Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 op bygge muskler
Forfatter: 
Dato:  20-04-2018 13:01

hej

jeg har en pony der har stået stille hele vinteren begrund af sygdom, men er rask nu.

hun mangler dog muskeler nu da hun har stået stille.

 

så ville bare lige sprøge om i har nogle gode råd til at få opbygget muskler igen :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Muskelopbygning
Forfatter: 
Dato:  20-04-2018 22:48

Skridtarbejde skal man ikke undervurdere - det giver kondi og styrke i bentøjet, og så kan man faktisk skridte flere muskler på hesten, end man sådan lige skulle tro.

 

Detfor: skridt du bare ud i foråret og nyd det! Hvis du starter med en 20 minutters tid, så kan du efterhånden øge det til så langt som du kan holde ud - og så kan du lægge travrepriser ind, fx et minut i starten, og så øge længden ganske langsomt, efterhånden som hesten kommer i kondi til det.

 

Hvis du ønsker at følge et decideret program, så ligger der noget hos netdyredoktor.dk, men hvis du kender din hest godt, kan du Sikkert godt finde ud af det selv.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 bomtræning
Forfatter: 
Dato:  23-04-2018 13:03

Bomtræning er også tit vejen frem! Man kan variere bomtræningen rigtig meget, og alt afhængig af hvilke bomøvelser du laver, så kommer man nemt i gennem alle musklerne på hesten (y)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  29-04-2018 17:09

mange tak for hjælpen til alle dem der har svaret.

jeg vil begynde på at skidte en masse fx. på nogle ture hvis det gode vejr vil komme tilbage

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tråd om det samme
Forfatter: 
Dato:  02-05-2018 12:25

Jeg tager lige den sløve løsning og linker til en tråd om samme emne, hvor jeg fornyeligt at svaret på tilsvarende spørgsmål.

 

www.heste-nettet.dk/forum/3/419942/ 419942/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider