Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Nyeste billeder af Rasmus.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 20:07

Ja Rasmus er nu blevet 1år og 7mdr. Tiden går bare så stærkt. Han er til daglig en meget nem og dejlig dreng. Har ham alene i ugens løb og far kommer hjem om torsdagen og er der weekenden over. Han er rigtig glad for sin far og tager bare alt så flot.


Ja, han er jordens bedste og dejligste søn. Han betyder alt for os. Nå men nyd billederne og knyt endelig en kommentar til dem:P


Ligner vi hinanden.. Nej vel?? hehe.. ligeså meget som de ligner hinanden udseende mæssigt, ligeså meget ligner de hinanden personligt.. de er nu dejlige.



Ja i kan tro jeg er fræk.. meget.. og se lige alle mine tænder og der er hjørne tænder på vej.. de er der nok snart.. er lidt øm:P



Ja jeg elsker at have bare tæer, og elsker at lege med mors nøgler.. Men så stor er jeg altså blevet..




kærlig hilsen Stine


- Mor til dejlige Rasmus 17-10-06. Se vores hjemmeside på: www.123hjemmeside.dk/ rasmuswilladsen

undervisning til og med la niveau 50731996


0
0
Svar på denne tråd
 
 slet ingen,...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2008 22:49

er der slet ingen der syntes min dreng er dejlig eller andet??


kærlig hilsen Stine


- Mor til dejlige Rasmus 17-10-06. Se vores hjemmeside på: www.123hjemmeside.dk/ rasmuswilladsen

undervisning til og med la niveau 50731996


0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 08:28

Jeg synes han er rigtig rigtig dejlig at se på. Et glimt i øjet der udtrykker narrestreger


Han ligner en der kan charme sig til mange til?


Far og søn ligner godt nok hinanden meget, især på øjnene.


Billede nr. 2 er simpelthen bare for godt fanget. Dejlig dreng!!


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo jeg synes
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 10:33

han ser skøn ud ;-)

Har selv en der fylder to i næste måned, så jeg kender det med nøglerne.. hi hi -Men pas på en da vi havde gæster "lånte" han derés og da de skulle hjem var de pist væk... Vi ledte og ledte og var lige ved at give på, da jeg fandt dem på rygge af Mads. Han havde simpelthen puttet dem ned i sin body omme på ryggen... Sådan en bandit..


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2008 14:14

han ligner en lille rod!!

yes sir det med nøgler er også kendt her i huset.. jessica gemmer mine de mest umulige steder og har kun et sæt så de skal bare findes når jeg har glemt at lægge dem op.. suk...


Søger med lys og lygte en passer til min dejlige Fila! hun står i Ørbæk. skriv privat for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider