Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Trailerlæsning,
Forfatter: 
Dato:  22-11-2017 15:58

selvom der vist har været mange tråde om dette emne , er jeg nødt til at spørge om nogen ved om Torben Andersen stadig hjælper folk med læsse problemer, eller om andre har gode erfaringer med trænere man kan få ud at hjælpe een?

Jeg har trænet vældig roligt og progressivt , men oplever at min 6 årige hoppe går mere og mere i hårdknude . Jeg har brugt, forsøgt at bruge, Andrew mccleans træningsprincipper, kun give efter for tryk når hesten går frem , og time det præcist, hun har også gået op , men styrter bagud el bliver stående halvt oppe , selvom vi først er begyndt kørsel efter en uge hvor hun spiste roligt derinde hver dag. Og jeg har indimellem kunnet sende hende op , men det er fuldstændig ustabilt, vi stod 3 timer efter mit sidste distanceridt, i øsende regnvejr og det er ikke blevet bedre af træning synes jeg.....som faktisk er ved at opgive.

behøver simpelthen hjælp udefra!


Tidligere tråd om samme emn
Trailer træning

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Torben Andersen
Forfatter: 
Dato:  23-11-2017 09:06

Tænker at han stadig kører ud.

Jeg havde ham oppe til min for ca. 1½år siden.

 

Personligt er jeg meget glad for hans træning, jeg har ialt brugt ham til 2 meget forskellige heste. Og har ikke set eller oplevet noget som ikke var i orden.


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2017 09:17

Prøv evt. med klikkertræning. Hvis ikke du selv er så stærk i det, så prøv at finde én, der er :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-11-2017 10:09

Hvor kommer du fra?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo men
Forfatter: 
Dato:  23-11-2017 12:04

jeg har ikke kunnet finde Torbens tlf el mail, altså een som virker. Jeg er fra Vestsjælland, har kontaktet Finn Christensen som også er blevet anbefalet herinde, men han bruger jo roundpen og longe kan jeg se og er i tvivl om det er en for fremmed stil , altså om hun vil føle sig jaget. Andrew mcclean, som jeg mest har brugt som inspiration mener jo det er et moment som ikke er så smart ved træningen af stimulus, respons hos heste. Ja det er jo ikke til at vide hvordan det bliver brugt og hun er jo ellers velfungerende , så det er nok pyller......men vi må bare videre og er helt strandet.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Uden at kende...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2017 18:18

...hende personligt, så tænker jeg: hvad med Tina MJ?

 

Hun holder til et sted på Sjælland, og du kan finde hende på Facebook. Jeg kender hende ikke personligt, men hun har færdedes en del her på HN førhen, og hun virkede både sympatisk og kompetent på mig :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider