Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 først bange, derefter færtig af grin!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2008 16:56

Jeg har en datter der bliver 3år til nov.

når men jeg har lige været inde for at se efter om hun stadig sov.. Men hun var væk!

jeg kiggede selvfølig i hendes seng men der var hun ikke.. hun har nogle ret underlige ider for tiden med hvor hun skal sove.. igår faldt hun i søvn under sin seng


når men idag fandt jeg hende så sovende i sit tøjskab med sin lillesøsters sut i munden.. Æsel som hovedpude..


for fanen... var bange for at hun havede listet ud af hoved døren og ned i baggården..


Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor dejligt...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 10:41

Nu huskede du vel at tage et billede... hi hi


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 nope...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 21:47

ikke denne gang.. men har et billede hvor hun er faldet i søvn for an døren til sit værelse så jeg undere mig over at den ikke kunne åbnes helt op..


Ander der har børn der sniger sig underlige steder hen for at sove?



Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd
 
 nope...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2008 21:48

ikke denne gang.. men har et billede hvor hun er faldet i søvn for an døren til sit værelse så jeg undere mig over at den ikke kunne åbnes helt op..


Ander der har børn der sniger sig underlige steder hen for at sove?



Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfkdahf
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 03:57

Da min datter var yngre(2-3 år) har vi fundet hende både i brusekabinen, i hundens kurv (hunden havde taget hendes seng) og under spisebordet..... Det skal lige siges at hun gik en del i søvne på det tidspunkt og derfor er der kæder på ALLE Yderdøre i huset.


MVH


ANNE

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 14:11

jeg har også kæde på døren da både jessica og mig selv går i søvne..

Jessica har også været faldet i søvn i vores gamles hunds kurv da hun var knap et år

meget rart at høre at det ikke kun er min datter der er lidt "små tosset" når det angår med at sove mærkelige steder :-)


Søger med lys og lygte en passer til min dejlige Fila! hun står i Ørbæk. skriv privat for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider