Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Viborg rideklub eller Birgittelyst
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 17:06

Hej alle sammen

 

Er der nogen der kender til enten Viborg Rideklub eller Birgittelyst Rideklub?

 

Hvis I skulle være et af stederne for at få undervisning, hvor vil I så vælge?

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra la la
Forfatter: 
Dato:  08-04-2015 09:28

Jeg har selv hest på viborg og der er kanon undervisning. Det er et professionelt sted.

 

Birgittelyst har i min mening elendige bunde der er ujævne og der er meget udskiftning i stald og personale. Plus der er meget ballade derude. Plus de har ingen uddannet personale til at undervise. Ikke sidst jeg var der. Om de har fået ved jeg ikke.

 

Jeg er personlig selv blevet verbalt overfaldet derude og har ikke sat mine ben derude siden.

 

Desværre har de spændt ben for sig selv derude. Folk er flygtet derfra. Både opstaldere og personale.

 

Så min anbefaling er Viborg. Folk er søde ved hinanden, alle hjælper til, kanon skovture, hvis man har lyst. Og gode priser. Perosnalet holder selv ridningen ved lige. :-)

 

Men det er min mening.


**Nu med smukke Scarlett**

0
0
Svar på denne tråd
 
 Arr det er vist lidt karikeret!!!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2015 13:14

Syntes Carolina giver et noget karikeret billede af birgittelyst!!!

Samme billede kunne jeg tegne af Viborg, og bruge ord som snobbet, og mangel på respekt for de mindre proff ryttere mv. Men nej.

 

De to steder kan to helt forskellige ting :) Viborg er meget fokuseret omkring konkurrence og mentaliteten er skruet op deromkring, er mit indtryk :) ikke at det er skidt :)

Birgittelyst har super gode undervisere og har blandt andet tiltrukket to super kvalificerede spring undervisere, som har en del hold derude, også med konkurrenceryttere på højt plan. Dressur undervisningen ved jeg ikke hvem de har nu, ved Uffe nichts har undervist lidt derude :)

Det rigtigt at der har været lidt skift i staldpersonalet, men det bunder i manglende kemi mellem ansat, bestyrelse og opstaldede. Denne er vigtig for et samarbejde, og er den der ikke så det jo ikke optimalt for nogen partere.

Mht bundene har de lige fået nye bunde i begge haller, og mener også at udendørs banerne, som er helt kanone, har fået et løft eller får det her til foråret :)

 

Jeg har selv haft hest på birgittelyst i lidt over fire år,men er nu flyttet til djursland, og har været vildt begejstret for den fælles ånd der er derude. Jeg har også siddet i bestyrelsen i tre år :) havde altid et indtryk af der var plads til forskellighed, så længe at alle opførte sig ordentligt var man velkommen på Big. Kunne man ikke tale pænt, ja så måtte man finde et andet sted at være :) men generelt for stedet var at hver havde ret til sin holdning og man respekterede at andre kunne have en anden.

 

Så kan kun tale godt for Big, men når det kommer til undervisning, så tror jeg det handler om kemi mellem dig og underviser, og så det bare ud og få en prøvetime hos nogle forskellige, og så mærke efter i dig selv hvor det føles mest rigtig for og og din hest :)

Pøj pøj med at finde den helt rigtige for dig og din hest :) den rigtigeunderviser gør en kæmpe forskel ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider