Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gravid - hvordan med at løbe m. hest??
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 18:06

Hejsa :)

Jeg er gravid for anden gang er så super glad.... er kun i uge 5+5 nu, men sådan et par måneder går jo stærkt ;)

Jeg tænkte på om der er nogen risiko ved at løbe når man er gravid? Evt. er det mere udsat i en vis del af graviditeten?

Jeg tænker ikke på motionsløb, men har jo nogle ponyer der skal trænes. En der skal til kåring i september og kræver en del løbetræning, samt en anden, som skal med på lidt udstillinger (Erfaren, så kræver ikke så meget træning)

Vil lige hører lægen, men det er først om en måned jeg skal derhen, så tænkte jeg lige ville hører jer kloge folk inden :D

:-D Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony ;)

DSP - vejen frem

To DSP ponyer m. tavle sælges! Send PB for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

wraaah
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 19:39

Da jeg fandt ud af jeg var gravid rådede min læge mig rent faktisk til at løbe - så længe jeg følte jeg kunne holde til det :) Jeg kunne ikke holde til at løbe ud til postkassen ( har jeg aldrig kunnet ) - så jeg lod være med at løbe :D

RegitzeReenberg

Termin d. 12/9-09

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 22:43

Det er vist meget individuelt om man overhovedet kan løbe med mave på. Personligt har jeg ikke kunne løbe overhovdet pga bækkenløsning.

Jeg vil mene at en god tommelfingerregel er at man bare skal lytte til sin krop, for den skal nok fortælle dig, hvis du laver noget som du ikke kan holde til.

Under normale forhold, vil barnet bestemt ikke tage skade af at du løber.

Med venlig hilsen Gitte

Basset Hound hvalpe

Født 20.03.09.

To-farvede, efter DKK avlsgodkendte forældre.

0
0
Svar på denne tråd

Graviditet
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 07:10

er ikke en sygdom- hvorfor så opfører sig derefter.

NEJ det sker der ikke noget med. Man behøver ikke tag div hensyn i den forstand vedr motion mv, før man begynder at føle grund til det- dvs plukveer, bækkenløsning mv. Motion er sundt og godt, og længere man kan holde sig i gang des bedre op til og i fødslen osse.

Jeg var jo i tvivl fordi et vennepar sagde til mig da vi fandt ud af at nu var det nu hos os, at SÅ skulle jeg da til at stoppe med de tunge løft ude hos hestene mv. jeg spurgte min læge, og beskeden var som sagt det er jo ikke en sygdom. Nej hold dig bare i gang. Det skal du slet ikk tænke på allerede nu mv

www.nikon-pics4u.webs.com

HN Jyllandstræf 2 i cowhouse HER...

NU med termin den 15 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 09:31

Okay, mange tak for jeres svar... ville jo ikke løbe nogen risiko, og vidste ikke lige hvordan det var mht. løb :)

0
0
Svar på denne tråd

Altså jeg
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 10:07

skulle vise en hest frem på Odense Dyrskue og trænede med hende op til og mønstrede hende derude- der var jeg i uge 26

Så klø du bare på

Nu med en dejlig dreng i maven

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider