Ved I, hvilke programmer der bruges i jeres forening/forbund/klub til administration af medlemsskaber/-kartote...bogholderi og finansbogføring?
Nu har jeg siddet og kigget lidt rundt på nettet - der findes et gratis program der hedder noget med Vig... Så er der WinKas Pro, som jeg har downloadet en demoversion af - og så er der Maconomy. Det er dem, der også har noget med DRF's stævneprogram/-registrering at gøre. De har lavet et program sammen med bl.a. DGI, som muligvis også kan bruges.
Nu er jeg vant til at arbejde i Navision, og har lige en idé om, hvordan jeg godt kunne tænke mig, at sådan noget skulle fungere. Men umiddelbart har jeg ikke fundet nogle af programmerne helt tilfredsstillende. Måske er det bare fordi funktionerne rigtigt kommer ind, når man sidder med "den rigtige" version - men noget af det, bryder jeg mig heller ikke helt op designmæssigt - altså mht. at kunne finde rundt i alle tabellerne og databaserne.
Har overvejet, om jeg skulle ud og finde det hæfte, der hedder noget med Accessdatabaser, og så simpelthen selv forsøge at sætte mig ind i det - og lave mit eget system. Men det er jo spild af tid, hvis der ligefrem ligger et billigt program klar.
Lad mig høre, hvad der bruges rundt omkring, og hvad I synes om det.