Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Sprog bag skærmen.
Forfatter: 
Dato:  25-01-2016 15:51

Er jeg den eneste der bliver rystet over skrevet "overgreb" ?

Vi købte for 6 md. siden en hoppe billigt,hun havde været forfangen året før, og gik i løsdrift på 4 år sammen med en stor unghest. Hovene lignede træsko,og vi ved da at en 19 årig pony ikke er hurtig i gendannelse,men vi tog chancen.

det gik ikke,hun begyndte at gå mere frit,efter ordentlig beskæring,men ømtået og med "overbens muskler" som en bryder efter måske 1 år med tunge fødder.

Der var på stedet et skur med 3 bokse hvor en str. mellem ged kunne mases ind,så inde var de aldrig, og hoppen blev da også vildt glad for sin boks her, så meget at hun ikke ville ud igen:O)

I tiden der er gået har hun været jævnt øm, special foder, ingen græs og masser af kærlighed,men nu vil vi slutte hendes liv,hovbenet er drejet,kronisk forfangen, og hendes humør er blevet sur og atter sur.

Vi er da triste,skal af med en ven, og øv -pengene spildt.

Datteren fra stedet vi købte hesten har efterfølgende angrebet mig på FB, at jeg ingen forstand har på heste, vi har været dyreplagere osv.

Jeg er ked af den udvikling,måske er jeg bare en gammel sur mokke med 40 år i heste verden,man skal jo finde sig i de unge menneskers holdninger og meninger, også selvom man bliver svinet til og såret.

 


En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det man siger
Forfatter: 
Dato:  25-01-2016 23:05

Uanset om det er bag skærmen eller lige i ansigtet, så siger udsagnet altid mere om den der udtaler det, end den det siges om.

 

Hesten er sikkert meget meget taknemmelig for at nogen tog ansvar for dens tilstand. Eller også er den ligeglad. Det vi kan være sikre på er, at den ikke lider nu.


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 23:10

Folk er sgu for hurtige på tasterne. Hun ville jo ikke have talt sådan til dig ansigt til ansigt, men man kan nemt sidde og være vred bag skærmen og fyre mundlort af.

 

Hvis du har dit på det tørre, så må du bare tænke at det siger mere om hende end om dig. Hun får det svært i livet med den attitude.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du ikke selv er gået
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 18:22

i fælden med grim "tale" og pigen er så ung at forældrene har ansvaret for hende, tror jeg jeg ville tage kontakt til dem.

 

jeg ville selv blive pænt sur hvis min søn ikke ville kunne gebærde sig på nettet.

 

er det sådan en gang hestegalleri-hysteri?



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 
 FB -venner/famile og kollegaer!
Forfatter: 
Dato:  01-02-2016 02:28

Det var en uventet reaktion fra datteren, derfor blev jeg rystet. Har skrevet til forældrene, at det jo er os der stod med sorteper og det liv de bød den gamle hest bare ikke var ok!

IKKE flere "stakler" her-vi sparer op til ung welsh B vallak,der kan hygge sig med Effie og blive tilkørt.Syns de B altid er i godt humør og gode venner med andre heste.Det trænger vi til efter en sur ømtået og ekstra regninger.

Effie, der ikke kunne forstå Mulle ikke ville lege.

Billede

 


En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider