Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Polterabend, ideer??
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 10:52

Vi skal til at arrangere polterabend for min lillesøster og jeg ønsker selvfølgelig at hun får en kanon dag.


Så vær sød at komme med jeres ideér til gode ting vi kan lave. - og også gerne hvis der er ting der IKKE kan anbefales.


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad der skal arrangeres....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 11:05

... afhænger helt og holdent af din søster :)


Er hun udendørs- eller indendørsmenneske?

Er hun gravid, eller på anden måde fysisk hæmmet?

Har hun krudt r.ven, eller er hun mere til stille fornøjelser?


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt om hende
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 11:47

hun er ikke gravid.

Hun kan godt have krudt i røven og har sagt at f.eks. wellness arrangement hvor vi skal være i badetøj har hun ikke lyst til.




Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Polterabend
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 20:51

Jeg har blandt andet været med til:

Sumobrydning i store "Pudedragter" . Super sjovt!!

Indsyngning af sang (Bruden synger og cd'en kan spilles til brylluppet :D Vi fik det gjort på den lokale radiostation)

Teambuilding ting i skoven, hvor alle hjælper til for at få bruden op og ringe med en klokke i 4 meters højde eller sådan noget.

Paintball (Også sjovt :D)


Hmm kan ikke lige huske mere nu.




Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation :)


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd
 
 polterabend.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 21:15

Vi har prøvet svæveflyvning i sorø... Det var fedt. Vi kunne alle prøve og vi havde medbragte lækre sandwiches med vi spiste der.

Danse salsa... Det var fedt.

Dildoparty om aftenen hvor hende damen (der holdt det for os)kom i militærtøj og fik den kommende brud i samme slags tøj og varmede op til øvelse hvorefter vi gk over i dildoparty... Det var også super sjovt...

kørte i scootcars gennem byen (kræver dog at der er nole der må køre) Brudens familie havde nogle vi kunne bruge.

indspille sang i studio.

Ordne svinestald hos poltene... hi hi det var SÅ sjovt...

Selvfølgelig i byen om aftenen uden at bruden skulle betale noget.

Det er bedst at alle kan være med så det ikke kun er én der er i hovedsæde, men at i alle laver noget.


God tur...

0
0
Svar på denne tråd
 
 polterabent
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:43

Jeg har lige været på polterabent.


Bruden blev hentet på Harley og kørt hjem til hends søster hvor vi spiste morgenmad.


Så smurte vi madpakker og kørte til Køge hvor vi malede kroquis (Staves?) Men altså hvor man skal male en nøgen model. I dette tilbælde en halvfed mand som var helt glat foran, men bestemt ikke bagpå. Men det var skideskægt, især brudens mor hun sad sådan da manden sagde at om lidt ville han tage tøjet af og så skulle vi male ham.

Bagefter var der 45 min´s diskodans.


Så kørte vi ned på Køge Havn og spiste vores madpakker og drak kaffe.


Så kørte vi tilbage til stedet og indspillede en CD.


Til sidst gik turen tilbage til søster hvor vi grillede og spillede singstar.


En dejlig sjov og også billig dag. 500 kr pr person.


Jeg ved ikke hvor du bor men her er linket til det vi prøvede:

www.eventbussen.dk/


Hilsen Benedicte



SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET


Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd
 
 På min polterabend..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 11:07

... var jeg blandt andet ude at køre travhest - det var fedt! :)


Vi var også ude at rapelle, her deltog vi allesammen - og det har jeg været med til flere gange til polterabends. Det er altid et hit (når bruden ikke er den helt forsigtige type).


Jeg har også været med til at bygge en tømmerflåde og sejle på åen, kaste økse, skyde med bue og pil og meget andet i samme stil. Det var et eventfirma, der lavede den: http://www.tjeleactioncenter.dk/. De bor ganske vist i Jylland, men hvis du gider, så gå ind under "events" og "polterabends" og kig på Kirsten Eriksens polterabend - det er os :)


Det kunne også være en introduktion til golf (hvis hun ikke har prøvet det før), eller en gokart-match. Hos vores lokale glaspuster (i Viborg) arrangeres der også polterabends, hvor man kan prøve at puste sine egne ting.


Det bedste er at finde nogle aktiviteter, som ikke er alt for dyre. På den måde kan man fylde dagen med mange forskellige ting. Det gjorde mine veninder for mig, og det var bare SÅ godt. F.eks. havde de selv lavet frokosten, som vi indtog på tæpper i det grønne (ved den lokale fodboldbane, så jeg troede jo, at jeg skulle jages ud og spille bold). De havde stort set alle mine livretter med - og snaps!!


Hilsen Sif




Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbumbum
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 15:10

Kig her www.Bryllup.dk der er masser af gode forslag.



Rigtig god dag;-)

'


Mvh Jane


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det der med CD
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 15:56

har jeg oplevet mange fortælle IKKE var fedt. Nærmere sådan lidt ligegyldigt, og så er det altså mange penge at bruge på det. Så det kommer meget an på personen :)



en typer polteraben kan være den meget aktive, hvor i springer bunggee jump, rapeller, faldskærm mm.


en anden type er den mere stilede, wellness (som hun har frabedt sig), personlig stylist, dyr middag osv.


Og så er der den mere klassiske hvor bryden klædes ud i grimt tøj og vandrer op og ned af strøget med nogle balloner og sælger knald for 2 kr ;)


Alle tre kan kombineres efter smag og behag :) Og bør selfølgelig afsluttes med en bytur. Jeg har oplevet at hvis der er for mange ting planlagt i løbet af dagen og man startet om morgenen, så er der ikke mere energi til at tage i byen. Så hvis hun elsker en god bytur, skal man nok passe på med ikke at presse for mange ting ing i løbet af dagen, men måske istedet tage en god slapper midt på dagen eller først starte med frokost :)



Sagde Janne - der undrer sig over at hårdere tøjleføring kan retfærdiggøres med at hesten skal yde mere


Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -





0
0
Svar på denne tråd
 
 Min var sådan
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 12:26

Blev hentet på arbejde en fredag kl . 12,00 blev iklædt briller som første "clue" - det betød gokart for alle - afsluttet med jordbær med et glas champagne


- derefter blev jeg iklædt badedragt+morgenkåbe som næste "clue" - det betød vandski (og hvis jeg ikke kunne det så en tur i baderingsbåd efter en speedbåd


- der efter skulle jeg gå mannequin i under tøj - lidt grænseoverskridende men fik en morgenkåbe til at tage over så jeg kun viste hvad jeg ville - sjovt var det


- derefter skulle jeg servere på Bar de ville i Haderslev + spille guitar for dem derinde (jeg var faktisk hovednummeret den aften) kanonsjovt og tjente massevis af drikkepenge


Derefter spisning hvor jeg fik serveret en opretstående bananasplit og fik intet bestik derefter hovedret - en svinefod med chokoladesovs (blev dog byttet med en steak) derefter opvask da de ikke ville betale for min mad !!!


Og så i byen - en kanongod dag/aften som jeg aldrig glemmer


Hilsen Betty


Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle



Gitte bog nr 4 og 7 købes

Diverse bortgives - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskriften
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 18:01

Jeg var til polterabend for et par måneder siden. Hun er friluftsmenneske, så vi brugte hele dagen i I dare you www.idareyou.dk


Om aftenen festede vi med herrerne


Virkelig en vellykket dag, og helt perfekt for den kommende brud.




Venlig hilsen

Kongehøj


Ejendom til salg, se præsentation


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med
Forfatter: 
Dato:  31-07-2009 18:04

Hvad med mavedans? Hvis hun er en dansepige er det sjovt og alle kan være med. Man kan sagtens finde en der kører ud og det er ikke så dyrt.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider