.. du "kun" starter D-stævner (klubstævner, venskabsstævner og den slags), så tror jeg ikke det bliver noget problem.
Når en hest ikke er målt, så er det bare en hest. Hvis den er målt og konstateret under 1.49 med sko - så er det en pony.
Ergo: så længe din fjordhest ikke er målt af ponymåler, så er hun bare en hest, og så kan du starte heste-klasser.
Jeg er aldrig blevet nægtet start. Jeg har under "bemærkninger" anført, at det drejer sig om en fjordhest, så arrangørerne har haft alle forudsætninger for at reagere.
Der foruden findes der jo også fjordhestearrangementerne. Fynske Fjordheste er også med på listen over stævnearrangører, og jeg ved at de snart holder jagt.
Måske ville det være rart for dig at blive medlem og møde ligesindede?
Hilsen Sif