Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 What? hjælp til lc2 program
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 19:13

Halløjsa herinde.


Jeg sidder og terper en lc2 da jeg skal starte min unghest her til september.


pludselig lægger jeg mærke til at der ikke er skrevet ind i programmet at man skal hilse på dommerene...... hvad er den nu af!?


hverken ved ind eller udridning, Skal man ikke det mere? skal man bare gå direkte i gang med programmet eller er det mig der har fået et eller andet galt i hovedet :-)


Jeg håber at nogle af de drevne gider at svare på dette.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 19:15

Ja, sådan har det været længe. Der er jo lavet nye programer.


I LC klasserne skal du blot ride op ad midterlinen og fortsætte. Det samme med afslutning. Inden parade, bare ligeud og igang/færdig.


Nogle menensker der lavede programmerne mente åbenbart at programet så ville flyde bedre.

Jeg er dog ikke enig da jeg selv mener en hest bør kunne stoppe op, stå pænt og vente i en parade - og gå villigt samt afslappet igang med et program både ved af/og igang ridning.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 19:15

Det er korrekt at du ikke længere skal hilse på dommeren - det skal du først fra LA klasserne. Der står på programmet, hvornår det startes og sluttes.


Held og lykke med det :-)


Amigo dækner i super stand, str 145 sælges

- se præsentation!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 hilsen
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 19:16

Det er afskaffet i lc klasserne


Stutteri Hvedholm

>Avl af Pinto<

Flere pintoer tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234568790
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 19:58

Må man spørge hvad man så gør??? Rider man bare ud i trav eller??? Ingen udridning for lange tøjler længe øv øv smiler..



Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo ....
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 22:17

Du må gerne ride ud for lange tøjler i skridt .. når du har passeret X, hvor der står at programmet slutter .. Jeg har nogle gange gjort det at jeg lige hilser på dommeren inden jeg starter og efter jeg er færdig, lidt i som spring lige før øjnkontakt og nikker .. Så ved hun jeg er klar ..=)


I LC2 skal du jo skridte fra det 2. sidste bogstav op til X i middelskridt, når du så har passeret X så slipper du tøjlerne og klapper din hest og nikker til dommeren ..=)


/mette,

og de to dejlige drenge:

...---***Quinar's Lovespot***---...

...---***Sartor's Simply the Best ***---...


RIP min dejlige Prinsesse:

...---***Cappucino***---...

...---***01.06.03-17.06.10***---...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider