Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kiropraktik og spædbørn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 13:41

Jeg fødte for knap 3 uger siden en lille pige, som i starten havde en smule problemer med at holde vægten. Dette førte til, at hun suppleret med min mælk, får lidt MME ved siden af, for at være sikker på, at får den næring hun skal bruge.

Efter vi er begyndt at give hende MME, er det lige som om, hun, især om natten, har nogle gvaldige mavekneb. Nogle nætter skriger hun sig gennem timerne, kun trøstet af hendes sut, som hun sutter helt vanvittigt i.

Jeg er blevet enig med mig selv om, at hun skal tjekkes igennem af en kiropraktor, så hun rent fysisk ikke er skæv eller har nogle "fødsels-komplikationer" siddende, som stadig generer hende.

Har du prøvet dette på dit barn, og hvad siger dine erfaringer dig?? Vi skal afsted imorgen, og jeg er meget spændt på hvad Lillepigen siger til det.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Min mindste
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 13:54

tog vi også til kiropraktor med da han havde vrøvl med maven og det hjalp.

Han var meget meget lidt skæv, men det var åbenbart nok.

Selv manden som ellers ikke har "fidus" til sådan noget knæk og bræk noget kunne mærke forskel på drengen.

Jeg mener vi var forbi 4 eller 5 gange.

Louise

Mor til 2 vidunderlige drenge.......

0
0
Svar på denne tråd

kun godt
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 14:11

Silje var ikke mange uger gammel da vi drog til kiroprakter med hende. Her var det dog af en ganske fysisk grund - hun kunne ikke løfte hovedet når hun lå på maven.

Og ganske som sundhedsplejersken havde forudsagt, så var hun låst, både i nakken, skuldren og i lænden.

Vi havde ikke haft mærkbare problemer med mavekneb, koliksymtomer eller andet inden, men efter nogle gange ved kiroprakteren kunne vi alligevel mærke en forbedring i hendes døgnmønster.

De "knæk og brækker" ikke i de små, som ved os voksne, kiroprakteren sad med hende og bevægede hendes led og nærmest masserede hende, hun så faktisk ud som om at det var dejligt! Dog det sidst han gjorde hver gang var at ligge hende på ryggen og så dreje hendes hovede helt ud i ydreposition til hver side, det kunne hun ikke lide.

Held og lykke med det.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

Begge....
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 21:50

Begge mine har været der, med et absolut godt resultat til følge. Lige bortset fra dengang hun fejlbehandlede min yngste datter. Hun var vidende om det, kunne man tydeligt mærke. Men sendte os hjem alligevel. Pigen fik meget volsomme vejrtrækningsproblemer om aftnen....

Men ellers alt vel........

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Har du overvejet, om det er viden du fortæller om, eller noget du gætter på?

Der er meget meget stor forskel.....

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 22:52

Karla var dog lidt ældre, da vi var afsted. Vel omkring 4-5 måneder. Vi skulle have været afsted noget før, men desværre er man ikke alvidende som førstegangsmor (det satser jeg nemlig på at være næste gang ).

Det foregår ganske stille og roligt. Den ene gang, vi var der, var Karla meget ked af det og træt, og så fik hun bare en lille kort tur og en ny tid. Så det foregår på babyens præmisser.

mvh Stine

Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk

- nu også med shettere!

Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 07:26

Jeg har en veninde, som har en dreng på 3 mdr med kolik. De begyndte hos en kiropraktor for en måneds tid siden, og det har vist sig meget positivt

Held og lykke med hende.

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

0
0
Svar på denne tråd

positivt
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 07:39

Kan også kun sige positive ting om kiropraktor.

Vores lille dreng var simpelthen låst i nakken, og det kunne tydeligt mærkes efter behandlingen, at det hjalp :-)

herfra

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

afsted...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 22:25

Skynd jer bare afsted.

Vores søn har efter 2 behandlinger allerede skåret de fleste skrigeture væk igen... Han fylder bleerne igen og har det gennerelt bare meeget bedre.

Han er 8 uger og har også fået en drøj start på livet.

Han har en lille låsning imellem skulder bladene som også påvirker maven.

Det er slet ikke voldsomt og han ser faktisk ud til at nyde behandlingen, kun lige hovede strækket syntes han er træls.

Jeg kan kun anbefale det, vores barn er blevet såå meget gladere.

god bedring

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider