Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 ? ang 4 års gangartsbedømmelser
Forfatter: 
Dato:  03-03-2007 21:03

Hej.


Nogen der ved hvad der menes med 4 års hest kun må starte fra maj til august i gangartsbedømmelser ? Hvor gør man evt det henne ? Hvad rider man ? Er meget spændt på at høre om nogen ved svarene på det.


MVH Jeannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gangartsklasser...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2007 21:34

tror du kan finde al info på www.rideforbund.dk

Gangartsklasserne går til distrektsstævner rundt omkring (tjek program i dit område). Så vidt jeg ved, rider man 3 ad gangen på banen, og dommer beder rytterene ride forskellige (simple) øvelser, i alle 3 gangarter - altså der er ikke et fastlagt program som i andre dressurklasser.

håber det kunne hjælpe lidt... der er nok nogle eksperter herinde, der kan fortælle meget mere om det ...


Lundschen

Med Supermulerne

Winthers Windsor og La Belle

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 13:25
Følger lige med

R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006

WHY DO ALL GOOD THINGS COMES TO AN END??

Nu med Porsi pigen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gangartsklasser...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2007 22:31

Som Lundschen skriver, er de klasser som 4-års heste må deltage i fra maj til august, gangartsklasser på distriktsplan. I propositionerne står der 4-års gangartsklasse eller DSA for 4-års. Klasserne afvikles med 2-3 ekvipager på banen ad gangen i ca. 8-10 min. Der gives karakterer for trav, skridt, galop, ridelighed og samlet indtryk. Der gives karakterer fra 0-10. Dommerne fortæller hvad man skal lave på banen, altså om man skal skridte, trave eller galoppere. De siger desuden når man skal skifte volten ved at ride skråt igennem. Håber det kunne bruges - ellers skriv hvis der er noget konkret du gerne vil vide


Mette B



Sankt-Hans
Elmevangs Maine


0
0
Svar på denne tråd
 
 heii :-)
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 21:17

Du kan finde svar på alt på danskrideforbunds hjemmeside her står alt om hvad de må og ikke må. www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ DSA

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider