Er i chok over denne artikkel.
ekstrabladet.dk/vrangen/ article1017863.ece
Maria
Mor til Silje 30.05.07
Nu fru Bisgaard
Det er ikke første gang jeg har hørt om det - og faktisk diskuterede jeg med min far så sent som igår om emnet - min far er af den holdning, at vi slet ikke har brug for mælk.
Har sendt artiklen til ham.
TinaR
***Nu FRU Rasmussen***
Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205
og Bertram 250108
Undrer mig stadig over hvor den sunde fornuft gik hen da den gik :S
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet