Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Pyha, havde helt glemt hvor træt
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 18:15
man kan blive når mens man går og glæder sig til en lille ny.

Det er utroligt hvor hurtigt man glemmer alle gener mm. efter man har været gravid.

Så nu går jeg her glad for at vi skal have den næste, men pyha selvom jeg kun er to mdr. henne så føler jeg mig allerede nu som en flodhest, der er i dårlig kondi, det er hårdt at gå trapper og bare det at hænge vasketøj op føles jo som en helt maraton...

Er det bare mig?


Hyggehejsa
Renana

Pony eller lille hest søges til ridning 1-2 gange om ugen
Skriv besked eller mail
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 20:43

Nixen, det er ikke kun dig! Men desværre så bliver det ikke bedre med undervejs, kan jeg godt afsløre . Jeg føler mig nu som overflodhesten, og der er 8 uger igen...suk.


Men tillykke med spiren, og hvis det er nogen trøst, så synes jeg at tiden går hurtigere her anden gang. Der er jo ligesom en lille der tager rigtig meget opmærksomhed .




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

- og termin 29. oktober 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 19:58

Der må jeg så sige at det oplever jeg slet ikke har det fantakstisk ligenu går 5 km med en hest hver dag fordi de og migselv skal ikke blive for runde nu hvor jeg ikke lige rider dem og døjer rent faktisk ikke med noget som helst og når man siger det til lægen lyder det jo helt utroligt at man slet ikke døjer med noget men det kommer der nok af at være en stor pige og samtidig være gravid.


Går gennem ild og vand for mine heste


09-12-07

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider