Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Madpakker.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 17:56
Hvad gør i med madpakkerne? Er i så kreative, at jeres børn spiser dem med velbehag?

Jeg har en i børnehaveklasse, en i 4 og en i 5 kl.

De er lidt kede af rugbrød. Så i perioder har de fået gulerødsboller med. Med fyld i. Men nu er de lidt trætte af det også.

De er såmænd ikke specielt kræsne. Men de madpakker bliver hurtige kedelige.

Så har i nogle gode råd, ja så modtager jeg med kyshånd.

MVH Vibeke
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm jeg plejer at
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 20:52
lade dem være med til at bestemme pålægget og hvad rasmus ellers vil have med i madpakken.

prøv at tage dem med ud i køkkenet og lad dem prøve at fidne på noget til deres madpakker.

det kunne være feks en lækker tomat i sktiver på et stykke brød lidt salt under altså en lille /billig) smørebrød, husk øjet spiser jo gerne med også ved de små.

men husk på tomater,vådt salat, og agurker er ret vandet og gør brødet ret hurtigt blødt så lig det ikke oven på uden det er dubet godt af eller ligt det ved siden af så kan de selv ligge det på når de vil spise det.

MVH Sandra Winther

autostol fra fødslen af sælges.
som ny. blå/hvid.
nypris:600kr
nu 200kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 22:36
Pitabrød med fyld? Små minipizzaer, som også kan fryses?

Ellers prøv med det nye madpakkebrød (ja det fra reklamerne), lidt mirakelwhip, salat og skinke i tern eller hvad ungerne nu kan lide :)

Kog æg og læg dem "løst" i madpakken, frikadeller, ostehaps og hvad de nu ellers kan lide :)

Håber du finder på noget, som ungerne gider at spise ;)

De, der siger, at det ikke kan lade sig gøre, skal lade være med at afbryde dem, der allerede er i gang med det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Madpakke
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 23:01
Sofie (5 år) er med til at købe, smøre og pakke hendes mad. Foruden rugbrød har hun altid knækbrød eller lign med, samt ostehaps, cherrytomater, agurkestykker i staniol, rosiner, hele æg hvor jeg tegner sjove figurer på skallen, frugtstykker, boller, de små yoggi yougurt, og meget andet. Tag ungerne med i alt lige fra indkøb til den færdige madpakke, evt lad dem se reklamerne fra supermarkederne. Og de forskellige ting som agurk og frrugt m.m kan jo skæres i sjove figurer, end bare lige over :-)
LEV MENS DU GØR DET
ELSK MENS DU TØR DET


Er IKKE medlem af rygklapperklubben (RKK)
0
0
Svar på denne tråd
 
 kender du den her?
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 15:38
madpakkesevice

her kan man få en ugentlig mail med madpakketips.
Måske er det noget, eller også er det ikke ;-D

God fornøjelse

Stine


0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker mange
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 15:52
gange. Vi prøver lidt af det hele tror jeg. Så må vi se hvad de bedst vil have med.

Labelle: det er en god side du har fundet der.

MVH Vibeke
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider