Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 ømt skamben normalt?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 17:04

Vil bare høre om det er normalt at ens skamben kan gøre ondt 10 uger efter man har født?

Det kommer hvis jeg laver en forkert bevægelse, feks. hvis jeg presser fødderne sammen, så kommer der sådan et jag der ned og det gør bare ... nas, kommer kun en gang i mellem.



25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jepper
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 18:03
Det sker også her... avs. Tror jeg kommer til at døje med det længe... :-(

Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 18:14

Døjer endnu... Stinus er 3 og Elias er 1 år og 2 måneder...

@!#$...

Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 puha...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 18:47

Nøj, det er da rart at det ikke kun er mig.

men Lise det er da ikke så rart at det kan tage så lang tid, puha.

Men heldigvis er det jo ikke noget som er der konstant, for så kunne det godt være at man ville gå hen og blive godt gal i skralden.


25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider