Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Bandager ved springstævne
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 09:13
Hejsa Allesammen! Håber, der er nogen, der kan hjælpe :-) Normalt rider jeg altid med bandager på bagbenene, når vi springer og gamacher på forbenene. Grunden hertil er, at min hest ikke kan nøjes med strygere, da hun rammer sammen længere oppe på benene. Igår til klubstævne fik jeg så at vide, af en af de andre deltagere, at man ikke må ride med bandager i springning og, at man kan blive diskvalificeret for det... Jeg har altid gjort det til stævner, og der er ingen, der har nævnt det??? Jeg har nu været inde på Dansk rideforbunds hjemmeside for at se reglementet og jeg kan intet finde om, at man ikke må ride med bandager i spring... Hjælp! Er der nogen, der ved om dette er rigtigt og i såfald, hvor det står henne??? For så skal jeg have fundet en anden løsning. Nu skal det siges, at vi ikke ride de store klasse, men som regel LD, LC eller LB. På forhånd mange, mange tak for hjælpen. Hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd
 
 kun til champonater
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 09:33
Jeg ved at ved champonaterne DSA og til kåringer et det forbudt at ride med andet end strygere, men til de almindelige klasser skulle der vidst ikke være noget problem med bandager, så er det nogle nyindførte regler, men ring eller send en mail til rideforbundet, nogen gange kan det være sværdt at tyde reglementet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det må du gerne...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 09:35
-til alt andet end DSA som Heidi skriver. Det er der faktisk mange der gør! Tine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nemlig...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 12:46
Jeg rider selv med bagbandager, og det er der ingen regel om. Dog til DSA må du ikke ! Som Heidi og Tine også påpeger.

To I'er ponyer tilsalg + en III'er pony. Se HP!
Stald Egeskov Ridecenter


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 14:26
Hejsa! Mange tak for svarene... Det var også det jeg mente. Blev bare i tvivl, når man sådan lige pludselig bliver overfuset. Så vil jeg blive ved med det :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 bandager ?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 16:20
Det må du godt! har en veninde der springer S, hun rider altid med det til stævner, og aldrig har nogen sagt noget,så det ville være vildt mærkeligt hvis man ikke måtte.
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er ikke klogt at
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 14:19

springe din hest med bandager, hverken på for-eller bagben!

Hvis dine bandager lige pludselig går op, har du et stort problem og en hest der muligvis kan komme (alvorligt) til skade! Det vil jeg stærkt fraråde!

Bandager bruges i dressur og ikke andet!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider