Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Lidt personligt spørgsmål... men
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 16:16

...jeg vover skindet alligevel...


Spørgsmålet er som sådan kort og godt: hvornår begyndte I igen at være sammen med manden/kæresten efter fødslen? (s*x)


Jeg ved godt der er forskel på os allesammen, men vil alligevel gerne høre hvad der er normalt/unormalt.

Der er jo også forskel på om man er blevet syet osv.osv.osv.


Emmapigen blev jo født den 1. august, det er over en måned siden.

Jeg blev syet efter fødslen og har døjet med (døjer stadig) mit haleben. Det er underligt ømt og irriterer når jeg sidder i visse stillinger...


Kæresten og jeg har ikke "været sammen" endnu, og egentlig har jeg ikke lyst.

Man skal passe på med at bruge ordet "lyst" men på en eller anden måde føler jeg mig ikke klar endnu.


Han ved godt at man "lige skal komme sig" oven på en fødsel, men hvor lang tid tager det?

Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker ham eller ikke gider ham osv.

Men ja, hvornår får man interessen tilbage? Jeg er jo ikke interesseret i at vi glemmer hinanden bare fordi Emma er kommet...


Måske er jeg bange for at det skal gøre ondt?


Men ja...

Jeg kunne snakke og forklare fra nu af og så til... :)

Men må hellere stoppe nu, derfor kort og godt: hvornår mon man får lysten tilbage?







Den 1. august 2007 kl. 12:23 blev Emma født.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ½12425
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 16:56

Du er ikke den eneste.

Jeg blev også syet og var meget bange for at være sammen med kæresten igen.

tænkte meget over om det ville springe op osv. men jeg er overrasket over at det ikke gjorde ondt selv om man var syet. men der gik så også 8 uger inden vi lavede noget. Tror i min underbevisthed at jeg ville høre fra lægens ord at alt var som det skulle være.


Men gør det i et stille og roligt tempo, så skal det nok gå.


25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd
 
 S*x efter fødsel
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 17:06

Uha - vi kom igang ca. 5 uger efter fødslen... Der var blødningen holdt op og jeg var begyndt på p-piller igen.


Jeg var ret bange for at det skulle gøre ondt - men havde også utrolig meget lyst til min mand, så vi sprang ud i det... Og lidt ondt gjorde det, men kun indtil vi kom igang


Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan ikke huske...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 17:27

det helt præcist - men jeg ved, at jeg blødte i næsten 8 uger med begge piger og kort efter kom min mens... så der gik i hvert fald 2-3 mdr.


Lysten, energien og overskuddet var der heller ikke før - fra nogen af os. Men det gik over


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille Blob i mavsen (termin 30/1-08)




0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror det var
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 17:34

én to- tre måneder efter jeg havde født kalle, først der følte jeg mig klar og det var stille og rolig, du skal først gøre det når du føler dig klar.


Efter Mikka var det noget længere tid men jeg var også blevet syet over 20 sting og ned i ringmusklen ... øv øv



Jannie




Kig ind på

www.naestildgaard.dk


Næstildgårds sportsrideklub






0
0
Svar på denne tråd
 
 Intimitet...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 18:05

eheeem... 5-6 uger Blødningen skulle lige være overstået...


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 her gik det stærkt
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 18:53

Med den første gik der en uges tid.

Med nummer 2 gik der ikke andet end et par dage.


Blev heller ikke syet nogle af gangene, kun nogle få ridser som jordmoderen kaldte det





Hilsen Diana.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her gik
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 19:35
der 3 uger. Blev syet med et enkelt sting...





***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside


Mor til Mikkel d. 03-04-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 Første gang
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 19:48

gik der præcis 3 måneder - og det var mig selv der sagde (eller rettere tog initiativet) da jeg var klar. Det gjorde ikke ondt overhovedet. Tværtimod


Jeg var blevet syet en del efter første fødsel, og jeg blødte vist nok i ca. 5 uger.


Nu er det 11 måneder siden jeg fik nummer to, og det er ikke med stolthed jeg skriver at vi endnu ikke har haft 6 Men det handler ikke så meget om at jeg ikke er fysisk klar, mere psykisk, og vi taler om det herhjemme og der er ro på, så jeg føler mig ikke presset. Jeg kan dog godt mærke at jeg er mere og mere klar for hver dag der går (nok også derfor jeg kunne savle over en 20 år gammel film med Patrich Swayze forleden dag HA HA HA )


Mit bedste råd til dig er at lade være med at tænke på hvornår andre var klar efter deres fødsel, lyt til dig selv, og mærk efter i dig selv, og hvis i går igang og der er noget der siger dig at det ikke bliver godt, så må i stoppe. Det tror jeg din mand vil have fuld forståelse for.

Jeg mindes ikke at have hørt om nogen der synes det gjorde ondt når de kom igang.





Christel
(Temmelig tosset)

At blive mor, er ikke svært - men at være det er!




0
0
Svar på denne tråd
 
 ca 5 uger tror
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 19:56

jeg... og det var næsten som om man var jomfru ;-)




Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + dreng termin 14/12

(forvirret over de nye farver)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Grrr
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 20:02

Havde lige skrevet en hel stil - og så var den så møg langsom til at "gemme" og slettede så det hele! Grrr


Korte træk: Første gang var ca 6 uger efter fødslen, meget akavet, fordi vi begge var nervøse for om det skulle gøre ondt på mig, og om det skulle føles anderledes (større).

Nu 3 mdr efter fødslen er vi stadig ikke på "normalen" da der simpelthen ikke er overskud - vælter bare omkuld i sengen om aftenen. Men det bliver da til lidt indimellem (midt på dagen på mandens fridage - mens tøsen sover og vi ikke er trætte)




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 20:17
Ja jeg kan se jeg var bagud, 6 mdr før jeg overhovedet gad tænke på sådan noget
0
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 21:03

Hvor er det da dejligt med HN - man kan sgi da også få svar på hvad som helst ;D


Kan se jeg havde ret - det svinger utroligt meget. Men kan så også udlede at jeg ikke nødvendigvis er "langsom".


Jeg ved godt jeg ikke skal springe ud i det halvhjertet, men vil jo som sagt også nødig at det går helt i stå.

Er glad for ingen af jer skriver at det gjorde sk*de ondt - det beroliger da en del :)


Min blødning er stoppet, så dét er ikke en "undskyldning" - hvis det er det man kan kalde det. Søger jo ikke en undskyldning :)


I hvert fald mange tak for jeres svar, I er sg* nogle gut-inder :P ;D







Den 1. august 2007 kl. 12:23 blev Emma født.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 21:13

der gik ca 8 uger.. så havde jeg været opp eog blive tjekket hos lægen og han sagde det hele var fint og så "turde" jeg godt.. hehe


jeg var ikke bange som sådan, men meget nervøs for om det gjorde ondt..

altså første gang var nok lidt halvhjertet for mig, da jeg var nervøs for om det gjorde ondt... og nej det gjorde det ikke.. det var ligesom da man var jomfru, altså kommer jo an på hvor ondt det gjorde den gang... hehe..


du skal være helt sikker på du er klar... var jeg inderst inde, men lige inden så melder frygten sig, og der pressede jeg mig selv lidt.. og det var akavet ja, for vi var begge lidt nervøse.


men jeg vil sige at gangene efter føste gang var vidunderlige.. syntes det var en hel anden følelse til det bedre end før vi fik rasmus..


håber du kunne bruge det til noget..





kærlig hilsen Stine


- Mor til dejlige Rasmus 17-10-06. Se vores hjemmeside på: www.123hjemmeside.dk/ rasmuswilladsen

undervisning til og med la niveau 50731996

kort/indbydelse:www.123hjemmeside.dk/flottekort

0
0
Svar på denne tråd
 
 kejsersnit
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 10:37
Jeg fødte ved kejsersnit, så blev ikke syet andre steder end inde i livmoderen og så ellers hæftet sammen med clips på maveskindet . Her gik der vel 8 uger, da jeg lige skulle have lægens ord for, at alt var ok...
0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 11:00

Jeg fødte i tirsdags og har allerede lyst. Jeg tør endnu ikke 6, men der er da andre ting, jeg har lyst til at gøre for/med kæresten.

Det eneste der holder mig tilbage, er at jeg kun får meget lidt søvn for tiden, så når lysten er der så er overskuddet til fysisk aktivitet er ikke helt endnu. Men altså : Havde overskuddet været der havde jeg allerede overfaldet ham...bare ikke med 6, men med andet "hygge"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider