Hej.
Jeg har to piger en der er 2 1/2år og en på næsten 8 mdr..
Tænte på hvor gamle var jeres børn da den "lille" røg ind på værelset ved den stor for at sove?
Monique vågner stadig om natten og hun vågner altid ved at døren ind til sove værelset bliver åbnet og ved at vi snakker og lignene inde i sengen 
Så jeg har overvejet at rykke hende ind til hendes søster.. Værelserne er lige op og ned af hinanden så jeg kan høre dem uden problemer.
Hva mener i er det for tidligt?
Vil selvfølig flytte ALT der er for småt af legetøj som søter evt synds monique skal lege med og kunne finde på at give hende.