Da vi er flere i stalden, som meget gerne vil med til en "Hubertusjagt"´, vil jeg lige høre, om der er nogle, som ved, hvor der afholdes nogle jagter i Sdr. jylland. Meget gerne hvor springene er lave og hvor alle kan være med. Vi er jo nogle, som ikke springer så godt