Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 skoldkopper
Forfatter: 
Dato:  22-05-2016 06:05

Go morgen

 

Theodor har haft en vild maveonde i 4 dage nu, og i går var vi til lægevagten, hun siger at han har fået skoldkopper, han har 3 en i ansigtet og 2 på kroppen, men jeg kan bare ikke finde informatinóner omkring at han skulle få dirré oven i... er der nogle af jer der har oplevet det?


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 ????????
Forfatter: 
Dato:  25-05-2016 13:38

Hej hej.

 

Altså jeg er selv mor til 4, og har været dagplejer i snart 15 år, og må sige at jeg nu ikke har set de to ting hænge sammen. Selvfølgelig kan jeg jo ikke sige at det ikke kan :-)

 

Men er det vabler/blære og der kommer skorper på efter en lille uge, ja så kan det jo godt være skoldkopper. Men det kan måske også sagtens være myggestik, eller anden insektbid.

 

Anyways, god bedring med junior :-)


vh Vipse


Nu med privat dagpleje :-)

 

www.pamhuledagpleje.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2016 20:42

Altså jeg er absolute ikke sikker på at det overhovedet var skoldkopper, han fik en på kinden, og nej jeg har heller aldrig hørt om de to ting ssammen... heldigvis er det hele overstået og han er frisk igen :-)


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skoldkopper
Forfatter: 
Dato:  20-06-2016 10:15

Da jeg havde skoldkopper som barn fik jeg også kun én, den sad i kanten af øjenbrynet og i dag har jeg et lille ar. Men altså kun én eneste skoldkop. Min mormor, der var på besøg på det tidspunkt, fik helvedsild i samme omgang.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1-års Welsh Mountain hingsteplag med særdeles god afstamning sælges

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider