Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Det første skænderi
Forfatter: 
Dato:  09-12-2009 13:00

Så blev det min tur til at skrive et personligt indlæg...

Jeg fandt for 6 måneder siden sammen med en fantastisk fyr fra mit arbejde. Han er sød, forstående, lækker, svarer på sms'er, tager initiativ osv. Han er simpelthen for god til at være sand!

Jeg har fra starten af kæmpet med mine indre dæmoner mht ham. Jeg turde ikke stole på ham, turde ikke tro på at det ville holde, frygtede hvad der ville ske når vi skulle arbejde sammen. (Vi er på samme arbejdsplads, men arbejder kun sammen i perioder) Og han har ikke gjort andet end at være perfekt!


For en måneds tid siden begyndte det at udvikle sig og vi er nu sammen hele tiden. Vi sover sammen næsten hver nat, ses så meget vi kan og har stor sms-kontakt, hvis vi ikke er sammen. Jeg kan mærke, at jeg har givet slip og tillader mig selv at være forelsket, hvilket er en stor ting for mig.


Jeg bliver dog tit ked af det, fordi jeg igen bliver bange for at miste ham, bange for at han pludselig mister interessen, selvom han overhovedet ikke giver udtryk for, at det er ved at ske, men alligevel kan jeg blive helt panisk indeni.


Igår havde vi vores første skænderi. Vi havde tilbragt aften på en bar på arbejdet. Han kom derud fordi jeg bad ham om det og dum og usikker, som jeg er, lukker jeg helt af over for ham, da han så ankommer. Han snakkede selvfølgelig bare med nogle andre, men kunne jo godt mærke, at jeg var helt kold over for ham. Jeg havde lyst til at gå hen til ham, men gjorde det ikke. Hvorfor ved jeg ikke, jeg har bare svært ved at omgås ham på job, selvom det er noget vi har snakket om. Da vi kørte hjem blev han virkelig sur og for første gang satte han mig virkelig på plads. Han er ellers et meget roligt menneske, men pludselig blev der talt med meget store bogstaver. Jeg skal ikke sidde her og komme med detaljer om vores skænderi, men det han sagde var fuldt berettiget. Jeg forstår godt hvorfor han blev så sur!!! Da vi komm hjem snakkede vi lidt om det og det blev godt igen. (for at gøre en lang historie kort!)

I dag har vi aftalt at mødes efter job, da vi begge har fri i aften.

Det lyder jo som om, at alt er godt igen, dog sidder jeg med ondt i maven af skam over min opførelse. Jeg var uden tvivl pinlig og barnlig, og jeg ville ønske, at jeg kunne ændre det hele.


Men det kan jeg jo ikke. Jeg kan kun lære til næste gang, men hvor har jeg det dog dårligt lige nu. Var det bare vores første skænderi? Er det overstået nu? (Det virkede da sådan)

Hvorfor er jeg så stadig så ked af det? Jeg vil heller ikke bringe det op igen overfor ham, for vi skal jo videre, men kan ikke lade være med at tænke på de ting han sagde.


Jeg ved ikke rigtig om jeg spørger om noget med dette indlæg, tror bare, at jeg har brug for at få det ud og høre om jeg er helt sindsyg... Om nogen måske kender til noget lignede... Måske jeg bare skal acceptere, at alle mennesker skændes og at jeg ikke skal være så bange for at han smutter...


Nå, men det blev jo til et langt og meget rodet indlæg, kan jeg godt se... Håber at der er nogen, der nåede helt herned! Om ikke andet, så har jeg da fået luft.


Stephanie...


Søger part på Amager, se profil!



0
0
Svar på denne tråd
 
 godt for dig
Forfatter: 
Dato:  09-12-2009 13:44

at du har fundet en som tør at sige fra.

Der findes ikke noget værre end de personer, som bare æder tingene i sig og pludselig eksplodere de i et kæmpebrag og du ser aldrig skyggen af dem igen.

Jeg har også en mand, som sagtens kan sige fra overfor mig og første gang han gjorde det, var jeg virkelig rundt på gulvet i et par dage. Han kan stadig godt få mig lidt rundt på gulvet efter 7 år, men det er en af de ting jeg virkelig elsker ved ham. Han finder sig ikke en masse l... fra mig side af og det er sørme dejligt.

Du skal tænke over det han har sagt og eventuelt lige tage en snak med ham, hvad i kan gøre for at du ikke opfører dig sådan igen.



Hilsen,

Anja


Nu Tankefelterapeut, hjælp til sundere livsstil, angst/fobier, afhængighed (sukker, smøger mm) og et bedre liv.

www.taldigslank.dk

www.taldigglad.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  09-12-2009 14:07

du skal give dig selv lov til at elske ham i fuld offentlighed.


I har sikkert gået stille med dørene i starten, da I deler arbejdsplads, og det hænger du måske lidt fast i.


Så go for it - nyd ham og hinanden.


Glædelig jul


Lena.......


Én gang fuldblod, altid fuldblod..............

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep,....
Forfatter: 
Dato:  09-12-2009 21:04

Det var bare jeres første skænderi, og nr. 2 og 3 og4 og og og og vil også komme. Væn du dig bare til tanken. Ikke fordi man SKAL skændes, men jeg kender sgi ingen parforhold, hvor man ikke ind imellem ryger i totterne på hinanden.


Han er færdig med den episode. Han oplevede og han sagde fra. Godt for ham og i særdeleshed godt for dig. :-) Så længe du lærer af det. Han har bare gjort det klart, at det der, det gider han ikke finde sig i. Slut prut.


Nyd ham, og elsk ham. Han lyder til at være en der er værd at beholde. :-)



Mvh. LoneR


www.123hjemmeside.dk/red_dancer


"Hvorfor klæde sig efter moden? Det er da sjovere at ligne en luder"

Citat: Dolly Parton.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  10-12-2009 10:13

Tak for jeres søde svar...

Jeg har det også meget bedre idag. Han virkede som om at alt var glemt, da vi mødtes igår. Sådan er mænd vel, de siger, hvad de har at sige og så er den ikke længere, ikke som kvinder der tænker, analyserer, tænker lidt mere...


Ja jeg skal nok bare vende mig til at vi både arbejder sammen og ses privat.


Stephanie...


Søger part på Amager, se profil!



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 19:59

Det lyder som om I er på rette vej. Det er rigtig flot at du sådan erkender at det var 100 % dig der var gal på den, det er ikke alle, der kan.


Prøv evt. at gøre noget rigtig sødt for ham nu her bagefter, for at vise at du er ked af det og virkelig gerne vil ham. Det hjælper nok også på den dårlige samvittighed. :)


Hilsen Bettina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vær ærlig
Forfatter: 
Dato:  14-12-2009 21:57

god og kærlig - og sig så undskyld til ham! Det er vist på sin plads.


Han er en utrolig betænksom kæreste lyder det til - de hænger ikke på træerne. Så du skal passe på din kærlighed og i skal i fællesskab arbejde den større.

Det gør man ikke ved at være tilbageholdende, og indelukket som du er. Og ærligt talt hvis han ik gad dig var han sikkert smuttet for længe siden.


Nyd din kæreste og nyd alle de gode dage - de dårlige skulle der helst ikke blive for mange af. Men det er nu meget sundt at skændes - man bliver stærkere af det. Bare det ik sker for tit.


God jul & godt nytår.


R.I.P. Arina

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

TIL SALG for avler.
5 års RDS hoppe e. BH Don Schufro/ Lauries Crusador xx

rød m. blis 164 cm - godt temp.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-12-2009 13:58

Det ku være du sku prøve at læse bogen "Når kvinder tænker for meget"


Tror jeg nok den hedder :)


Dejlig, godmodig Haflinger hoppe sælges billigt som let/hygge dressur- og skovturshest.

Har en skade, som gør hun ikke må ride "hård" dressur eller spring.
McLean trænet, meget simpel og tillidsfuld.

0
0
Svar på denne tråd
 
 han fortjener
Forfatter: 
Dato:  16-12-2009 11:24

en undskyldning.


Uanset hvad, ignorerer man IKKE sin kæreste. Man kan be' om at der bliver holdt lav profil, når man arbejder samme sted - evt. og måske afhængig om firmaet politik omkring ansattes kæresteri, eller sin egen "blufærdighedsgrænse".


Men at invitere ham, for derefter at lade som om han er luft, det kræver BÅDE en undskyldning OG en forklaring.


At lade som om det aldrig er sket, er simpelthen for barnligt, og bestemt ikke befordrende for jeres fremtidige forhold.


Lorten på bordet !!!!


KH:)


Annette


* dejlig islændervallak, 8 år søger kærligt og blivende hjem * yderst fornuftig pris *




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 sige undskyld
Forfatter: 
Dato:  17-12-2009 16:06

Jo jeg sagde skam undskyld, både samme aften og dagen efter! Vi fik jo også snakket ud om det om aften (som jeg jo skriver) Det var følelsen af at have reageret som jeg gjorde, der sad i mig dagen efter!

Jeg "lærte" meget af den aften. Så sidste gang vi var i baren på arbejdet gik jeg hen og sagde hej, da han kom ind. Derefter snakkede han med nogle andre, men vi havde øjenkontakt det meste af tiden og senere på aften satte vi os sammen og snakkede. Meget hyggeligt og helt stille og roligt, hvilket fungerede godt!


Stephanie...


Søger part på Amager, se profil!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider