det smukkeste ridt, med meget dygtige heste og ryttere, og heldige os, faldt vi i snak med en ældre portugisisk herre som tilfældigvis kendte flere ryttere fra skolen. Vi kom med ned i stalden og klappe de smukke dyr også tog han os med ud til et privat rideanlæg hvor man som turist kan bo og modtage undervisning på deres heste og underviseren er en af rytterne fra den portugiske skole. En fantastisk oplevelse. Tidligere på ugen havde vi fundet frem til en slags rideskole hvor vi mod betaling fik lov til at ride 1 time på deres heste. De var dog ikke så godt skolet og lidt ligesom hvis du tager på en rideskole i dk. Resten af tiden brugte vi på stranden ved cascais og på shopping center, samt bare opleve Portugal. Sidste efterår tog vi ligeledes flyet til Lissabon, lejede en bil og kørte til golega,for at deltage i den årlige heste festival. Dette er en fantastisk oplevelse og har aldrig oplevet noget lignede. Der er heste i gaden, næsten 24/7 og de rider opvisningen, træner og hygger sig. De har hestene med på diskotek og barer og der er musik og glade dage. Derudover er der forskellige ridekonkurrencer og kåringer. Vi faldt i snak med et ældre ægtepar som havde deres lusoer med, og heldige os fik vi lov til at ride dem rundt om manegen i byen. Der var propfyldt med rideudstyr og andre flotte ting. Vi boede ca 30 min udenfor golega da vi desværre ikke kunne få hotel i byen, der skal man være ude i god tid. Vi kom desværre først på ugen (vi var der fra søndag til torsdag,) og vi fandt ud af at der var størst aktivitet fra fredag til søndag weekenden efter. Det bliver ikke sidste gang jeg skal til Portugal og se på smukke heste. Portugiserne er meget gæstfri og rart folkefærd og hvis man har lidt mere tid vil jeg da anbefale at man på forhånd aftaler ridning. Håber i får en god tur. Mvh jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Mette
Forfatter: 
Dato:  02-07-2014 22:20

Er der noget nyt ang. turen??

Hilsen berit.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider