Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 y næsebånd - erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2017 11:23

Hej,

 

Er der nogen der har prøvet et y næsebånd eller et dobbelt næsebånd fra dyon?

 

jeg søger erfaringer omkring disse da jeg overvejer at købe en af dem til hesten men de er ret dyre hvis der ikke er nogen effekt for en følsom hest .


vi kan ikke gøre andet end vores bedste....

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad vil du opnå?
Forfatter: 
Dato:  12-11-2017 23:35

Jeg tænker, at det måske er relevant at vide,hvad du håber at opnå med et andet næsebånd - så er det måske nemmere for folk at komme med en realistisk vurdering af, om næsebåndet er en realistisk løsning.

 

Nå, men for mig at se, kunne man vel lige så godt bruge et krydsnæsebånd eller bøjlenæsebånd som y-næsebåndet?

Begge dele giver jo samme "pres" på et begrænset område på næseryggen, mens det fordeles på undersiden af hovedet.

 

Tænker jeg ville låne mig frem til lidt forskellige næsebånd og se, om det gør en forskel, hvad du lægger på - særligt hvis du agter at købe Dyon, for ja, de er ret dyre.



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 næsebånd
Forfatter: 
Dato:  13-11-2017 16:15

hej Micehlle,

 

jeg ville egentlig bare gerne høre hvad folk havde af erfaringer hvis de brugte det - jeg ville ikke ligge ord i munden på folk ved at fortælle hvad jeg gerne ville have. Jeg søger egentlig bare erfaringer fra folk der bruger den slags næsebånd.

 


vi kan ikke gøre andet end vores bedste....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider