Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 sulånet
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 12:59

Hej

Da jeg snart er færdig med mit studie, ville jeg finde ud af, hvad det er man skal afdrage med i måneden, når lånet skal betales tilbage, men kan ikke finde oplysningene på su.dk. skulle der tilfældigvis være en, der kan hjælpe?


mvh jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 14:08

såmænd du næsten kan lave hvilken som helst afdragsordning med dem - næsten altså ;-)


Kender en, der afdrager med 500 kr. om måneden på et lån der er på omkring 60.000. Der er selvfølgelig meget lang vej med så lille et afdrag, men det kan lade sig gøre.


Tror de fastsætter afdraget, men kan kontaktes og det kan nedsættes, hvis ikke man har muligheden for så stor en ydelse i en periode



Mvh

Line


Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 15:00

tak for svaret.

men jeg kunne stadig god tænke mig at høre fra flere, hvordan de gør.


mvh

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 17:27

....jeg modtog bare en regning første gang på et beløb som de selv havde sat. Skal give 2200 kr hveranden mdr....men har også et lån på over 100.000 kr


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


Westernsæt sælges + kombisadel 17"


0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 18:58

... logge ind på http://www.studielaan.dk (kræver digital signatur) - der kan du selv beregne, hvilke muligheder du har i forhold til tilbagebetaling...


Mvh. Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 22:13

..en, der var færdig med uddannelsen i juni 2007. Han begynder, at afdrage januar 2009.

Han har så sagt, at man selv kan vælge om man vil starte med at afdrage renterne - dvs. man kan trække renterne fra. Det er jo meget smart ;)




Mvh Mette
***
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
***
*** TROMMESÆT SÆLGES ***
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=15&i=59199&t=59199
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 22:50

der er faktisk en grænse for hvornår lånet skal være betalt ud, kender et par der har fået brev om at nu skulle de stige i afdrag fordi det skulle være betalt ud inden 2013. Men jeg ved ikke hvor meget beløbene er på eller helt præcist hvor længe de har afdraget nu, men ca 5 år har de ihvertfald afdraget allerede nu.




Michelle


Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.



0
0
Svar på denne tråd
 
 pinkode
Forfatter: 
Dato:  13-02-2008 15:36

så er pinkoden bestilt.

tak for vejledningerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 254666
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 13:23

Jeg afdrager 3700.-kr hver 2. måned de næste 15 år.... NOT FUNNY, men lånet var en absolut nødvendighed da jeg læste og var alene forsørger i et par år..

vh Miriam


www.Frieserstald-Birkely.dk


.

.Du skulle vel aldrig have en flaske perfume stående "Tempora Donna" af Laura Biagiotti - tjek lige skabet og send en besked hvis du har en du vil sælge til mig :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor lang tid
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 22:47

man skal afdrage kommer an på hvor stor lånet er, mener den længste år række er 15 år, og med så "lille"et lån som mit, mener jeg kun det er 5 år, max.(så 60.000). Så det kommer helt an på hvor meget du har lånt, hvor meget du kan betale nu, og hvor meget du regner med at kunne komme til at betale senere.


Nu med Amaze i "egen" stald


Sarah med Losell, Amaze du Z og Mira.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider