Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Frivillig? Ferielejr for belastede børn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 22:33

Hej alle


Er der nogle der kender en side hvor man kan søge efter personer som gerne vil lave frivilligt arbejde??


Sagen er den at jeg står for en ferielejr for 55 børn i uge 28. Børnene er psykisk, socialt belastede eller har en eller anden form for handicap.


Til disse 55 børn er der 25 hjælpere som laver aktiviteter for dem så de får en positiv oplevelse.


Ud over de 25 hjælpere er der et køkkenhold på 4 personer som laver mad til disse dejlige unger.

Men på nuværende tidspunkt mangler jeg stadig en til køkkenet.


Jeg synes jeg har spurgt alle og ledt alle steder, men jeg mangler stadig en frisk person til at give et nap i køkkenet.


Jeg har prøvet på frivillighed. dk og lig. sider men uden held.


Så jeg tænkte at jeg ville prøve hos jer kloge HNérer.


ELLER DER ER MÅSKE EN AF JER SOM KUNNE HAVE LYST???

til at give 55 unger en uforglemmelig oplevelse, og møde en masse friske rare mennesker..


MVH Camilla


Ps hvis i har lyst til at høre mere om vores lejr skal i være velkommen til at kontakte mig


PPs det er gratis, -så er du studerende er det en alle tiders måde at spare lidt penge på

0
0
Svar på denne tråd
 
 er det..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 23:49

Hele uge 28? det er lige midt i min mands ferie, så børnene og jeg ville jo gerne være sammen med ham..


Jeg ville ellers rigtig gerne og har ferie hele skolernes ferie..


Hvor er det henne i landet?


Karina.

Græsning tilbydes 300 kr om mdr, på store frodige folde.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med et par af ungerne?
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 01:43
Nå nej, det vil så tage mere tid...
Men børn har rigtig godt af at prøve at tage ansvar og være med. Hvis de kan altså, men det kan de næsten altid, når de får lov.

Det er ikke en kritik! Bare et forslag. Hvis 2 hjælper med opvasken (2 forskellige), så er der hænder nok til en uge. ;-)


Mvh xtiny


Scientist's Door Sign: "Gone Fission."


"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali





0
0
Svar på denne tråd
 
 De kære børn
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 09:43

Xtiny

Jeg kan sagtens følge din tankegang, og sådan ville jeg også tænke hvis det var børn fra normal fungerende familier vi har med.

Men de bøtn vi har med, fungerer de fleste som små voksne i hverdagen, mange føler de har et ansvar overfor deres forældre og fungerer derfor som små voksne. enten forde forældrene er pykisk syge, drikker, tager stoffer mm.

Derfor synes vi at de i den ene uge om året skal have FERIE, det er måske dem der står for alt det huslige i hverdagen, så det synes vi ikke at de skal i den uge. Med mindre at de selvfølgelig rigtig gerne vil, og så tager vi den derfra, men så er det også vigtigt lige at finde ud af hvorfor de gerne vil. Om det er fordi det er fedt at få opmærksom hed fra 4 voksne, når man i hverdagen ikke får noget, eller om der er en dybere psykisk grund til det.

Så det har skam ikke noget at gøre med at det tager længere tid.


K-arina

Vi har børn med fra region syddanmark, og børnene bliver instillet af de sociale myndigheder eller lig. vores lejr ligget et rigtig fedt sted i Vildbjerg som ligger uden for Herning. Lejren begynder lørdag i uge 27 hvor vi kommer og gør klar og lærer hinanden lidt at kende. Så kommer børnene søndag i uge 27 og tager hjem igen lørdag i uge 28 og så tager vi hjem søndag i uge 28 for så har vi lige en dag til at pakke sammen og sige farvel og hygge.


Mvh camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 10:04

Det er simpelthen lige mig.. min mand og jeg er lige blevet godkendte plejeforældre.. det ville være skønt... jeg taler lige med ham om det..



Karina.

Græsning tilbydes 300 kr om mdr, på store frodige folde.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Materiale
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 11:06

Hvis der er nogle der er interesseret i noget skrifteligt materiale om vores lejr, vil jeg meget gerne sende noget til jer. Ellers er i også velkommen til at få mit nummer.


Mvh Camilla



0
0
Svar på denne tråd
 
 Æv også
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 15:45
Det var da ærgerligt som den lejr ligger. Jeg har nemlig en spejderlejr fra d. 13 Juli, ellers var jeg 100% taget med.

/Lene

Derfor beder jeg med tårer
Led den ind i mine årer
Så for dig kun hjertet banker
Så kun du i mine tanker,
er den dybe sammenhæng.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til alle jer...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2007 17:42

som kunne være interesseret. Så holder vi selvfølgelig lejr igen til næste år i samme uge. Og jeg vil meget gerne smide et indlæg her ind når vi begynder at lede efter frivillige, hvis nogle skulle være interesseret.


Man giver meget af sig selv, men man får dobbelt så meget igen af disse dejlige unger. Samtidig med man får et kanon fællesskab med de andre hjælpere og en fantastisk oplevelse.


Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg ville også gerne
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 00:07

Men skal desværre til guldbryllup i uge 28 og ellers passe hus og hund or forældrene.


Kunne ellers være en skøn måde at bruge en uge af sin sommerferie på.







Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle sammen
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 03:40

Hvor er i bare søde alle sammen at i gerne vil give disse unger en fantastisk uge.


Jeg har fundet en som kommer med på lejr. Marianne her inde fra tager med os på lejr, og det er vi bare super glade for.


Men som sagt, hvis dette er noget for jer, så er der en lejr igen til næste år, og jeg vil gerne smide et indlæg her ind til januar eller februar hvor vi begynder at lede efter hjælpere.


Kan i have en dejlig sommer alle sammen.


Mange hilsner fra Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider