Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Sove i værelse med mor?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 13:54

Hej.

Jeg har to piger en der er 2 1/2år og en på næsten 8 mdr..

Tænte på hvor gamle var jeres børn da den "lille" røg ind på værelset ved den stor for at sove?

Monique vågner stadig om natten og hun vågner altid ved at døren ind til sove værelset bliver åbnet og ved at vi snakker og lignene inde i sengen :-(

Så jeg har overvejet at rykke hende ind til hendes søster.. Værelserne er lige op og ned af hinanden så jeg kan høre dem uden problemer.

Hva mener i er det for tidligt?

Vil selvfølig flytte ALT der er for småt af legetøj som søter evt synds monique skal lege med og kunne finde på at give hende.


Søger med lys og lygte en passer til min dejlige Fila! hun står i Ørbæk. skriv privat for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 13:59

Sarah har sovet på eget værelse fra hun var 6 uger, så synes ikke at det er spor for tidligt.


Hilsen Tenna


Gallakjole sælges, se præsentation.

Rideudstyr sælges.


Kig her: www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd
 
 oki...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 14:08

Jessica sov også på sit eget værelse tidligt men da var hun jo ene barn..

Monique ville skulle dele værelse med sin storesøster Jessica..

Ville bare være rart at kunne ligge og snakke og ha noget privat liv når kæresten er her end at skulle ligge og hviske og blive uvenner hvis monique vågner...


Søger med lys og lygte en passer til min dejlige Fila! hun står i Ørbæk. skriv privat for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider