Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Uregelmæssig menses
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 21:44

Jeg har i mange mange år lidt af PCO (Hormonforstyrrelse) og har altid haft uregelmæssig menses. Nogen gange kun 2 gange på et år.

Det eneste regelmæssige er, at jeg kun har blødt få dage.

1 dag: Lidt lyserødt på toiletpapiret.

2 dag: Kraftig blødning. Svært ikke at bløde igennem.

3 dag: Lidt blødning og slut.

4 dag: Yderst sjældent, at der har været noget.

 

Nu nærmer jeg mig de 50 år, så jeg nærmer mig så småt overgangsalderen. Men det sidste årstid har min menses været pænt regelmæssig. Næsten hver måned, men kun de sædvanlige få dage.

 

Men....... i fredags startede det, som det plejer. Lidt lyserødt på papiret.

Lørdag blødte jeg kraftigt.

Søndag ebbede det ud.
Mandag: Ingenting.

Idag tirsdag sidder jeg ved computeren midt på eftermiddagen. Hoster og blop: Blod nærmest ud over det hele. Får mig vasket og rent tøj på.

Aften: Kun let blødning (Som i søndags)

Nu: Let blødning men med mavekramper??

Jeg ringer til min læge i morgen, for at få en henvisning til kikikut-læge, men er det normalt?? Eller snakker vi udskrabning eller lign??

ps Jeg har aldrig været gravid.


VH Pernille

 

"There's never enough time to do all the nothing you want."? -Calvin

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 trlallala
Forfatter: 
Dato:  28-02-2016 17:09

Det lyder helt normalt, jeg har selv pco og min cyklus kan være helt ku kuk nogen gange.

 

Hvorfor tror du en udskrabning? såfremt du ikke er gravid er der jo ikke noget at "skrabe ud"? hvis de opdager du har en meget tyk slimhinde, får du noget medicin til at afstøde den :)


Nu Med Egen Hest

1
0
Svar på denne tråd
 
 Få det undersøgt
Forfatter: 
Dato:  13-04-2016 21:59

Du må hellere få det undersøgt for en sikkerhedsskyld, jeg havde først på året lidt pletblødning mellem menes efter en tur til gynækolog, fik jeg at vide at der var kræftceller, så man kan aldrig være for forsigtig. Nu håber jeg så ikke, at jeg har skræmt livet af dig, ønsker dig det bedste fremover

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider