Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 stævner - fjordhest ???
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 02:36
når man nu er voksen - og på et senere tidspunkt ønsker at starte dressur og jagter på en Fjordhest = pony - hvordan er det så lige regler og søge dispention og sådan?

*

Lækker Welsh Mountain hoppe plag sælges.

*

Nu med hest - en grå Fjordbolle og en dejlig en :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du kan
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 08:53

"nøjes" med stævner indenfor Fjordheste-foreningen så burde der ikke være et problem. Men vil du starte i andre stævner skal du vel have ponyen klasset op hvis den kan? Det har jeg ikke meget forstand på.


Jeg selv har en fjordhest som gerne skulle være "fit for fight" mht. stævner til næste år. Jeg har meldt mig ind i Fjordheste.dk.


Dejlig hyps du har :-)




:-) Mvh. Malu :-)

Christ Lammeskindssadel sælges - se præ.

* * * * Lykkelig fjordheste-ejer * * * *.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. opklasning
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 09:47

Inde på dette link står der alt om opklasning af ponyer


www.rideforbund.dk/DRF...iner/Pony/Opklasning

Dejlige fjordheste i har Det er en dejlig race


Stævnejakke søges str 38 - 40 i sort

den må koste mellem 200 - 400.

Fjordheste er de bedste....

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv at søge
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 11:05

på søgemaskinen, jeg har få nyelig svaret i en tråd næsten magen til..




KnuZz *Milla&Cnais*

Skipper min ponystjerne!!
NU med ny fjordhest!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 21:26

Hvis de fjordhest har været målt, skal den klasses op til hest.

Hvis den ikke er målt, er den "bare" hest med det samme.

Held og lykke med stævnerne .

Helle og fjordhesten Elvis

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så længe...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 16:39

.. du "kun" starter D-stævner (klubstævner, venskabsstævner og den slags), så tror jeg ikke det bliver noget problem.


Når en hest ikke er målt, så er det bare en hest. Hvis den er målt og konstateret under 1.49 med sko - så er det en pony.


Ergo: så længe din fjordhest ikke er målt af ponymåler, så er hun bare en hest, og så kan du starte heste-klasser.


Jeg er aldrig blevet nægtet start. Jeg har under "bemærkninger" anført, at det drejer sig om en fjordhest, så arrangørerne har haft alle forudsætninger for at reagere.


Der foruden findes der jo også fjordhestearrangementerne. Fynske Fjordheste er også med på listen over stævnearrangører, og jeg ved at de snart holder jagt.

Måske ville det være rart for dig at blive medlem og møde ligesindede?


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 :-)))
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 17:07

1000 tak skal i have.


hvad nu hvis min datter ønsker at starte på ham om 3 år som kat. II pony? og jeg har startet stævnet på ham i 2 år som hest?


Kan/må man det?




>o<

Tjek min hjemmeside:

Welsh Mountain til salg, Grå Fjordhest,

Basset Fauve De Bretagne, Sheltie, mine katte og min elskede familie, se os her:

www.hallingsgaard.midtfyn.net



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider