Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Min mand er forelsket i en anden
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 09:59

Hej HN' ænder


Jeg har fået en frygtelig mistanke om at min mand er forelsket i en af vores ansatte.

Hun er rigtig sød dame på 25 år, og jeg har hele tiden haft et godt forhold til hende.

Hun er vild med heste lige som mig, og vi plejer at havde masser at tale om.

Men inden for de sidste 4 uger har mit og min mands forhold ændret sig meget, og jeg syndes ikke vi gør andet end at skændes og bide af hinanden osv.

Vi er lige pludselig ikke fortrolig mere føler jeg, og han vil gerne lægge afstand til mig.


Min mistanke opstod pludselig i sidste uge, da jeg følte at vores kvindlige medarbejder lidt prøvede at undgår mig og ikke ture se mig i øjenene. Ikke noget jeg som sådan lige tog mig af før i weekenden.

Min mand og hende er nemlig lige pludselig blevet faste makkere og køre ud og arbejder sammen hverdag, og hendes normale makker pludselig alene på job eller sammen med en anden af vores medarbejdre. Og nu skulle de altså så afsted sammen hele lørdagen og var først hjmme igen efter kl. 18.


Det kan da godt være jeg er ved at skyde gråsspurve med kanoner, da hun trods alt har en kærste som hun lige har købt ejendom sammen med.

Men jeg syndes det underligt at min mand afviser mig hele tiden og prøver at starte en konflikt med mig, sådan han kan holde mig på afstand.

Normalt har vi et alm. s.e.x.l.i.v. og kysser da lidt sådan hverdag, men i over 3 uger har vi nu ikke haft kontakt med hinanden, og lægger jeg op til det bliver jeg afvist.


Og for at være helt ærlig så tror jeg at min mand er forelsket i hende, han fortælle i hvert fald gerne alle der gider høre om det hvor dygtig og hurtig hun er osv.

Og det syndes jeg efterhånden er blevet noget ulækkert at høre på.


Men hvad gør jeg lige??

Spørger ham direkte eller prøver at negle hans mobil for at se om de skulle havde mere end bare alm. kontakt med hinanden.

Jeg syndes det er svært, men jeg er også helt sikker på der forgår noget som der ikke skal bag min ryg.


Maria



0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha da...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 10:23

Frygtelig fornemmelse at gå med... Føler med dig...


Jeg ved sørme ikke om det er en ide at spørge ham, om han er forelsket i hende... Han vil sikkert sige nej...


Negle mobilen er da en mulighed, men er bare bange for, at ting på skrift måske kan læses forkert... Og hvis han er lidt smart, så sørger han jo for at slette afslørende beskeder.


Det du kan gøre, er at forklare ham hvordan du har det med at de to altid skal afsted sammen, at han roser hende til op over skyerne osv osv.


Tror det er nemmere for ham at forholde sig til forklaringer på hvordan du har det, fremfor beskyldninger...


Håber bestemt at din mistanker ikke holder stik...


Held og lykke...


Zamangah


Flot jumpe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.


Vi kører brudeparret i hestevogn.




0
0
Svar på denne tråd
 
 føj altså!!
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 11:31
rigtig rigtig træls.

Kan kun sige hvad jeg selv ville gøre (tror jeg.. det er jo altid nemmere på afstand)
det korrekte ville jo være at spørge også stole så meget på sin mand, at man forventer et ærligt svar.
Men den situation du står i lige nu emmer måske ikke ligefrem af tillid, så jeg ville nok gøre det "grimme" at prøve og score mobilen evt mens han var i bad eller lign.

Håber du finder ud af at det var en kæmpe fejltagelse.. held og lykke

Hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 13:01

Ja, jeg har lige prøvet noget lign. Min kæreste lavede noget for en dame, han talte MEGET pænt om hende hele tiden, han afviste mig også, ville skændes hele tiden og helst køre alene ud "og besøge storebror!" Pludselig en dag vil han flytte, jeg spørg hvor til, han siger "ind til mor og far", får bagefter at vide at han har haft noget kørende med hende og at han flyttede direkte op til hende.. Jeg havde det på fornemmelsen og havde spurgt ham op til flere gange om det var fordi han var blevet vild med hende.. Men NEJ NEJ hver gang...


Så for mig lyder det som om at han er blevet forelsket i hende, desværre...


Men prøv at få fat i mobilen, hvis du er heldig har han ikke slettet noget. Ellers må du tage tyren ved hornene og spørge ham hvad der lige foregår... Noget må der jo foregår, siden han afviser dig...


In the end, it dosen't even matter, rich or pour, you'll die anyway.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror jeg
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 13:39

ville prøve at få nogle stærke beviser i min baghånd før jeg ville spørge manden... Hvis ikke du kan skaffe dem, så spørg ham direkte og hvis ikke du får et svar du kan bruge til noget - så følg efter dem på en af deres udture...


Måske du kan se på hans kontoudtog om han "handler" hotel/motel værelser eller andet "underligt"???









Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Indholdsfortegnelse på stalden:

- nordbakke vallak, 14 år Balder

- pinto hingst, 9 år Jack

- pinto hingst, ½ år Jackpot


Ny Kieffer silver line full trense sælges kr. 550

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså osse
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 14:18

Øv at gå rundt med sådan noget, altså

Har I jeres virksomhed derhjemme hos jer, ellers så kør hjem under påskud engang imellem - uden at nogen af jeres kollegaer der ved det.

Tjek kontoudskrift fra banken, både erhvervskontoen og jeres privat konto og check hans mobil - både sms'er og ind og udgående opkald.

Når du har gjort dette og absolut intet har fundet forhåbentligt, så gå til ham, start med at undskylde dig selv (kvindelist - hehehe) med at du har været jalous osv. og om der er noget imellem de to, husk mænd kan ikke klare kvinder der piver, ingen uanset hvilken mand...

En helt anden list er... giv hende kamp til stregen om at være interessant, (ja du læste rigtigt, selvom det ER din mand) klæd dig anderledes, få en helt ny frisure, altså forandring... Smil når du læser dine veninders sms'er til dig om hvad de har fået til aftensmad osv. osv. når han ser dette, vil han forhåbentligt begynde at tænke i dine baner.


De bedste hilsener

Tina



Slave af:

Radissen, HN og alle vores dyr

se os på

www.123hjemmeside.dk/kloevested




0
0
Svar på denne tråd
 
 har selv været der
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 14:45

Åh jeg føler med dig , faktisk har jeg selv været der. Pludselig virkede han meget interresseret i en ny kollega, efter flere måneder konfronterede jeg ham sagde noget lign. hvad er det i har kørende i to, i stedet for at spørge OM de havde noget kørende, han kunne ikke rigtigt komme udenom og var noget uforberedt på spørgsmålet så han brød sammen og tilstod. husker det som igår selv om det er mange år siden.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Konfronter ham
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 14:47

Lige på og hårdt. Spørg ham direkte om han har gang i noget med hende. Du får enten et ja eller et nej. Det samme gør du også med hende. Får du et ja, så ringer du til hendes kæreste. Han har lige så meget ret til at vide hvad hans dulle laver af ballade.

Det der med at gå i mobiltelefonen er simpelthen så lusket og nedrigt. Du viser større nosser overfor ham ved at gribe fat om nældens rod. Men check kontoudtogene fra diverse konti I har, det er da helt naturligt, når man har fællesøkonomi og firma sammen. Konfronter ham med hvorfor han hele tiden vil skændes, ikke vil gå i seng med dig, ikke vil kysse eller nusse dig, ikke gider dig andet end som noget man skal skabe en konflikt med.

Viser det sig at du får et ja, så sig til ham at du vil vide hvorfor han ikke har gjort noget ved forholdet, hvis han har synes det har haltet? Hvorfor har han ikke haft nosser nok til at råbe vagt i gevær? Hvis der er et ja, så giver du ham simpelthen en balle efter noder. Vrede er bedre end tårer når det kommer til konfrontationer. Mænd kan ikke håndtere kvinder der bliver gale i skralden. Tårerne kan komme bagefter. Dem kan de heller ikke kapere.


Nogen gange er mænd nogen vatnisser når det kommer til forhold. De vil hellere lade det halte istedet for at sige noget. Nogen mænd er simpelthen så konfliktsky at det er en pind i måsen at få snakket med dem.
Det samme gælder naturligvis også os høns.


Er det en nej, så ville jeg kræve kvinden fyret på stedet. Samarbejdsvanskeligheder fordi hun lægger an på den ene af cheferne med hvad det dermed fører af problemer på arbejdspladsen.

Jeg kan også se I har små børn, det kan også tære lidt på forholdet. Er der gået for meget Ble og Bræk i jeres dagligdag? Tager I hinanden lidt for givet? Har I en svær periode med jeres firma? Har I meget stress i jeres rutiner? Hvornår har I sidst gjort noget for jer selv som par, før I fik de dejlige børn? Glemmer DU dig selv i dit liv? Hvornår har du sidst gjort noget ud af dig selv? Jeg tænker på charme, selvtillid og lækkert hår. Ny creme, parfume eller lidt make up kan godt få en mand til at vågne. Forfør ham. Duk op på arbejdet iført lingerie, høje hæle og en lang frakke. Forlang at han lige kommer hjem til en quickie. Arbejder I hjemme er det vel ikke et problem? Tag føringen i forholdet, lad ikke en dulle bestemme over dit selvværd.
Jeg ville nok også se om jeg ikke kunne prøve at få parsammenholdet op at stå igen. Kan I ikke få passet børnene ude hos besserne en weekend, som blot skal stå i jeres tegn?

Nu er det her sagt frit fra leveren og i en meget kortfattet næsten brysk form.
Men det er kærligt ment og som gode råd du kan plukke i som du har lyst.
Jeg kan godt være lidt brysk, når jeg synes nogen blir uretfærdigt behandlet. ;-)

Knus
MinnaN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan det ikke være
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 16:30

At de "bare" går og sværmer lidt for hinanden.

Kigger i øjne og synes at den anden er deeejlig og nyder at være sammen...men måske ikke gør mere end det?


Måske ved de begge godt at de er afsat til anden side, men nyder tankerne om hvad nu hvis...


Det kan de sagtens have en masse dårligt skjult dårlig samvittighed over som du kan mærke.


Jeg ville måske give det lidt mere tid for måske er det bare en forgabelse som de begge kommer ud af igen...eller også udvikler det sig til mere og så finder du nok ud af det...eller også var der slet ingenting.


Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd
 
 JEG synes...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 17:54
...det er LUSKET, NEDRIGT og KLAMT at snage i mobiltelefonen - medmindre det er efter aftale med telefonens ejer.

Næh, enten så spørger du ham HVOR TIT de dyrker 6 og om det er godt... :-P ...eller også så siger du til ham, at du vil have mere nus, kys og intimt samvær. Og det siger du mens DU har sørget for at være lækker, nyvasket og iført lækkert tøj.

Jeg er vist lidt på Minna's hold...


... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Parelli Playday i Grønhøj Rideklub
SE VIDEO HER:
www.patparelli.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da ligemeget..
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 18:01

med at skaffe beviser. Hvad kan du bruge dem til. Uanset om din mand har gang i noget eller ej, bliver i nødt til at gribe i egen barm og tage hul på hvad f... der foregår i jeres forhold siden i ikke kan finde sammen. Og hvorfor skulle du opsøge hendes kæreste, som en anden foreslår. Det kan da aldrig blive din sag hvad hun laver. Opfør dig voksent. Spørg din mand direkte om der er noget der bekymrer eller nager ham, fordi du synes han afviser dig. Få så en ærlig snak som voksne mennesker. Ved at fare frem med bål og brand opnår du kun at jage ham væk. Men det er du måske også allerede fast besluttet på hvis han har en anden? Tænk dig godt om! Og jeg har selv været der, men er dog stadig lykkelig gift med den samme mand.

Der er to måder med utroskab:

1. alle kan blive fascineret af et andet menneske og sød musik opstå. Som regel går det over af sig selv.

2. Du og din mand har en krise i jeres forhold som i måske ikke har været opmærksom på. I har druknet intimiteten i arbejde og hverdag. ´

Begge dele kan man gøre noget ved hvis begge er indstillet på det.

God arbedslyst og held og lykke. Ved sgu godt at det er forbandet hårdt og gør smertende ondt men sådan er livet også af og til. Og det føles SÅ uretfærdigt når det rammer en.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg læner...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 18:20

...mig bare op ad MinnaN. Jeg er helt enig og ville stille de samme spørgsmål! ;-D Og vil også understrege: Man tjekker IKKE andres telefoner! Ligesom man ikke åbner andres post. Det er tillidsbrud uden lige og det er svært at fikse igen. :-)


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 den er svær
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 20:19

Hej


Den er svær... Vil nok erklære mig enig med Jette.


Hvis din mand er "fraværende" i øjeblikket og skubber dig fra sig, så er der altså noget i jeres forhold der ikke fungerer, og det må I få talt ud om.


At han måske er lidt fascineret af jeres kvindelige ansatte kommer måske af at han ser problemer i jeres forhold, som han ikke lige ved hvordan han skal løse...måske er han kørt surt i små børn, bleer og dagligdag og kan ikke lige finde tiden til også at være kærester..


Så er græsset jo grønnere på den anden side, måske taler de godt sammen og han har måske fået fortalt hende nogle rimeligt intime ting om hans og dit forhold, som hun ikke lige ved hvordan hun skal takle når hun taler med dig...


Kontrol af mobiltelefoner, kontoudskrifter og lignende er lusket, og kun noget man skal bevæge sig ud i hvis man har en begrundet mistanke og han nægter ved konfrontation.


Håber at alt vender sig til det positive


Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gør dig helt klart...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 20:20

hvad DU vil, hvis det er "worst case".


Er du interesseret i at høre sandheden, hvis det bare er noget der sejler over af sig selv?

Skal han helt sikkert ud af lemmen, hvis han er dig utro?


Ihvertfald er en konfrontation, der går lige på, et problem.

Er manden ærlig og siger: Ja det forholder sig sådan!
Så står man med en konsekvensproblem bagefter.

Er han uærlig og siger nej, står man med et troværdighedsproblem.


Tænk engang på at der er 60-70% der er momentvis er utro i et forhold, så gør op med dig selv om du kan kigge den anden vej for en periode, eller han skal have 10 kolde tæer i bagdelen.


Chancen for at det er en storm i et glas vand, er jo også til stede. Går du for hårdt til værks, sårer eller irriterer du ham også.

Eller er han typen der griber dig og beroliger dig og får dig i balance igen?

Så mit råd: Find ud af hvor du står, i de to situationer der kan være: Er han eller er han ikke...

og hvad vil konsekvensen være.


Så må du handle efter dit hjerte. Det er dig der kender ham og dig selv.


MH Conny


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Vil du vide noget om NONI Juice?

WWW.NoniUser.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 MinnaN
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 21:39
Hvem siger forholdet halter?? Det behøver jo ikke halte, det kan jo være at man møder "lige hende/ham" der gør ens hverdag lidt anderledes, uden der egentlig er noget galt på hjemmefronten, men det bliver der jo så efterfølgende *s*






Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Indholdsfortegnelse på stalden:

- nordbakke vallak, 14 år Balder

- pinto hingst, 9 år Jack

- pinto hingst, ½ år Jackpot


Ny Kieffer silver line full trense sælges kr. 550

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 06:07

Ja jeg er enig med HundeGitteMor.

Skaf nogle beviser og spørg ham direkte.Hvis han ikke svare ærligt så må du tage en beslutning udfra det.

Hårdt men jeg har selv været det igennem...

Jeg føler med dig

0
0
Svar på denne tråd
 
 HundeGitteMor
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 10:46
Det kan også godt være. Men det er jo vurderet udfra mine erfaringer og hvad jeg læser i indlægget.

Men der er mange muligheder, jeg lagde mig op af en af dem.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria H
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 14:29

hej Alles sammen


Maria H er mig, jeg har bare lavet en dumt lusket login engang uden at bruge det.


Men ja han fortale mig stille og roligt igår aftes at han er vildt forelsket i hende og vil skilles.

Det har stået på i 14 dage og DE vil bare havde hinanden.


Jeg kan ikke skrive mere nu, men lover jeg at fortælle mere når jeg er kommet mig over choket.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 15:14

... sikke dog noget, jeg kan sandelig godt forstå at du er chokeret :-(


Og det bliver ikke lettere med to småbørn i huset. :-(


Men det er da i det mindste bedre med vished end med at du skulle gå med mistanken, eller nedlade dig til "spionage" og snagen for at få vished - nu ved du hvad du kan forholde dig til. Og han har ikke bedraget dig og gået og løjet i længere tid, så der er forhåbentlig grundlag for at i kan få et fornuftigt samarbejde om børnene - også i fremtiden.






£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd
 
 god aften
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 16:29

Hvorfor skal man luske rundt og "finde beviser". Hvorfor ikke bare spørge ham Uanset, så har I noget I skal have talt om, nu hvor I jo har skændtes den seneste tid.

Håber I får talt sammen og at I får løst Jeres problemer.

venligst Betina


Stengårdens DSP'er - smukke ponyer med stor kapacitet og personlighed

0
0
Svar på denne tråd
 
 det gør
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 16:53

mig ondt karina.


knus berit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina - det
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 17:22

går lige i hjertet det du her skriver om... Håber du formår at give slip og finde dig selv sammen med jeres fælles børn...


Mange tanker herfra...









Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Indholdsfortegnelse på stalden:

- nordbakke vallak, 14 år Balder

- pinto hingst, 9 år Jack

- pinto hingst, ½ år Jackpot


Ny Kieffer silver line full trense sælges kr. 550

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina S
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 17:22

Det gør mig ondt at høre.
Store knus og varme tanker herfra.

MinnaN

0
0
Svar på denne tråd
 
 pistolen
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 20:49

pistolen på panden af ham og be' om en forklaring! ihhh bliver helt gal på dine vegne...







Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 20:59

Puha...Mette, mit hjerte bløder for dig i denne situation. Håber at du vil finde styrke til at klare denne svære situation. Håber det bedste for dig og dine børn. Kæmp for det!


Mange hilsner fra


Gry









0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 21:01
Hov, hvor useriøst, Maria selvfølgelig -ikke Mette. Sorry.

Mange hilsner fra


Gry









0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 21:10

Hvor er det nogle gange bare ikke sjovt

Føler med dig, håber du/I hurtigst muligt finder en løsning, så du kan komme videre med dit eget liv.


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 21:28
Ved slet ikke havd jeg skal sige - det gør mig ondt

Mvh


Mette C


Mor til:

Anne 22.07.04


&


Marie 07.04.06


Bliver "Fru. Andersen" d. 19/5 2007 ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 føler med dig,
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 21:37

nu har du en masse du skal have gennem arbejdet følelsmæssigt, uuuhhh sådan en vattissemand, jeg bliver så gal over sådan noget, ja selvfølgelig kan man ikke holde for følelser men man kan prøve at kæmpe for det man har i stedet for "bare" at hoppe af hesten når man ser en mere spændene hest


Ikke at du ikke er spændene. men jeg håber du forstår mig


håber du finder ro i dit liv med dine dejlige unger ...



Kram


jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 wow...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 23:00

bliver halv-hys bare af at læse det, det må være en led sitation for dig.


havde det mig var jeg nok lige startet med at få kællingen fyret smidt manden ud af døren med et mest nødvendige tøj. så kunne de nyde deres nye kærlighed i et par dage og måske se at verden ikke var så lyserød når de stod uden tag over hovedet havde nok lige informeret hendes mand også.


og så kunne man så begynde at blive fornuftig og snakke om tingene (bodeling, forældremundighed osv bagefter)


bliver så harm, mest fordi i har 2 små børn. når først de er inde i billedet forpligter man sig altså noget mere end hvad en 14 dages forelskelse kan lokke med.


held og lykke...


hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 14 dage er
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 08:21
godt nok ikke lang tid. Der kan nå at ske en masse endnu. Puha Karina, jeg føler med dig. Det erbare så ubeskriveligt hårdt. Både svigtet, tabet , ungerne, hestene, jobbet og alt det andet praktiske. Jeg håber han kan nosse sig sammen til virkelig at gøre en indsats for at få tingene til at glide ordentligt. Det er trods alt ham der vælger det. Lige nu ihvertfald. Synes godt nok 14 dages hot love er lidt at sætte en familie over styr på, men det er nok sådan det ser ud for ham lige nu. Sender en stor energi-tanke-pakke til dig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nej...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 08:34

Jeg fristes til at skrive en masse grimme ord om det modsatte køn, ansvarsfølelse osv, men det er jo langt fra hvad du har brug for nu.


Jeg kan kun forestille mig hvordan du må have det lige nu

Jeg håber du har et godt netværk du kan søge støtte hos nu...


De bedste tanker!

Christina


Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åååhh... Det
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 10:40

er jeg ked af at høre...


Sender dig mine varmeste tanker, og håber at i finder den bedste løsning for alle...


Trøstekram herfra...


Zamangah


Flot jumpe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.


Vi kører brudeparret i hestevogn.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 12:23

Sikke en situation du står i. Og jeg kender den. Jeg har selv været der.


Min kæresten kom for 5 år siden og sagde at han også elskede en anden. Hold op hvor gjorde det ondt. Og ikke nok med det... dagen efter skulle vi til min farfars begravelse.


Min kæreste bestemte sig, og tror mig... jeg var ikke flink ved ham i et godt stykke tid efter. Jeg viste at han aldrig havde været mig utro, men jeg var på mærkerne alligevel.


I dag er vi stadig sammen, og jeg har "glmet" episoden. Menj eg har meget ondt af dem der må gennemgå det samme, og måske oveni købet noget mere (utroskab). Men jeg håber virkelig at du finder ud af noget, så du kan få fred i sjælen.





Mvh

Trine og Mr. Milan



En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Manden kan
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 13:47
jo i princippet ikke gøre for, at han bliver forelsket i en anden. Sådan er det jo desværre bare nogle gange, og det bliver man nødt til at komme over. Jeg vil godt tro, at det er rigtig hårdt, men man bliver nødt til at finde styrke til, at komme over det. Men selvfølgelig skal man have lov til, at være ked af det. Helt sikkert.

Det hele skal nok gå, det bliver hårdt, men I skal nok få det godt igen.

-HeidiZ
***
"Bare vi står sammen, een for alle og alle hver for sig"

Billig Opel st.car SÆLGES: www.heste-nettet.dk/ma...658&t=2658

0
0
Svar på denne tråd
 
 Manden kontra kvinden der forelsker sig
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 14:28

mange synes at "kvinder er stærke når de forlader manden" og at "manden er et "¤%&hul"


Uanset hvad man mener - så pøj pøj - jeg er meget enig med Sjanna (y)








Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Indholdsfortegnelse på stalden:

- nordbakke vallak, 14 år Balder

- pinto hingst, 9 år Jack

- pinto hingst, ½ år Jackpot


SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina S
Forfatter: 
Dato:  30-11-2006 22:55

Inden I gør noget som helst, skal du spørge din mand om det nu også er det han vil???


Nogle gange sker der en "kemisk ubalance" i hjernen, der gør at man tror man er forelsket i en anden, men det eneste der er sket, er at man har mødt en der gider at lytte, nusse og bare være der når der er behov for det.


Det forveksles tit med at være forelsket (har selv prøvet det) men pludselig får man øjnene op og finder ud af at det er helt galt det man har gang i... For håbentligt inden der er sket alt for stor skade.


Derfor er du nød til at gå din mand lidt mere på klingen, det er for nemt at komme med den, han nu har lagt på bordet...

Du skal lytte til hvad et er han fortæller og finde ud af om det er reel forelskelse eller det er " kemisk ubalance"...det kan hurtig opdages efter et par gode samtaler og nogle gange, er man nød til lige at tage et par dage fra hinanden...så finder man ud af hvad det er der er sket og om det skal være et varigt brud eller en stor misforståelse...


Held og lykke...eller hvad man nu skal sige, for lige nu er alt sikkert kaos for dig...


lillefis
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det ville da være
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 07:54

En "nem" løsning, manden er "syg".


Men nu kan han jo "også bare" være blevet træt af den han har bor sammen med og det kan han have været længe.

Måske har han bare kunne skjule det og nu gider han ikke mere

Denne her historie er jo kun set fra den ene side og der er jo altid 3 sider af en historie, som bekendt.


Er du en af de "små" mennesker der bare skal påpege mine stavefejl, så forstå dette, det nytter ikke noget.
Jeg har dog opfattelsen af at selv "små" mennesker forstår hvad jeg skriver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria/Karina
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 11:37

Hej


Puh jeg har det skide svært lige nu.

Jeg har tænkt og tænkt over hvornår det var jeg fattede mistanke til ham/dem men det skete jo nok der for 14 dage siden hvor det gik op for ham at han var forelsket i hende, da han ændrede sin adfær radikalt over for mig og børnene.

Men nu vi har talt om det så tror han selv at han forelskede sig i hende for 2 måneder siden, men har skubbet det væk og bort forklaret det som noget andet fordi han jo havde mig og vores børn.


Nå men vi har firma og landbrug sammen og alt er noget møg og kaos lige pt.

Og groft sagt så prøver jeg at rede min egen røv ligenu, og har gjort nogle forskellige ting omkring økonomi som måske ikke er helt ok.

Vi har talt og talt med venner de sidste dage og han ønsker ikke at lappe noget sammen, han vil kun hende og skider højt og flot på alt vi har opbygget sammen.

Han er dybt forelsket og mener ikke at han kan leve uden hende, og at han ikke føler for vi prøver at rette op på disse skader der nu er sket. Jeg er ellers villig til at tilgive og glemme så længe han ikke har været i seng med hende som han siger han ikke har. Hun er nu sendt væk og må ikke komme her på martriklen før jeg er helt væk, og han siger også han ikke ved hvornår de skal ses igen. Men de er i kontakt med hinanden mange gange på telefonen hverdag, og planlægger nu en fremtid sammen.

SÅ jeg har valgt at sætte ham fri, men jeg flytter ikke ud af vores fælles hjem før jeg har tjek på alting.

Hvis han ikke kan leve med det så må han flytte.


Men der ligger meget meget mere i det jeg nu skriver her, men jeg har snakket med så mange venner og famille nu, at jeg ikke orker at sætte ordne på papir lige. pt.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vende den om
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 12:28

Og se det som dig det sættes fri fra et forhold hvor der ikke er kærlighed.


Fri fra en mand som på et eller andet plan er dig urto.


Og nej vel skal du da ikke forlade fælles hjem, det bliver hårdt men er det fælles så har du lige så meget ret til at bor der som han har.




Er du en af de "små" mennesker der bare skal påpege mine stavefejl, så forstå dette, det nytter ikke noget.
Jeg har dog opfattelsen af at selv "små" mennesker forstår hvad jeg skriver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 100% enig
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 15:32

med Illum (y)


God vind til dig og dine ...







Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05




Herbalife produkter (rest) sælges


SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh Karina
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 21:03

Det gør mig ondt at læse - for dig, og ikke mindst for jeres børn.


Men jeg er enig med Illum (og også med Sjanna).


Du bliver nødt til at se det fra den side, at du nok i bund og grund heller ikke med tiden, har lyst til at være sammen med en mand, som ikke vil dig 100%! Det er svært at se nu, det VED jeg.


Sender dig og ungerne kærlige tanker.



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Hvil i fred kære Jenny (04/11-2006)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 11:00

Hej Alle i søde HN'er



Jeg ved jeg ved.

Jeg er såret og krænket og rigtig led og ked af alt.

Jeg nægter at flytte her i december måned, og alle jeg møder siger smid ham ud, det hans eget problem at finde ud af hvad han så lige gør.

Han kan drive virksomhed og landbrug, uden at nødvendigvis at skulle ind i vores stuehus.

Men ak jeg syndes ikke at jeg kan byde vores børn at skulle se deres far gå rundt uden for, uden at han bare kan komme ind og snakke og lege med dem på normalvis.

Jeg er villig til at han kan komme kl. 17 mens jeg laver mad og spise med, men han skal så gå igen når børnene er puttet kl. 19.30-20.00.

Men ved I hvad?? så jeg bare så bange for så får jeg slet aldrig ham tilbage (Det vil jeg så gerne), og han begynder et samliv med den anden kvinde.

Alt er bare så svært for mig lige pt.

Jeg ved godt hvad jeg skal men kan/vil ikke give slip.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 12:19

Vil du en mand der med al tydelighed IKKE vil DIG ??


Kan du så finde dit selvværd..


Ja det er hårdt og det gør ondt, men at være villig til at optræde som hans dørmåtte, det skal du IKKE byde dig selv.




Er du en af de "små" mennesker der bare skal påpege mine stavefejl, så forstå dette, det nytter ikke noget.
Jeg har dog opfattelsen af at selv "små" mennesker forstår hvad jeg skriver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige et PS
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 12:56

Mennesket er en underlig skabning.


Det der er lige for vil de ikke, det der er nemt vil de ikke.


Så hvis du vender det hele om og siger " JA okay du vil en anden, så smut du bare" så skal du bare se, for når du så viser dig stærk og selvstændig og ikke "holden fast og såret agtig" ( ja ved det er så svært) så kan du sagtens oplev at han lige med et ser noget han godt vil ha´, nemlig DIG .


Ja det er meget forenklet skrevet, men det virker og virker det ikke så har du iKKE tabt noget, du er blevet frigjort fra en mand som IKKE vil dig alligevel.


Held og lykke.


Er du en af de "små" mennesker der bare skal påpege mine stavefejl, så forstå dette, det nytter ikke noget.
Jeg har dog opfattelsen af at selv "små" mennesker forstår hvad jeg skriver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 enig illum...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 13:35

han skal da ikke spise aftensmad hos dig. han kan hente børnene efter aftale og så kan han selv handle, lave mad, vaske op, osv osv. hvorfor skal han nyde dine goder.


børnene... tja det er jo december så de vil da sikkert nyde at komme i skoven, i tivoli og andre ting som han kan lave med dem uden at du skal se på ham eller være hans husholderske. det er for lavt det andet... find din selvrespekt frem.


hvis du vender ham ryggen nu kan det være han tænker sig om og indser at hvis han skrider/er utro så mister han dig.


istedet for at han bare kan lege lidt ude i byen og så stadig spise din mad og være i dit hjem som om alt er ok. og sikert få dig tilbage igen som det passer ham.er det det du vil lære dine børn ?


tag du ud og date lidt, ikke at du skal være sammen med nogen, men tag evt ud i byen med veninder, eller endnu bedre en gammel eks, skolekammerat eller hvad du nu lige har i baghånden som du ved ville irritere ham ellers. så kan det være han tænker sig lidt mere om.


hilsen sjanna



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes at du skal
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 21:02

holde december mdr. i julefred for dig og børnenes skyld, men når julen er overstået af det slut med at lave aftensmad til x-manden - han kan lave det selv, eller spise hos "hans elskede"...


Jeg tror lidt på, at så længe man ikke for sagt til og fra, bliver vi ved med at blive præsenteret for situationer der "tvinger" os til det... Så som andre også skriver - find dit selvværd, altså med andre ord, lev DIT liv og ikke som sideløber til din mands. Gør hvad DU vil og syns hvad DU har lyst til... Nyd de aftener du har i fred og ro med fjernbetjeningen og ingen forpligtelser overfor din mand - nyd dig selv og find dig selv søde :-)








Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05




SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad ham da bare
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 22:15

komme ind og hilse på, når børnene er hjemme, og han er færdig med sit arbejde, men lad ham IKKE spise med... Og lad ham SELV forklare børnene, hvorfor han ikke kan blive...


Hvad i gør juleaften er jo underordnet... Det er EN dag, ud af mange, og på den ene dag, er det i orden at gøre en undtagelse...


Og så giver jeg ellers Illum ret... Vis du er selvstændig og i stand til at klare dig selv... Det i har gang i nu, er altså for nemt for ham...


Zamangah


Flot jumpe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.


Vi kører brudeparret i hestevogn.




0
0
Svar på denne tråd
 
 det gør
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 22:49

mig meget ondt karina.

jeg kan sagtens følge dig i at han kommer der når børnene er vågne og at i spiser sammen, jeg syntes også i skal holde julefreden i dec måned, men kan sagtens forstå hvis ikke du kan klare at ha ham omkring dig.


et KÆMPE stort trøste kram herfra.


hvis du kan klare det syntes jeg du skal komme herud på lørdag til fælles inspirationsdag som mig og berit holder.

så kan du komme lidt væk fra det hele.


Venlig hilsen Camilla p



irishcob hingsteføl efter wild irish jo-jo og O`Sullivan sælges.

er ensfarvet med 4 hvide sokker

schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke ..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 12:06

Hej


Sikke en frace det her er.

Min mand vil ikke havde mig og jeg vil ikke erkende at det er slut.

Der står vi lige nu.

Jeg har taget en advokat, og jeg hat talt med kommune og revisor dvs. jeg på vej ud af døren.

Jeg var ude at se på lejlighed igår men den var ikke noget, den var for lille og kun med et værlse til at sove i for mig og børnene.

Jeg kunne skrive en helt roman om det her, men jeg snakker og snakker med andre mennesker og analysere hvad der lige sker nu.

Men det hjælper jo fedt når vi ikke kan analysere min mands hoved, det havde da ellers været rart at få at vide hvorfor han smider 10 år og 2 børn væk for 14 dages forelskese.


Jeg ved at han lyver for mig i flere henseener, og fælles venner fortæller mig ting som han ønsker jeg ikke skal vide noget om. Men det giver mig ro til at tænke klart nu.


Slå mig og spark mig, jeg er dum men jeg vil så gerne rede dette ægteskab.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor skal
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 12:27

Du flytte ??




Illum
Skriv dog %#&#(x BOM STR. på de sadler I har til salg !!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med at bede
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 12:34

ham rykke ud, når det er ham, der har fundet en anden. Det kan da godt være, at det i den sidste ende er ham, der skal blive boende på gården/i huset eller hvad det nu er, men så må han da finde et midlertidigt sted at bo, indtil I har fået klarhed på sagerne.


Som Illum skriver: Hvorfor er det dig, der skal flytte?


Han må ligge som han selv har redt - du har ungerne at tage hensyn til. I forvejen bliver det hårdt nok for dem, at familien splittes op, så lad dem blive i deres vante omgivelser.


Du er nødt til at give slip på ham og indse, at han ikke vil dig mere. Det bliver hårdt, men du skal nok komme ovenpå igen.


Hilsen

Line



Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rende dig
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 14:31

Han kan da rende dig !


Illum har så ret, du må gøre dig værd at vinde tilbage.


Fint nok, at du gerne vil have ham og jeres forhold tilbage, men sig det da for guds skyld ikke til nogen.


Vis ham, at du kan klare dig selv uden ham. Vis ham, du er stærk og attraktiv.


Græd når han ikke er i nærheden, hav ondt af dig selv, det må man godt - han skal bare IKKE se det.


Han skal under ingen omstændigheder komme og spise, så må du tage til en veninde, så han kan lave mad med børnene og spise sammen med dem en aften eller to om ugen - indtil han/du har et ordenligt sted at være med børnene.


Kom så igang med at vinde dit eget liv tilbage.


Pak en kuffert til ham, sæt den ud på trappen. Hvad skal han i dit hjem ??


Bare vent, det er slet ikke sikkert, du vil have ham tilbage, når han står på din trappe en dag. Lige nu vil han ikke have dig, så hvis ham hvad han mister. Lige nu har han ikke mistet noget, han kommer og går som det passer ham, der bliver serveret mad og børnene bliver passet - mens han hygger med din nye !!


Tænk dig godt om, og rigtigt meget held og lykke.


Karin




Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina S...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 15:07

slap af og lad ham dog leve sit liv uden dig og børnene hvis han har brug for det :-) og stort knus til dig og DIT fremtidige liv.







Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Giv en ged.

SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

0
0
Svar på denne tråd
 
 lidt juridisk
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 19:27
Hej Karina

Ikke andet end trøstekram herfra...
Jeg er, min alder i betragtning, nok ikke den bedste til at give velmente livsråd... det klare de mange andre herinde så glimerende- men en ting vil jeg dog sige- lyt til dem...

Men jeg vil dog gerne lige yde lidt juridisk bistand (ja er godt nok kun studerende endnu, men familieret er trods alt første års pensum).
Lad for guds skyld vær' med at flytte fra huset...
Tro mig skilsmisser (hvis det kommer dertil) er onde, rigtig onde. og det er bedst at holde kortene tæt til kroppen- også selvom du håber at redde ægteskabet...

så er der selvfølgelig også det andet aspekt i det med huset, som andre har nævnt.- hvorfor i al verden skulle du flytte?

/CBK


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej karina
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 20:14

Følger med i din føljeton og føler med dig. Har som tidligere skrevet været det igennem selv.

Du har det jo som du har det og jeg mener ikke du skal spille "stærk kvinde", når du nu ikke er det. Og selvfølgelig håber du i klarer den. Man splitter jo ikke bare sit hjem op og holder op med at elske fra det ene øjeblik til det næste. I hvertfald ikke med så "gammel" en kærlighed. Da jeg i sin tid var i din situation var jeg så ked af det og opkørt at jeg endte med at tabe alt håret. Så der var ligesom ikke noget jeg kunne skjule. Men men, tingene kan pludselig vende. Hurtigere end du tror. Alt er selvfølgelig kaos lige nu både med følelser og alt det praktiske. Og din mand er jo nærmest i psykose så han er nok ikke til meget hjælp. Så selvfølgelig er du ude af dig selv. Men lige pludselig får du energien igen og så handler du. ( Muligvis er det samme tidspunkt som din mand vågner op til dåd for godt nok er han forblændet lige nu, men forelskelsen møder også de barske realiteter lige pludselig). Men så er du sikkert allerede kommer dig en del. Du har et forspring så bare sørg løs, Det er pi... hårdt men uundgåeligt og i sidste ende skal du sorgen igennem. Bare sørg for at børnene ikke oplever for meget og ser dig alt for oprevet. Det er virkelig noget der sætter sig hos de små når forældrene ikke kan "styre sig". De bliver utrygge. Nå en lang smøre herfra men også en hel masse tanker. Knus herfra også.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ved du havd - karina
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 14:33

jeg tager sgu hatten af for at du ser dine børns behov for at deres far er der - det er fanme godt gået og godt set i din situation


bliv ved med det - ungerne har brug for jer begge.


at du stadig elsker ham og gerne vil fortsætte dit forhold, og vil kæmpe for det ... ja det ville jeg ønske mange andre i lignende situationer ville gøre - det ville msåke hjælpe lidt på skilsmisse statistikken...


jeg syntes at du er et stor menneske at du kæmper for det du har kært, ligesom han ikke "kan gøre for" at han bliver forelsket i en anden kan du jo heller ikke gøre for at du stadig elsker ham !!


kæmp for det, min pige og hvis kampen tabes - så er jeg sikker på at du klare den - det tyder alt på.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit råd
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 14:45
Det er en frygtelig situation du står i lige nu.. Og der er det ikk kun børnene der er taberne, det er DU osse..
Forstået på den måde, at du skriver han kan komme og få mad og være sammen meddig og børnene, og gå når de er puttet.. Der er DU osse taberen.. Han går hellere end gerne, han skal jo hen til hans 14 dags forelskelse.. OG det VED du, det tærer mere end nødvendigt på dig.. Han VED hvor han har dig lige nu, han kan vikle dig om en finder, fordi han VED du elsekr ham og vil redde ægteskabet.. Du er lige pt, en rar vane for ham, for han kan gøre som han vil, og din selvtillid bliver mindre og mindre for hver dag der går..
Nej vær stærk, selvom det er så forbandet svært lige nu..
Vis ham HVEM du er, og hvad du er gjort af.. At skræmme ham nu, kan godt give ham respekt for dig i hans øjne.. Vis ham at du IKK er interesseret i at spilde middagen sammenmed ham.. Få børnene passet, og tag i byen.. Kommer han forbi, har du ikk tid, du skal ud.. Han spørger sikkert hvad, så skal du bare svare ham: Ved du hvad, du har valgt en anden, jeg skal IKKE står til regnskab over for dig, med hvad jeg lavet.. OG se nu at smutte, jeg har travlt.. Om du så er ked og græder NÅR han er gået er noget andet, du har givet ham noget at tænke over.. OG jeg vil osse sige, du ikk skal flytte, det skal han, det er trods alt HAM der har ødelagt det hele..
Gør dig kostbar, og gør dig værd at kæmpe for.. Jo mere nysgerrig han bliver, og jo mere han føler sig tilovers over for dig, jo større er chancen for, at han tænker over tingene og ikk tager dig for givet.. Han vil føle at det er DIG der skubber ham væk, og det vil han há det svært med.. For tiden kommer til ham osse, hvor han finder ud af, eller vågner op og ser, at hvor VAR det sjovt med den forelskelse, men nu kender han hende bedre og måske er hun ikk noget for ham alligevel..
Vælger han så alligevel at fortsætte med hende, så har du nu et trumf kort i hånden mht jeres børn, han kan på den måde så ikk sige til nogen, at du er svag at du lider hårdt psykisk, næ han kna så kun sige, at det ser ud til, at du klarer dig fint med børnene..

Få ord herfra, håber du kan bruge dem..
Pøj pøj til dig og børnene


Hvor der er en vilje, er der en vej..

Have trouble? Throw it in a´bubble, and blow it away.


Hestefolket
Min egen HP
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føljetonen
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 11:39

Hej

Så fortsætter føljetonen.

Der er bare så mange søde mennesker som tager hånd om mig lige pt.

Min mand er hverken til at hugge eller stikke i, han er bare dum og forelsket det kan vi jo alle se.

Han opføre sig noget så åndssavgt at man skulle tro det var lyv.


I weekende drager han i sommerhus med sin nye kærste, og derfor har jeg taget børnene og er flyttet op til min mor.

Jeg kommer her stadigvæk og ordner små ting herfra, og kikker til hestne osv.

Jeg kan så vende tilbage Fredag eftermiddag med vores børn, når han taget i sommerhus.

Så må vi se om vi rykker op til min mor inden han vender tilbage.

Jeg leder efter lejlighed, men syndes meget af det er noget skidt. Jeg kræver ikke luksus men det må gerne være i orden.

Jeg har de sidste par døgn været ovenpå men det kan jo nemt vende, kan jeg mærke på mig selv.


Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder godt Karina - men
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 12:45

du mangler stadig den "fanden-i-voldske" og "her-kommer-jeg" attitude, så han bare for baghjul af dig... Sikke da en nar han er, ikke at flytte selv, så du ikke står der med drømmesenge og flytteposer med ting til dig og børnene...


Bliv dog i huset og bed ham om at flytte over til hende indtil du har fundet dig noget andet... Lad VÆRE med at være så "ih og åh" så nem at have med at gøre...







Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Giv en ged.


Adopter en orangutan

SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

0
0
Svar på denne tråd
 
 En ting er
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 13:11

- at han skider højt og flot på dig, og du ikke kan sige fra fordi du stadig vil ham.


Men hva' fan... bilder han sig ind overfor jeres fælles børn. Jeg er ikke engang mor, men jeg kan mærke mit moderinstinkt alligevel bliver vakt her. Havde det været min mand, så havde han fået besked på at pakke sine underhylere og flytte, for BØRNENES skyld.


Og da han åbenbart ikke engang kan finde ud af at beskytte sine børn, så bliver du nødt til at mande dig op, så børnene ikke kommer i klemme over det her.


Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at børnene skal hives og rundt, for at HAN kan dyrke sin nye kærlighed.


Magen til ansvarsløs skide...


Karina, jeg sender al min styrke og al min medfølelse til dig og dine børn.


hilsner
/Diane


Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt



Rolig hest søger skovturs/hygge part, Kokkedal:

www.heste-nettet.dk/ma...s/74538/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig med jette
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 14:32
var her i foråret også igennem noget lignende. og ved du hvad nøjagtig 28 dage efter at han fortalte mig at han ikke elskede mig mere men havde mødt en "spændende" kvinde, stod han i døren og græd fordi han ikke kunne klare tanken om sit selvbedrag. han ville ikke leve sit liv uden mig og ungerne og bad om lov til at blive en del af vores familie igen.
det kosteder mig 7 kg på 3 uger.

når og hvis han kommer igen så står du som jette skriver meget stærkere for du har til den tid fået forarbejdet en del og han skal først igang.

det er ikke en let sag at skulle forholde sig til sit eget svigt men kan være en udemærket lære procces for at finde ud af hvad der er vigtig for en

du får også en stor pose jule energi af mig.

Nicole


mvh hilsen
SUNFLOWER




0
0
Svar på denne tråd
 
 Røvhuld
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 14:36

Hej


Ja mage til dum skid...

Jeg flytter retur i weekenden med ungerne og så bliver vi DER til vi finder noget andet. Men det må være slut med varm mad og rent tøj osv osv.

Han er en underlig en!!! Jeg skal i byen i weekenden sammen med min lillesøster det har jeg ikke været i 4-5 år, og vi glæder os vildt det er bare til julebowling og søsterhygge. Men han udspørger mig på kryds og tværs omkring hvad vi skal og hvem jeg skal være sammen med, og der har jeg rent faktisk lige fortalt ham at det rager ikke ham.

Så jeg ER ved at finde mit indre selvvær frem, og det var heller ikke længe inden de grimme ord også kommer på banen.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 God tur
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 15:07

Godt at høre at du endelig finder et standpunkt og bliver der. Go girl!


Og nyd nu at komme i byen. Selvom det kun er søsterhygge med bowling så er landet alligevel fyldt med gode fristelser og nyd nu at flirte som aldrig før. Føl dig tiltrækkende og mærk suset i maven!


Og spørger din mand så hvad der skete, så lad være med at lægge fingre imellem og fortæl og flirten. Fortæl om mændene der finder DIG interessant og lad din mand vide at nu har han kastet bolden op i luften og kan ikke længere forvente at du sidder og venter på at han er færdig med at spise ude.


For mig lyder det nemlig som om han vil både blæse og have mel i munden!






Tina - Nu med Høffedyret!
----------
Don´t mind the dog-
Beware of the owner!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 16:05

Hej Tina


Jeg har netop selv lige brugt sætningen om min mand med "Både atville blæse og havde mel i munden".


Han siger godt nok han kun vil havde hende og har truffet sin beslutning.

Men lad os nu se de har kun været forelskede i hinanden i 3 uger, så det er lige ved det kun er en juleflirt.

Og når han og hun har haft MINE BØRN med i sommerhus i weekenden så kan det være hun rejser af sig selv.

Men jeg har besluttet at jeg vil skilles nu, for jeg vil ikke leve med ham mere slut prut finale.

Sådan en dum buk.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 16:24

Tænker på dig, det kan ikke være nemt, og slet ikke i denne tid.


Men har lige en spørgsmål som har luret i mit hoved siden jeg læse din historie første gang.


Er det ikke bedre at manden melder klart ud at han er forelsket i en anden efter 14 dage UDEN at have gjort noget, end at han bruger et ½ år på at date hende mens han stadig er sammen med dig og uden du ved noget, for derefter så at afsløre det?


Det er ikke for at tale mandens sag... slet ikke... det er bare en tanke jeg har haft.


Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot !!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 16:33

Hvor er det flot af dig !


Dejlig du kommer en tur ud med din søster og får pigehygget !


Rigtig god weekend.


Jeg er selv "papmor" til to små størrelser, det kan hurtigt tage den første forelskelse ! Og jah tre uger, det er jo ingen ting.


Held og lykke


Karin




Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vildt nok -tideligt
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 16:49

Hejsa


Jeg synes det siger noget om at din mand, (snart exmand) må gå med hovedet under armen, når han regner med at jeres børn kan kapere, både at far har fundet en anden, men at de også ligefrem skal tvinges til at være sammen med hende så hurtigt...


Synes ikke det er at tænke på børnenes bedste,situationen er svær nok for dem i forvejen.

Det havde jeg ikke givet lov til,men nu er det jo heller ikke mine børn.


Held og lykke til dig det er en ordentlig omgang at blive udsat for,men heldigvis vil du komme stærkere ud på den anden side!!


Nyd din weekend!!


Mvh Hotbandit!



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg havde nok
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 17:31

også stejlet en del ved at sende mine børn afsted med farmand sammen med en fremmede kvinde så hurtigt, det er synd hvis det er som du siger måske kun en juleflirt.


men når det er sagt Karina så "way to go" mor dig nu rigtig godt med søster og husk ikke at glemme at flirte og blive bekræftet i at du er dejlig som du er og det vækker en så dejligt til live igen at man bliver helt ny, at se og høre på for både mænd og ekser





0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunflower
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 17:36

Hej Nicole...

God jul til jer!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg læser det som
Forfatter: 
Dato:  07-12-2006 17:57

At hendes exmand skal i sommerhus med sin dulle. Karina S og hendes børn er hos mormor. I weekenden er Karina S og hendes børn i DERES hjem, fordi exmanden ikke er der. OG de bliver boende også efter weekenden.

Ikke at hun har givet lov til at børnene er sammen med eksmand og dulle.

Har jeg læst forkert?

Karina S: Jeg er ked af at det er gået som det er gjort. Jeg håbede inderligt at det bare var "fnidder".
Men jeg er glad for at du er ved at få/finde/opbygge/genfinde en mental styrke og mentalt overskud. Også selv om det overskud kan forsvinde på et øjeblik, så ved du at du har det i dig.
Du er SÅ meget bedre tjent end sådan en slapsvans, som ikke vil noget som helst. DU er da helt klart den stærkeste.

Fis du i byen, hyg dig med din søster, flirt med en masse mænd hvis du gider og fortæl ham så det hele i hver enkelt lille detalje. Lyv så stærkt som hest kan rende og fugl kan flyve. Alt afhængigt hvordan han ser ud i ansigtet naturligvis. ;-)

De bedste ønsker herfra. Og et stort knus
MinnaN


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hævn
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 13:41

Hej HN'er


I kan tro at jeg tænkt over det med børnene, men min hævn er ganske sød.

Nu er det sådan at min snart ex er lidt af en mandschauvanist (Staves) og han hjælper guddøderme aldrig til med de unger.

SÅ JEG VED hvor meget de sviner , roder, piller og larmer, så nu er min strategi jo at skræmme livet af både hende og ham.

De har lejet det poolsommerhus som vi selv plejer at bruge, det gør rigtig ondt kan I tro. Men da jeg er vandt til at gøre det rent, så glæder jeg mig jo til at de skal bruge mindst et par timer på at gøre huset rent inden de kan forlade det, og de har sikkert hverken medbragt det ene eller det andet til formålet.

Dog har jeg lige måtte markere mig da han mente at han først skulle hente unger over middag imorgen, fordi de havde planer sammen.

Næ du skorekarl!! den lille på 16 måneder han skal sku havde mad til middag og ud og sove, så du kommer bare senest kl. 10 kammerat. Jamen... altså. Enten så vil du havde dem med derud eller så vil du ikke??? Han bryder sig slet ikke om at jeg stiller krav til ham, og han får et chock når han finder ud af hvad det vil sige at passe sine egne børn.

(Jeg tillader også kun det med at han kan få børnene fordi den ælste på 4 år elsker at komme ud i det sommerhus og bade, og hun så sur på sin far lige nu at jeg vil prøve at reparere lidt på det forhold. Jeg har ikke fortalt hende noget men hun er jo så stor at hun forstår noget af dette her, og når jeg vred på far så syndes hun også hun bør være det. Sikke en solidarisk datter jeg har.)


Men puha hvor gør det ondt at vide at de skal være sammen i sommerhuset fra ved. 15 tiden idag og hele weekenden, for jeg ved jo godt hvad hele denne elskovsferie skal gå ud på. Og det er bare rigtig træls, det bliver en lang nat for mig tror jeg.

Men nu har jeg fået en god lejlighed til mig og børnene, og den flytter vi ind i fra 1/1.

Jeg er også 100 % sikker på jeg vil skilles, og havde gjort alt op.

Hvis det så ikke går med ham og hende, ja så må vi se på det til den tid.

Alle vores venner og ansatte i min mands firma siger jeg tager dette her flot og at de tvivler på det holder i mere end 3 måneder.

Men jeg syndes ærligt talt ikke det er nogen stor trøst, når jeg vældig ked af det og jaeolux på dem.


Karina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 15:20

Du er sej :-)


Det kunne nok ikke gøres bedre :-)


nyd din weekend.


Hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 16 mdr..
Forfatter: 
Dato:  08-12-2006 17:07
og uden mor et par nætter - det lugter lidt af at Far og lovertøsen får sig et par hyggelige vågne nætter

han har godt af og vågne lidt op og se det store arbejde du har gjort gennem så mange år.

Man ved desværre sjældent hvad man har før man mister det.

God bytur i aften

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er utrolig ærlig
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 00:03

omkring at du savner ham og det tror jeg er din force nu, både overfor dig selv men også i høj grad overfor børnene...


Godt du sætter krav og får dem gennemført - god weekend til dig også (mon de kaster håndklædet i ringen og beder dig hente børnene???)









Mvh Gitte,

mor til Tera, f. 08-02-05


Giv en ged.


Adopter en orangutan

SÆLGES: Ny Kieffer silver line full trense

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er jeg alene
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 11:31

Hej


Ja så er jeg alene nu, han har hentet børnene.

Jeg klarede aftene og nattet helt uden panik faktisk så sov jeg fra det hele, det var først da han ville hente børnene her kl. 11 at jeg igen blev lidt ude af den.

Men nu er de væk og om lidt skal jeg skrive papire på den lejlighed jeg har lejet.

Så kommer min svoger og søster, og vi skal ordne en masse praktisk omkring mine heste.

Og så skal jeg jo i byen i aften.

Jeg skal som ikke ud og score for det har jeg slet ikke lyst til, men bare nyde at jeg er fri til at gøre hvad jeg har lyst til.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ikke nogle råd ...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 12:15

... har bare læst med fra sidelinjen.

Men jeg beundrer din handlekraft og kan ikke lade være med at grine lidt smørret.

Det bliver nok en rigtig god week-end, han får med "flammen" og to børn, der nok på hver deres måde skal give udtryk for, at de savner deres mor

Det bliver spændende, hvordan det forløber.


Men sidst men ikke mindst... god week-end til dig


Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 skilsmisse
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 12:46

du håndtere det godt,det må jeg sige..


selv har jeg ikke prøvet det,men jeg kan forrestille mig det må gøre ondt...



nyd din aften i byen...


knus herfra!!









Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd
 
 karina...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2006 17:24

hvor er du stærk tager virkelig hatten af for dig!

Jeg tror også kun det er en lille "juleflirt" de to har gang i, men hehe spændende at se hvordan de så klarer weekenden, når han tilsyneladende jo aldrig rigtig har gjort noget med børnene?


Godt du er så afklaret, det vil hurtigt hjælpe dig videre, ingen er tjent med at være sammen med en som ikke virkelig vil en.



Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika 8/9-89 - 25/5-04 R.I.P

Mischa 26/4-04 - 9/9-06 R.I.P
Hvil i fred begge 2...

Savner jer...

0
0
Svar på denne tråd
 
 karinas
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 19:57
hvordan gik din tur i byen og hvordan klarede de weekenden i sommerhuset.

hævn eller ej så er det jo lidt synd for dine unger at de ikke får mere tid til at vænne sig til at deres hverdag ser noget anderledes ud nu. de blir lidt gidsler i det her spil.



mvh hilsen
SUNFLOWER




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 20:36

op hvor er du sej Det er da for vildt!


Jeg har ikke andet end at sige, at du må da til dags dato være blandt de sejeste kvinder på denne jord. Jeg håber du havde en god tur i byen.


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 A MANS OPINION
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 22:31
Dear Maria,

I will call myself Jhon and i am lisa's boyfriend. The reason i am writing you a responons is because lisa read me you comment and i felt you might appretiate a mans opinon on such a matter. I have decided not to read what the others wrote (because i am lazy) so i might be repeating what has already been said.

There are always to sides of a story and you are probably portraying yourself as more of a saint in the situatuion then you really are. However assuming that you are being unbious and honest about how events have occured. I can only say that i think he is fooling around. What you have described is a classic scenario of a man cheating on his woman. If you have not been giving him attention he might be attempting to make you jealous. Given his age... he has most likely outgrown that type of childish rebelion. I dont think he is trying to make you jealous given that the other female is also acting strange.

A real man loves is wife/girlfriend so much he is unable to be with another. Not just mentally but physically as well. If he is cheating on you, you are better off knowing it. You would not want to be with a man that does not love you. I promise you he does not love you if he is with another. That is a bullshit exuse that men have invented so that if they are cought they have a chance to get back with their wife/girlfriend.

If the love issue is not enough, think about what he might be bring home to you and your bed (STD).

Finally, you have to be sure he is fooling around. Dont confront him, CONFRONT HIS FRIENDS. Every man that is caught is becase he can not shut up about it. I have had many friends that had cheated on their partners and every time they had been caught was due to the fact that one of their friends spilled the beans. Either to the girl herself, or to others, herby creating rumours that will eventually reach the girl. The girl he is cheating with is way to cautious to get caught. She will turn into the most conviencing actress if you corner her. Woman are also typically much more carefull when they fool around, and have a partner of their own aswell. (I know it is a generalisation, however my life experiances reveal them to be true). Trust me, the friends are the weak link. How you get the friend to talk about it... well i will leave that to your imagination. There are other girls reading this, and i am not in the business of creating a mob of angry men after me :-D

BE SURE that there is foul play before you accuse him, i can not stress that enough.

Best wishes from Jhon

P.S. If he is fooling around then @!#$ HIM !!! he aint worth the energy you would need to kick him out you home.

**** The creature's beauty was unsurpassed,
Its gait elegant, its speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a regal force -
God's masterpiece, the Arabian horse. ****


0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke da en ulykkelig situation
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 10:01

Jeg føler virkelig med dig og ikke mindst med dine børn. Jeg er selv blevet skilt for et år siden og kender alle de følelser du kæmper med.


Jeg forstår virkelig godt at du gerne vil redde jeres ægteskab. Det er ikke nemt at give slip på den man elsker og har familie med. Haltede jeres forhold inden han fandt hende??? Jeg tænker han måske er forelsket i det at være forelsket og på den måde flygter ud af jeres forhold i stedet for at tage problemerne op.???


Bare en tanke.


HVIS du en dag står med ham angrende på dørtrinet, så tænk dig grundigt og længe om. Men hvis du virkelig tror på jer og på ham ja så følg dit hjerte..

Jeg tvivler på han ved hvad han gør og det er laaangt fra sikekrt han ved hvad han går ind til...og det samme gælder jo for "hende den anden"

Lige nu er det romantisk og forelskelsen er der men hvad når hverdagen kommer, med unger oprydning madlavning osv???

Hun er jo bare 25 år. Og helt sikekrt ikke klar over hvad hun begiver sig ud i. Så tænk dig længe og grundigt om, om du virkelig vil have ham tilbage hvis han kommer og tigger og trygler elelr om du ikke har fortjent et forhold til en ærlig og god mand der kun vil DIG.


Hele verden ligger for dine fødder og inden længe er det værste overstået og dit liv er åbent og spændende..


Ligemeget hvad du vælger forstår jeg dig og du får al min støtte og medfølelse med på vejen.


Husk; du skal sikre dig og dine børn..som en skriver..skilsmisse er en ond og grim sag!!!


Min elskede mule sælges til

hjertevarmt menneske

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 10:45

Hej alle sammen


Her er lidt opdatering herfra.


Jeg havde en dejlig tur i byen med mine venner, og mødte faktisk en sød fyr som jeg sms lidt med. Ikke at der ligger ret meget i det, men han virker sød og ok.


MIn klovn af en mand har lovet at flytte ud i aften, og er jeg heldig så ser jeg ham ikke før den 24/12.

Han skal godt nok drive sin virksomhed herfra, men jeg må jo bare sørge for at være væk når han er her.


Der har godt nok været en del turmult omkring ham og mig da han lige pludselig er overbevist om at jeg har en anden, og det må jeg ikke havde lovt til. I hvert fald ikke så længe jeg bor i vores fælles hjem. Mage til ævl har jeg da længe hørt. Han må gerne havde elskerinde og presser endda på for at jeg og børnene skal ud så hun kan komme ind. Men jeg må ikke kysse andre så længe jeg bor her. Manden er simpelthen små skør.

Jeg kan mærke på mig selv at jeg hele tiden mister noget for ham, og det vist også det eneste rigtige.

Men han har totalt paranoya (staves), han vil vide hvem jeg sms med og hvad de skriver osv.

Det kan han sku da være @!#$ ligeglad med, men det er han slet ikke.

Det gør det sørme heller ikke lettere for mig, at han har en anden og at jeg så åbentbart ikke må.

Jeg er godt nok lidt i vildrede omkring hvad han har gang i.


Karina



0
0
Svar på denne tråd
 
 karina...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 10:50

har du kontaktet en advokat.

Jeg syntes det lyder mere og mere som om din ex mand er lidt uligevægtig, dvs han ikke rigtig ser hvad jeres børns behov er. Og det er sgu vigtigt at i ikke kommer til at stå på gaden og han så kan nyde frugterne.


Jeg syntes det lyder super godt, at du havde en god tur, og rart at du mødte en fyr. Man behøves jo ikke at være kærester, men det er da rart, at have en til at styrke sit selvværd ik




Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christ Had you only
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 10:52
Taken the time to read what others had written, then you wouldn't have sounded so ignorant.

Maybe it´s you who only got half the story


Illum
I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ?
Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad han har gang i ...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 11:05

... ... ... at gøre sig selv godt og grundigt til grin, så vidt jeg kan se.


Du har jo gjort alting "forkert", du har ikke siddet på dine grædende knæ og tigget ham om at droppe den anden.

Du har ikke nægtet ham at se sine børn, du har endda ladet ham få dem med på week-end med hans nye kæreste.

Du har allerede forberedt dit og børnenes nye liv, ved at have fundet en lejlighed.

I stedet for at sidde alene hjemme og tude hele week-enden, har du været ude og have det sjovt.


Mon ikke han lige pludselig har fået øje på "INGEN VEJ TILBAGE"-skiltet og finder det en anelse skræmmende, at han nu er tvunget ud i konsekvenserne af noget, han selv har sat i gang??


Det er svært at have ondt af ham, så det gider jeg slet ikke prøve

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må godt...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:00

men du må ikke...!!!


Den sætning tror jeg mange kan nikke genkendende til. Og det er nok den han mærker på egen krop nu.


Jeg er selv rimelig nyskilt helt efter eget valg, var kørt totalt surt i forholdet og havde været det længe. Det tog mig flere år at få taget den endelige beslutning, fordi jeg vidste, at jeg ville såre både mand og børn meget, men til sidst kunne jeg bare ikke klare det længere og måtte ud af det og videre med mit liv.


Men jeg må da sige, at det var en underlig fornemmelse den dag min eks fortalte, at han havde fundet en ny. På daværende tidspunkt havde vi været fra hinanden i 2 måneder og fra at ringe og sms'e grædende og knust over min beslutning den ene aften, til at være hamrende forelsket og svæve på en lyserød sky den næste aften - ja, det var på en gang både befriende, men bestemt også sårende et eller andet sted. For "han var jo så forelsket i mig og jeg var hans liv" - min egen lille egoistiske hjerne fortalte mig straks, at "nå, så var han alligevel ikke så glad for dig, som han gik og sagde".


Sjovt som man kan reagere - og jeg ville jo slet ikke have ham tilbage, så hvorfor skulle han da også gå og savne mig, i stedet for at komme videre med sit liv.


Så uanset hvor fornuftigt man kan fortælle sig selv og andre tingene, så har vi selvfølgelig nogle naturlige forsvarsmekanismer i kroppen, der nogle gange reagerer anderledes.


Nu er der så efterhånden gået ca. 6 måneder siden vi gik fra hinanden. Jeg har fundet en sød kæreste, selvom jeg havde bestemt mig for en lang single periode. Hvad angår eks'en, ja så har han og kæresten allerede købt hus og er blevet forlovet


Mvh

Line




Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ro på, ro på...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:07

Jeg har læst tråden flere gange og virkelig følt med dig. Ting tager tid og lad nu manden kommer ud af både hus og dit sind inden du kaster dig i armene på en ny. Det ER altid rart at blive bekræftet og strøget med hårene, men i dette tilfælde ville jeg nok vælge at holde fokus 100% på en eventuel kommende skilsmisse og mine børns ve og vel. - Det kan godt være at manden er helt rundt på gulvet, men jeg kan overhovedet ikke se hvorfor man skal trække flere tiltag til uoverensstemmelser ind i "kampen", hvis den pågældende sms-fyr ikke er drømmeprinsen på den hvide hest, hvilket du jo selv skriver han ikke er...


Hævn og mudderkastning gør kun det hele langt mere kompliceret, - ikke bare for Jer, men også for Jeres børn...


Held og lykke med det hele. Håber du og dine børn kommer godt ud på den anden side.


KH


Linda


"Du får alt hvad du giver...."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hna prøver da vist...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:19

... både at blæse og have mel i munden ;-)


Han må gerne haveen anden, men vil samtidig helst have at du sidder hjemme og venter på ham. Hvor naiv kan man være???


Nå - HAN har truffet sit valg, og du er klog nok til ikke at tigge eller fornedre dig på anden måde ved at være en dørmåtte. Du prøver at få det bedste ud af en kedelig situation, og det er også den måde du bedst vil kunne "overleve på, og give dine børn tryghed midt i al det rod han har foresaget.


Praktisk råd - hvis hans pensionsopsparing er større end din (sikkert - du har jo brugt et par år på barselsorlov) - så BØR du tage de indledende skridt til skilsmissen før d. 31/12. Indtil da er pensionsopsparing fælleseje, men derefter er det særeje. Så hvis du venter kan du tabe mange penge på det!


£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:27

Husk på, at det kun er rate- og kapitalpensioner, der er med i den ordning. Evt. arbejdsgiverbetalte pensionsordninger tæller ikke med, og det er ofte dem, der bliver indbetalt mindre på, når man er på barsel.


Arbejdsgiverbetalte pensionsordninger er personlige og skal ikke deles ved en evt. skilsmisse - uanset om du bliver skilt i 2006 eller 2007.


Mvh

Line




Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Line...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:51
... jeg ved godt at det kun er nogen pensioner - men det KAN blive mange penge under alle omstændigheder, og ofte indbetaler man også mindre på kapitalpensioner o.l. hvis man er på orlov og har en lavere indtægt.

£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg syns
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 18:13

måske hævn osv ikke høre hjemme når der er børn det er vigtiger i stille og roligt finder ud af hvad der skal ske... børnene når dårligt at regere på at far og mor måske ikke skal bo sammen før de ryger på weekend med den nye og de lægger jo mærke til at stemningen ikke er go ,det er dem der er de største taber og det skulle helst gå så nemt som muligt også så mor og far kan tale pænt sammen bagefter det betyder så meget for børnene når det nu ikkr kan være anderledes

kan godt forstå du er arig utoskab er i min verden utilgiveligt men tænk mest på børnene der er en super svær tid for dem

Knus og alle gode tanker til at komme igennem den svære tid


Hilsner Henriette

www.123hjemmeside.dk/knabstrupper
Den, der ler sidst, tænker langsomst
Hippo-Logisk Træning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine børn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 20:10

Hej


Sjovt jeg er sku hævngerrig sådan er det bare, men jeg løber nu ikke ud og kaster mig i armene på en tilfældig fyr. Den fyr jeg har mødt har jeg været lidt lun på for mange år siden og kærstet lidt med, og nu er det så bare heldigt at han fri på markede.

At min snart ex-mand så overhovedet ikke vil syndes om denne forbindelse vil jeg fryde mig over i mange år.


Hvad mine børn angår så jeg sådan anrette at jeg slet ikke vil præsentere dem for en mand før jeg er sikker på han er noget.

Det min mand gør lige nu, syndes jeg nemlig meget tåbeligt og han risike at hun løber skrigende bort i løbet af kort tid, og hvor vil det så være synd for Louise og Kim når de spørger hvor hun er blevet af, hvis de kommet til at holde af hende.


Men nu er han jo rejst, og jeg sådan set meget tom og vist også ret ligeglad inden i.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 karina...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 21:13

jeg syntes sku du klarer det godt, jeg tager virkelig hatten af for dig, hvis jeg en gang skulle være lige så uheldig som dig og stå i sådan en situation håber jeg at jeg vil være stærk nok til at handle som du har gjort.

hævn eller ej så har vi alle vel behov for at blive bekræftet af det andet køn.

og en flirt eller lidt kæresteri er jo ikke ensbetydende med vild se* foran børnene, og som du skriver så har de ikke mødt ham som en ny far, så jefg syntes det er supert det du gør, det er jo heller ikke kun børnene der lider i øjeblikket.


så bare klø på en stor herfra


Venlig hilsen Camilla p



irishcob hingsteføl sælges er efter wild irish jo-jo og O`Sullivan

ensfarvet med 4 hvide sokker

schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006

0
0
Svar på denne tråd
 
 Giv slip og tilgiv
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 16:57

Med farer for at blive overfaldet her er jeg nød til at sige til dig Karina at det bedste du kan gøre her og nu er at tilgive og give slip ved det er nemt sagt men tænk over det her...

Ingen af os kan eje et andet mennesker... vi låner og nyder hinanden men hvis din mand er forelsket i et andet menneske er det på tide at I begge kommer vidre...

Tilgiv ham og giv slip! du vil kunne se dig selv i spejlet og smile veltilfreds til dig selv om kort tid!Kan du det hvis du forsøger at tage hævn eller vil du fortryde det resten af livet ?

Han er far til dine børn og den tid I har haft sammen kan ingen tage fra Jer vel ?


Jeg tænker bare på..

Hvis min kæreste får stådreng på et andet sted en her hos mig SÅ er det vist på tide at HAN skal vidre...




"Al modgang bærer i sig selv frøene til et større gode"


Happy Horse Rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd
 
 lacre..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 18:19

enten har du ikke læst hele tråden, ellers har du vist misforstået den.


Jeg syntes virkelig at der her er tale om den flotteste skilsmisse, på trods af hal tosset mand, man kan forestille sig.



Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm.. sorg
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 21:04

Har siddet og læse hele tråden igennem og jeg kan ikke lade være med at sidde og tænke lidt over din måde at reagere på karina S - for den er faktisk ganske normal mht. sorg reaktioner. Og hvor må det bare være skide hårdt at blive forladt af sin mand og stå tilbage med to små børn!


Jeg ved ikke om jeg kan sige/mene at du håndterer den flot - studser lidt over det med børnene og hævn men som tidligere skrevet er dine reaktioner som enhver ville reagere efter sådan en tur.


Mange skriver du klarer det flot, og det gøt du også hvis det er sådan du inderst inde har det? At du er klar til at blive skilt, skal komme videre, flirter lidt med en ny mand osv.. men jeg synes jeg læser mellem linierne at du stadig er dybt, dybt ulykkelig og stadig forelsket i din mand!


Men jeg håber du vil tænke over dine børn - at selvom deres far har været en rigtig skid så er det stadig dine børns far! Jeg har siddet i statsamtet og overværet nogle forfærdelige konfliktmæglinger som gik totalt i hårdknude, knuste børn som er ulykkelige over deres forældre hævner sig på hinanden mv. Men jeg kan godt forstå det er svært!




Mvh. Lise D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 11:41

Hej Alle sammen


Jeg har ikke fået skrevet i tråden den sidste uges tid, fordi der jo så meget lige nu flytning og julen bla.


Jeg har faktisk valgt at give slip på min mand, hvis han ikke gider mig mere og ikke tænder på mig mere, jamen så ud af vagten med ham. (NU er det så godt nok mig børnene der flytter).


Jeg valgt at leve livet fuld ud i sidste weekende og tog med manden fra forrige weekend hjem.

Han tændte i hvert fald på mig, om det vi lavede var godt ved jeg som ikke. Men jeg blev bekræftet og det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKØNT.

Om jeg nogen sinde skal se denne mand igen, er ir for sig helt ligegyldigt bare det at leve livet fuldt ud, var noget af det bedste jeg længe har gjort for mig selv.


Men føj hvor blev min kommende ex-mand tossset da han så mig komme hjem kl. 9.30 søndag formiddag, han skabte sig og syndes bare jeg var dum og tåbelig.

"Men dog lille ven" er du nu selv helt sikker på du er færdig med mig, kunne jeg da ikke lade være med at spørge mig selv om.


Jeg har bestemt føleser for min mand endnu, men dem kan jeg ikke bruge til noget når han ikke gengælder dem.


Men han har simpelthen jordens dårligtste opførsel, hans nye dame arbejder jo i vores firma og hende har han arbejdet sammen med hele ugen. Hun kommer og går som det passer hende. Dog holder hun klart afstand til mig.

Idag skal vi holde juleafslutning for vores medarbejdre, og der står jeg får det med firma julegaver og smørrebrød osv. inden de går hjem idag. Så bad jeg ham selvfølgelig om at hun skulle holde sig væk. Ikke tale om, nu skulle jeg være ordenlig. Hun har det da lige så svært som jeg har det. Nå har hun det, for det virker slet ikke sådan.

Men har hun bare lidt selvdiceplin så deltager hun ikke i dagens arragement. Heldigvis har de andre medarbejdre i firmaet tilkendegivet at de altså ikke syndes min mand og narrefissen er ret smarte, og at de værsætter mit arbejde og er glade for at kende mig. (Det varmer og trøster) da det jo ikke kun er min mand men også vores firma som jeg skal forlade.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 13:29

Deler i det firma? Jeg mener køber han dig ud?


Mvh Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 Narrefixxe
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 14:52

Er det ikke kun hvis man lader som om man vil og så ikke vil.


Hun´har da da vist sig som en der vil


Grimt ord


Illum
I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ?
Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 15:58

Illum: ja Narref**se er et grimt og dumt ord, din signatur er en LANGT bedre sviner!!!Tak for dagens grin!


Karina: jeg håber hun (og din x) viser sig fra deres bedre side og at hun bliver væk..føler bare sådan med dig.


Sarah

***

Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis.

(Garfield)

***



Omplacerings hunde søger nyt hjem:

Schæfer 5 år (ægte), ren i HD.

Puddel 2 år.(DRU-papire.)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina.. :) :)
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 16:11


Hvorfor pokker inviterede du ikke din nye ven med, til julafslutningen, som værende din "mand", og derfor selvskrevet til at være med.. :) :)


Din ex havde jo sin nye "frue" med... :) :)


Jeg kunne godt ha´ set det sjove i det... :) :) :)




Glædelig Jul til dig og dine børn.. :) :) :)





Mkh.
Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aaaj... Else
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 20:56

Det kan man da ikke...


Du er da vist ude på, at få lov til at se lidt drama, hva'... Fyyy


(Oki... Indrømmet... Det kunne være sjovt...)


Zamangah


Flot jumBe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.


Vi kører brudeparret i hestevogn.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej for dælen da nej ...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 21:03

... hvorfor dog synke ned på det plan og bruge den stakkels fyr som brik i spillet

Karina høster uden tvivl mere sympati på, at holde sin sti ren og optræde som den "voksne" og den med den pæne facade.

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg er helt enige med jer
Forfatter: 
Dato:  24-12-2006 02:17



...Det andet var også kun skrevet i ironiens tegn... :) :) :)



Selv om jeg stadigt godt ville have set ex-mandens ansigtudtryk... Stor griner.. :) :)


Mage til dobbeltmoralsk underlig mand, skal man da lede længe efter... :) :) :)





Mkh.
Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej alle
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 13:06

Hej


Jeg kan godt følge jeres ironi og sidder også og små griner med Jer.

Men det jo lige netop ikke han niveau jeg skal ned på, jeg holder hovedet højt.

Nu der ikke så mange dage til jeg skal flytte og her i eftermiddag tømmer jeg fryseren og pakker alle mine heste ting og køre dem ud til min bror, og han har også en fryser jeg kan bruge til kødet.


Nu er der så måske nogen der spørg sig selv om hvor ham ex-manden befinder sig henne her i julen.

JOW han er taget til langbortistan til sin elskede, for at givede julegaver og andet godt.


jeg indrømmer at jeg blev noget mopset da han sagde at han skulle ned til hende i juledagene, for han har altså to børn på 1,5 år og 4 år men dem gad han ikke være sammen med.

De har ellers fået et hav af julegaver som en far bør samle for dem og lege med, men nej han sagde rent ud til mig at det måtte jeg gøre for han kørte sin vej.


Det indlæg som jeg skrev for nu 4 uger siden har virkelig vendt op og ned på mit liv, og den amnd som jeg giftede mig med og har levet tykt og tyndt med kan jeg slet ikke kende. Han har ændret sig så meget, og vores fælles børn virker efterhånden som luft for ham.


Jeg kan så let som ingen ting tage landbrug og firma fra ham, eller i hvert fald få det lukket. Men det rager ham en høst blomst bare han må være sammen med hende.

Utroligt at et menneske man har kendt så godt kan blive så ligegyldig på 4 uger.


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 karina..
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 14:22

jeg sad og tænkte på det samme. Ufatteligt hvad der er sket på 4 uger.

Jeg syntes du klarer det helt fantastisk.

Det må være meget mærkeligt, at på så kort tid, at man tror alt er som det skal være, også til nu, hvor du står med det ene ben ude af døren.


Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, og håber at i falder godt til i den nye lejlighed og at i finder jeres egen rummel, uden far.



Mvh. Tine

Vil du til udlandet i et år og passe heste?!

Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er ufatteligt
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 15:30

så dum den mand er Tror heller ikke på denne forelskede holder så længe, helt ærligt at "smide" sine børn ud på den måde Hvor gammel er han lige??? Mage til opførsel.


Det er SÅÅÅÅÅÅ flot du tager det som du gør, stort herfra. Du kan sagtens finde noget meget meget bedre end den nar. Ønsker dig og børnene en rigtig god jul, og håber i finder jer godt tilrette i nye omgivelser inden længe ud til højre med det fjols!!

Lige til at sig over, at han sådan kan smide alt væk pga den dulle...



Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika 8/9-89 - 25/5-04 R.I.P

Mischa 26/4-04 - 9/9-06 R.I.P
Hvil i fred begge 2...

Savner jer...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kærlighed gør blind...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 15:48

... må man jo sige at han er et levende eksempel på. Det er ubegribeligt at han kan smide alt væk for sin forelskelse - men det KAN man jo netop når man er forelsket og mister 95% af sin normale hjernekapacitet. Jeg håber at han snart genvinder så meget af den at han dog kan være en god far for sine børn når han har dem.


Og Karina - jeg synes du klarer hele denne omvæltning fantastisk godt. Der er nok mange der stadig ville sidde hjemme og flæbe (og tårer kan da også bearbejde sorgen over et dødt ægteskab noget) men du har styrken til at indse og acceptere at du skal videre med dit liv, skabe gode rammer i et nyt hjem for dine børn og dig selv.


Det er flot!


£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sørgeligt - men sandt ...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 17:35

.. lige så gode venner man er - mens det "kører" - lige så råddent kan voksne mennesker altså opføre sig, når det går skævt. :-(


Ja - din mand er blind, Karina - blind af forelskelse.


Måske genvinder han synet igen, når den første hede periode er overstået, og hvis/når han gør det - så er du dén, der har kunnet se klarest i denne tid.


Dét, at du har kunnet handle så fornuftigt, er utroligt flot!!! (y)


Jeg kunne nu alligevel ikke lade være med at trække på smilebåndet ved dit sidste indlæg (selvom jeg ikke synes, der er noget af grine af ellers) - but here it comes:



Du skrev:

>>> her i eftermiddag tømmer jeg fryseren ... <<<


...


"Nå - min kone er flyttet ..."


"Men hvor er min MAD!!??? ???"


...


Jeg kunne næsten se "scenen" herhjemme.


Men PØJ PØJ til dig - og (y) for din fornuftige indstilling til hele denne kedsommelige affære!


Venlig hilsen

Nina






0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør helt ondt indeni...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 23:30

at læse hvordan han kasserer jeres børn. Puh hvor er det hård læsning.


