Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Simon er skolebarn og fodboldspiller
Forfatter: 
Dato:  29-08-2016 20:40

Puh det er SÅ længe siden jeg har været aktiv herinde - men her ser også noget dødt ud. Er der overhovedet nogen tilbage som ved hvem Simon (og Emma) er? :)

 

Nåmen, jeg laver et indlæg alligevel.

 

Lille Simon er jo begyndt i skole nu, 0.a - som tiden da flyver!

 

Vi var meget spændte på denne skolestart, da han har haft en svær periode i børnehaven. Han er ALT for genert og stædig og vil ikke være med til noget som helst nyt eller fælles derovre.

Samme med fodbold, det har vi også kæmpet meget med. Vi kunne jo se hvor god han var og vidste at hvis han bare SELV kunne indse det, og give sig selv lov, så ville han få det SÅ sjovt til træning.

 

Men desværre endte næsten hver gang med at han kun var med 15-20min ud af en time. Resten tilbragte han på sidelinien :(

 

Så skolestart - uha det er jo helt nyt, anderledes, farligt, stort, man skal være på, man skal være med, man kan ikke putte sig og puh vi har tænkt meget over det.

 

Og det er gået ud over AL forventning!!!

 

Vi har fået SIMON tilbage. Simon den skønne dreng som vi kender herhjemme fra, men som de ikke har kunne se i børnehaven fordi han var for genert og stædig til at være med. Han havde påtaget sig en rolle derovre og den kunne han ikke komme ud af igen :(

 

Men det klarede han med skolen.

Wauw det er skønt at se og høre ens søn komme glad afsted og hjem og fortælle hvad han har lært, lavet, set, været med til og leget med

 

Og til fodbold?

Jamen den dreng har fået en sprøjte energi!

Han er med i alle 60min og spiller både opvarmning, træning og er med til kamp!

Den dreng der ikke turde nærme sig banen fordi han var for genert og stædig, er nu med til det hele. Hygger med vennerne og sparker til bolden.

 

Simon er tilbage og de andre kan se det.

 

SÅ glade er vi :)

 

Emma vores dejlige trunte er begyndt i 3. klasse og klarer det også super godt. Hun er vellidt, kærlig, glad og dygtig.

Hun elsker at læse - forleden kom hun hjem med 12 bøger hun havde lånt på bib! Mors lille læsehest :)

 

Jeg vil lige supplere med lidt billeder fra den seneste tid af dem begge.

 

Tak fordi du læste med :)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Video fra fodbold forleden:

www.facebook.com/ christina.j.nielsen/videos/ 10209819339218315/

 

www.facebook.com/ christina.j.nielsen/videos/ 10209753992664692/

 

Og lidt fra Emma:

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Og NU skal jeg nok stoppe :)

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

9
0
Svar på denne tråd
 
 De vokser
Forfatter: 
Dato:  03-09-2016 17:43

Hej.

 

Ja, jeg kan da godt huske Simon og Emma. Har altid læst dine indlæg og set dine billeder, men har aldrig været for god til at kommentere. Det er så livsbekræftende og dejligt at se din glæde over dine børn igennem dine billeder.

 

Jeg har vel læst hvert eneste af dine indlæg om dine børn. Dine beretninger om Simons udfordringer har faktisk hjulpet mig meget, da vi selv skulle igennem et lignende forløb. (TAK ). Jeg håber at du vil fortsætte med at fortælle og sætte billeder ind, på trods af evt. manglende respons. Efter min mening, så er dine tråde guld værd. Da vores dreng skulle opereres, så hjalp det mig rigtig meget at se hvor fin Simon blev kort tid efter sin operation. Og nu lægger man jo slet ikke mærke til noget. Han er så flot!

Hvordan gik det egentlig med den forfærdelige oplevelse for et stykke tid siden? Påvirkede det Simon?

 


Missolga

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  03-09-2016 19:15

Dine unger er bare så skønne

 

Og bladet er kommet fint frem


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  04-09-2016 00:10

Dejligt der er lidt der kan huske os :)

 

Tak for respons (y) men spar da på de fine ord, vi er jo bare en helt almindelig lille familie der gør vores bedste for at komme gennem livet :)

Intet specielt her :P

 

Missolga - ja vi har skrevet lidt tidligere og været igennem meget af det samme, er rigtig glad for at jeg har kunne hjælpe med info, beroligelse mv. :)

 

Mht. Simons oplevelse på bondegårdsturen ja så er han kommet godt igennem.

Vi havde et besøg ved psykologen for at få lidt input, men klarede selv os igennem.

Han fik heldigvis ingen efter-reaktion.

 

Drengen der kom galt afsted er også klar igen (y)

 

Pernille, mange tak og dejligt det kom godt frem, men hører så meget med forsvundet/forsinket/bortkommet post :(

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 tiden flyver
Forfatter: 
Dato:  13-09-2016 23:20

hold nu op han er blevet stor!!! - ar også fulgt jer herinde - kommer ikke så meget i denne del af HN - min ynste har passeret de 12 år......

 

Skønne unger du har dig :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  17-09-2016 00:41

Hvor er de søde :-D

 


PAAtvaers

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider