Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Mælk i bryster?
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 16:05
Hvor lang tid inden en forestående fødsel, kan man opleve at der kommer lidt mælk/hvidligt væske (I meget små mængder) ud af brysterne?

Jeg havde nemlig en lille episode med overstående i nat og i morges, men har ikke rigtig kunne finde noget om det i nogle bøger.

-Og Søren, han er ikke til meget hjælp, for hans eneste svar var, at ved en hoppe, der kommer der vokspropper ca. et døgn før foling.... altid rart at blive sammenlignet med en hest 8-).
Venlig hilsen Anima
Sælges:
Amerigo springsadel,brun 17".
Kiefer Marzog dressursadel,sort 17".
Se mere info + billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 16:13
Det er meget forskelligt, nogen har det i stride strømme gennem hele graviditeten, andre ser ikke en dråbe før de har født. Så uanset hvad, er det meget normalt ;-)
Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 16:38
jeg fik lidt mælkeflåd allerede fra uge 14 :)

Men det blev først nødvendigt med indlæg meget senere, det brugte jeg så de sidste 2-3 mdr af graviditeten :)

Jeg virkede vist bare godt, da mælken løb til efter fødslen rendte det bare konstant og selvom jeg brugte flere indlæg på en gang skulle de skiftes mindst hver time, før de nåede og løbe igennem.

Jeg var mange gange ude og hænge over håndvasken så mælken kunne komme væk når det løb over. Det er/var jo begrænset hvad en lille bebs kan spise ;)

Mvh Sofie Iversen

Mor til Tobias f.d. 23/11/04 {> Star Dancer's HP
0
0
Svar på denne tråd
 
 Siden uge 20
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 17:25
Har jeg haft råmælk - så det er meget forskelligt.

Mit er dog stadig så lidt at jeg ikke gider bruge ammeindlæg :-)

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var i uge
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 18:27
17 da jeg begynde at være utæt ;-D så jeg går med ammeindlæg, hver dag.

Louise
Hingsteplag sælges billeder på min præsentation, kom med et bud!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 20:38
henne efter fødslen før mælken kom her. Råmælken var der, men det andet lod vente på sig - nok også derfor amningen aldrig kom til at fungere 100 % her.

Men håber og prøver da igen i november ;)

De, der siger, at det ikke kan lade sig gøre, skal lade være med at afbryde dem, der allerede er i gang med det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ved begge...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 22:13
...mine havde jeg først mælk 4. dagen efter fødslen, som vist er det mest almindelige. Også den dag, der kaldes den blå dag, for der er mange bare helt nede i kulkælderen! :-)
Men som de andre siger: det kan være meget forskelligt. :-)

Camilla




NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider