Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Vedtægter støtteforening
Forfatter: 
Dato:  20-03-2015 18:49

Jeg er gået i gang med at prøve på, at oprette en støtteforening til vores elevskole dvs kun til elevryttere og elevheste. Jeg forstiller mig, at denne støtteforening skulle være økonomisk behjælpelig med bl.a udstyr til elevhestene og oplevelser, arrangementer, kurser og lign for vores elevryttere, så disse ryttere måske mere udpræget får en fornemmelse af, at rideklubben lige så meget er for dem som for privatrytterne.

MEN... jeg står alene med det her projekt og mangler noget vejledning/forslag til hvad der ville være fornuftigt at have med i vedtægterne, så den dag jeg står til en stiftende generalforsamling, der har jeg noget at vise frem og som andre kan forholde sig til.

Er der nogen herinde, der har erfaring i at få stillet sådan en støtteforening på benene og hvordan strikker man nogle fornuftige vedtægter sammen ? (lige bortset fra formålet: Økonomisk støtte til elevskolen). Så vil jeg rigtig gerne hører om jeres erfaringer :) På forhånd tak :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er støtteforeninger...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2015 09:15

... til rigtig mange rideklubber landet over, og en googlesøgning viser, at mange af dem har lagt materiale ud på nettet. Måske kan du hente inspiration her?

 

www.google.dk/ ?gws_rd=ssl#q=st%C3%B8tteforening+ rideklub

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider