...jeg vover skindet alligevel...
Spørgsmålet er som sådan kort og godt: hvornår begyndte I igen at være sammen med manden/kæresten efter fødslen? (s*x)
Jeg ved godt der er forskel på os allesammen, men vil alligevel gerne høre hvad der er normalt/unormalt.
Der er jo også forskel på om man er blevet syet osv.osv.osv.
Emmapigen blev jo født den 1. august, det er over en måned siden.
Jeg blev syet efter fødslen og har døjet med (døjer stadig) mit haleben. Det er underligt ømt og irriterer når jeg sidder i visse stillinger...
Kæresten og jeg har ikke "været sammen" endnu, og egentlig har jeg ikke lyst.
Man skal passe på med at bruge ordet "lyst" men på en eller anden måde føler jeg mig ikke klar endnu.
Han ved godt at man "lige skal komme sig" oven på en fødsel, men hvor lang tid tager det?
Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker ham eller ikke gider ham osv.
Men ja, hvornår får man interessen tilbage? Jeg er jo ikke interesseret i at vi glemmer hinanden bare fordi Emma er kommet...
Måske er jeg bange for at det skal gøre ondt?
Men ja...
Jeg kunne snakke og forklare fra nu af og så til... 
Men må hellere stoppe nu, derfor kort og godt: hvornår mon man får lysten tilbage?