Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Dokkedal som by for hesteinteresserede?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2019 17:12

Hej alle,

Min kæreste og jeg har kigget på landejendomme i knap 2 år - vi kigger syd fra fjorden (dvs. fra Aalborg) til Midtjylland (til ca. Silkeborg).
Vi står i den "uheldige" situation at vores krav til boligen er en smule modsatrettede. Jeg ønsker at ejendommen skal ligge nær natur, og gode ridemuligheder, samt muligheden for at kunne holde hest. For min kæreste derimod, er det vigtigt med godt internet (helst fiber), da hans arbejde i høj grad afhænger af det.

For nylig har vi fået øjnene op for at der i store dele af Storvorde kommune er lagt fibernet, og at der desuden tilsyneladende er noget flot natur i Lille Vildmose. Vi kan se at der en del huse til salg i Dokkedal, som jo ligger op af Lille vildmose. Mit spørgsmål er derfor til jer, hvordan er ridemulighederne i Dokkedal? Sidder der tilfældigvis andre ude bag skærmen, som bor (eller har boet) i Dokkedal, og vil knytte et par ord til området i forhold til hold af hest, ridemuligheder, hestefællesskab, mv?

Jeg håber nogen derude vil dele deres erfaring med mig, så jeg kan tage det med i vores overvejelser i forhold til at finde den helt rette ejendom for os :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider