Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

LB - kür?
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 18:38
Hmmm her sidder man så og venter på at Danmarks vejr vil formilde sig, og glemme alt om frost, regn og mudrede ridebaner... sådan at man snart kan starte med at få redet noget dressur!

Så var det jeg så opslaget i vores klub, med udvidet klubstævne, fedt tænkte jeg det må vi (mig sel, hestens ejer og nå ja hesten selv) blive klar til, BOB BOB BOB, ja en LB det må vi kunne klare, og jeg kigger ned over planen og ser til min STORE rædsel LB Kür! arrrrgh, hvad gør man`? .. finde musik, selv lave et program, og få tid til at øve det! en smule uoverskueligt, nogle gode råd!

M ...
always look on the bright side of life...
;-D just got to love monty phyton ;-D
...
0
0
Svar på denne tråd

Ha ha
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 23:44
Hejsa..
Har selv en niece,der rider på samme rideskole som dig..Og da hun kom hjem med stævnesedlen,troede jeg hun fuppede mig..
Men nej nej*GGG*...Den er god nok..LB Kür...Værsgod at gå i gang*G*
Jeg skal nok heppe på dig,da jeg skal ud og se hele stævnet :-D
Held og Lykke...
0
0
Svar på denne tråd

forslag
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 23:13
Tag noget 70'er disko, rytmen passer godt til hestens gangarter - og det ser enormt lækkert ud.. *ss*
Og kan du ikke bare bygge programmet ret traditionelt op - og så er det vel heller ikke så svært at huske hvis du selv laver det (det må da være positivt..)
Men held og lykke med det...

:-P
Hilsen fra Thit
:-D

Jeg søger et sted at have min pony opstaldet i Viborg - så hvis du kender et sted eller flere - så skriv lige en mail eller en besked, på forhånd tak

"tvivler du på dyresjælen, stir i hestens tungsindsøje!" citat Sophus Michaëlis
0
0
Svar på denne tråd

Hvor?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2003 09:31
Nej hvor sjovt, det gad jeg godt at prøve, hvilken rideskole er det? Og hvad er reglerne, altså det skal være til musik, og en betemt længe og indgå betemte øvelser eller hvad?Mange hilsner Hanne Birkegaard

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider