man kan blive når mens man går og glæder sig til en lille ny.
Det er utroligt hvor hurtigt man glemmer alle gener mm. efter man har været gravid.
Så nu går jeg her glad for at vi skal have den næste, men pyha selvom jeg kun er to mdr. henne så føler jeg mig allerede nu som en flodhest, der er i dårlig kondi, det er hårdt at gå trapper og bare det at hænge vasketøj op føles jo som en helt maraton...
Er det bare mig?
Hyggehejsa Renana
Pony eller lille hest søges til ridning 1-2 gange om ugen Skriv besked eller mail
Nixen, det er ikke kun dig! Men desværre så bliver det ikke bedre med undervejs, kan jeg godt afsløre . Jeg føler mig nu som overflodhesten, og der er 8 uger igen...suk.
Men tillykke med spiren, og hvis det er nogen trøst, så synes jeg at tiden går hurtigere her anden gang. Der er jo ligesom en lille der tager rigtig meget opmærksomhed .
Der må jeg så sige at det oplever jeg slet ikke har det fantakstisk ligenu går 5 km med en hest hver dag fordi de og migselv skal ikke blive for runde nu hvor jeg ikke lige rider dem og døjer rent faktisk ikke med noget som helst og når man siger det til lægen lyder det jo helt utroligt at man slet ikke døjer med noget men det kommer der nok af at være en stor pige og samtidig være gravid.