Du er en sej kvinde Karina. Du skal sørge for, at få de værdier med dig, som du retteligt har krav på. Både fordi det er rimeligt, men også fordi det sikrer dig og jeres børn fremover. Lige nu ser det ud til, at han vælger at bruge krudtet på sin nye dame og du kan ikke tillade dig at kalkulere med, at han på et tidspunkt kommer til fornuft. Så rag til dig hvad der retteligt er dit og kom videre. Du er en sej kvinde...


Glædelig baghjul og godt nytår.


Håber virkelig at 2007 bliver bedre for dig og børnene.



Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 kontroversielt ?
Forfatter: 
Dato:  02-01-2007 18:59

men hurra for din (x)mand. For at ta' en hurtig beslutning. For IKKE at vælge at bedrage dig igennem flere år, men at bekende kulør fra (næsten)dag 1. DET er godt gået. Det er retfærdigt gået. Og han har ikke haft andre muligheder, hvis han virkelig er forelsket andetsteds. Resten af hans opførsel får til gengæld pil nedaf herfra.

Du får til gengæld herfra stor pil opad for din måde at håndtere hele sagen på!


KH


Annette




rigtige piger rider hver dag
BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...


0
0
Svar på denne tråd
 
 pyhhaa da
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 00:11

sikken en smørre..

Karina ærligt talt jeg syntes du har opført dig hæderligt og voksent i modsætning til din ex så ved du hvad nu syntes jeg du skal være en rigtig @!#$ og plukke svinet for alt hvad du kan rage til dig ved godt det ikke er politisk korrekt dannet og damet og voksent men ærligt talt sys sgu godt nok han har leget dørmåtte med dig liige rigeligt for min smag..

Fedt du har været ude og "svinge" og nydt livet lad være med at lægge skjul på du nyder din frihed for er der noget mænd ikke kan tåle er det at den anden ikke sidder og græder snot over ham i flere mndr efter rejs hovedet og virk fuldstændig ligeglad med ham og hans nye fitte.


YOU GO GIRL!!!





Well I'm an eight ball shooting double fisted drinking son of a gun

0
0
Svar på denne tråd
 
 At plukke
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 11:13
ham giver kun en dårlig smag i munden! Og det giver ungernes far noget reelt at skyde med hvis han senere forsøger at tage dem som gidsler i situationen. (Og gidsler blir de i samme øjeblik han siger noget som helst grimt om deres mor! Man står som skilsmissebarn i et gigantisk loyalitetsproblem når det sker)

De virkelige tabere i en skilsmisse er børnene. Altid! Undgå at eksalere situationen. Men kræv din ret. Hverken mere eller mindre.



/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da påfaldende ...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 13:56

... som nogle har behov for at lufte de mest nedsættende ord om den stakkels kvinde, der ikke har handlet politisk korrekt og er dumpet i at forelske sig i en gift mand med 2 børn


Se i nåde til de stakkels HN´ere, som det vel også kunne ske for

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er nogle kvinders
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 14:08

Måde at støtte andre kvinder på...


Hende der er forelsket har jo ikke brug for venlige ord, tænker de nok






Illum
I ate British beef in the 90´ and your excuse for being a cow is ?
Kan ikke oversættes, forståelse for sproget er påkrævet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt gået
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 14:50

Hejsa, og godt nytår..

Har lige læst hele smøren, og Karina jeg tar hatten af for dig,det er vildt godt gjort.

Håber dig og ungerne har fået noget ud af julen alligevel.

Ta' da få firma og landbrug lukket, når "damen" så ikke er interessant mere har han ikke en skid i sit åh... så dejlige liv... hmmm.

Din tur med stegen hjem, synes jeg er fedt gjort, at din ex udspørger dig når du kommer tyder på stor jaloussi, som jeg læser det.

Mænd er af den egoistiske støbning og tror kun, at det er dem der kan scorer og at vi kvinder ikke kan en skid, men bare skal stå klar med aftensmad og rene underhylere... forget it..

Synes virkelig du er en sej dame..

Knuz Maria



Lev livet, som var det den sidste
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor er det ...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:00

... så fedt, at hun gerne må bruge en stakkels fyr som brik i spillet

Forklar mig det venligst, da jeg stadig ikke har forstået det.

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkls fyr som brik
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:19
Skal forstås på den måde, at jeg synes det er fedt at hun gir sig selv lov til også at leve livet, når hun står i den situation som nu gør.. Man skal sgu ikke bruge dem som en brik, han kan jo ikke gøre for at hun har en i... til mand..

Lev livet, som var det den sidste
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:24

... som jeg læser det har det tydeligt kun været et one night stand med den der fyr. Og så længe HAN også har været klar over det, skader det jo ingen - undtagen måske eksmandens ego, men han HAR ligesom frasagt sig alle rettigheder.


Men selvfølgelig - det er aldrig sjovt hvis den ene tror det er et one night stand og den anden har følelser indvolveret! Men MON ikke Karina har været ærlig nok til at sige til ham at det kun var bekræftelse og en enkelt nat hun søgte?




£isbeth & Baloo
Always forgive your enemies; nothing annoys them as much
Oscar Wilde
Griffin Distancesadel sælges - 17,5 tommer - bred bom
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ved vi jo ikke ...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 15:39

... hvad hun har sagt

Men som hun beskrev fyren, så var det netop én, som den kommende x-mand ikke brød sig om.

Fair nok hvis fyren kender spillereglerne, ellers synes jeg, det er billige virkemidler.

Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth sejberg
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:21

ville en "stakkels" forelsket kvinde som ikke kunne gøre for det, virkelig være nødt til at tage med manden som "kæreste" lige foran snuden på konen til deres jule tam tam ???


og tage i sommerhus i det mand og kone plejer at bruge ???


og det er få uger efter de er fundet sammen, ikke flere mdr år.


en ting er at man ikke kan bestemme hvem man forelsker sig i, men man kan da gøre bare lidt for at træde mindst muligt på de folk man møder på vejen.


og ja, jeg syntes at når manden har 2 helt små børn så holder man snuden meget langt væk. eller også skal man ihvertfald have en bred ryg der kan bære en hel del !


hilsen sjanna




0
0
Svar på denne tråd
 
 forelsket kvinde
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:30

den stakkels forelskede kvinde,kan vel ikke gøre for at hun er forelsket...og at manden hun er forelsket i hopper i med begge ben...


det kan ikke være den anden kvindes problem,men en sag mellem de to gifte...


at hun nupper manden for snuden af konen op til jul er de to om...hende og manden...så må manden sige fra,af hensn til hende han stadig er gifte med...det har han så ikke gjort...


SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må blot
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 19:14

sige til dig Karina. Jeg syntes at du tager det utroligt flot og jeg er meget imponeret af at du kan opføre dig så "lady like". Jeg tror desværre at jeg ville miste det lidt "lady like" jeg har i mig hvis jeg stod i din situation.

Jeg håber virkelig for dine børn og dig at i kommer i gennem dette uden alt for mange sår på sjælen. Din historie har virkelig berørt mig og jeg håber at det må gå jer godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er jeg igen
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 20:45

Hej


Ja syndes måske jeg lige blev nødtil at skrive i tråden igen.

Er ved at flyttet ud i disse dage og sikke et marrerit.

Min lejlighed blev ikke klar til den 1/1 da de tidligre lejre var smuttet uden at male osv. som aftalt.

Dette har pisset min ex sådan af at i tror det er løgn, for den nye dames ting skulle altså hentes senest den 3/1 kl. 13 på det lagerhotel det var opbevaret på.

Hun skulle bare ind og ud med mig og børnene.

Men altså når jeg bliver stædig så bliver jeg stædig, og jeg kunne sku da ikke flyttet hen i en nymalet lejlighed som stinker helt vildt. En god ven måttet lige til at snakke alvorligt med ex-en for få ham til at indse vi måtte blive til malingen var tør.

Så nu sover vi her, og jeg får så sat tingene på plads i lejligehden og fra fredag bor vi så permanent i lejligheden.

Men helt ærligt så skuffer min ex-mand mig mere og mere han er sådan set ligeglad med alt og alle bare han kan være sammen med hende han har forelsket sig i.

De(Ex)-venner som er lidt imod han beslutning lukker han af for osv.

Jeg mener selv at man måske ikke herre over hvem man forelsker sig i osv. og har jo også givet ham løbepas, men det et problem at han hele tiden lægger pres på mig for få mig ud af sit liv, og det kan åbentbart ikke gå hurtigt nok. Men alligevel høre jeg på at han er sur og skuffet over hvem jeg sammen med og måske "Små kærster" lidt med når jeg har været i byen med veninderne.

Jeg skæller som heller ikke den forelskede kvinde ud, bare jeg bliver fri for at skulle se hende og være sammen med hende.

Min ex syndes ellers at vi skulle spise sammen dagen efter nytår, men der satte jeg godt nok grænsen. Han er ellers af den opfattelse af vi jo skal lære at være sammen igen så vi kan godt gå igang med det sammen. Ha ha hvor er han sjov. (tror som heller ikke hun gider mig)


Hvad mine bytur angår så viste manden jeg var sammen med godt at jeg ikke her nogen stor interesse i ham, men vi har dog været sammen igen efterfølgende. Men er vel helt enige om at B.o.l.l.e.venner er helt fine at havde, og vi har ingen aftaler.

Men ex'en har igen gennem fællesbekendte hørt om mine udskejelser, og han overfuser mig og nedgør mig på det groveste omkring dette.

Jeg tænker faktisk på om han fortæller den ny dame om mig, og om hvor sur han er på mig fordi jeg går i byen med mine singelveninder og "skaber" mig tosset.


Men fra og med på fredag er dette slut og han er kun i mit liv som børnenes far.

Hvilket jeg bare ikke tror han vil kunne klare at overholde, han syndes åbentbart han her ret til at nedgøre og svine mig til.

Hvis jeg stikker til hans liv og affære så får jeg bare at vide det helt i orden, det mig der dum fordi jeg ikke vil side og vente på ham. Sådan aflæser jeg i hvert fald hans adfær over for mig.


Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 navn...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 20:47
hvad er det for noget skiften rundt i navne...maria n og karina s...jeg forstår ikke...

SVEND 4 EVER






Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overfuser dig
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 21:03

Hvis han bliver ved med at overfuse dig, hvilket han forhåbentlig ikke gør, hvis han er klog nok til og lade dig og dit privatliv være.. Så meld ham, han skal ikke have lov til at ødelægge dit liv, når han selv skejer sådan ud..

Håber du snart falder på plads i dit nye hjem.


Lev livet, som var det den sidste
0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 23:59



Det skal du ikke bryde dit smukke hoved med.. :) :)


Det er bare noget med et login, der blev væk og fundet igen.. :) :) :) :) :) :)





Mkh.
Else.




Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!



Seriøs part til Rino søges, hurtigst muligt. Ring, hvis du har interesse. På nr.: 23324987

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meld ham?(Conceicao )
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 08:37

Hvad vil du melde ham for?

Skænderi i forbindelse med skilsmisse?


Ahhh, den holder nok ikke.

MH Conny







Svend 4 ever


Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen


Halvpart på westernhest?

Cal B Western Center

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da helt op
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 09:23

Har først læst tråden nu. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige, andet end jeg håber at solen må skinne på dig og dine børn.

Hvordan har I ordnet det med firmaet/landbruget? Arbejder du der stadig, eller skal du have nyt job? Hvad med dine heste, står de der stadig på gården?


Det var da godt at du kunne få en lejlighed så hurtigt.





Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som den praktiske
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 11:00

"gris" jeg er , så tænker jeg, hvor står du økonomisk i dette?


Mvh Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 11:34
situation. Jeg må sige, at du klarer dig godt gennem denne sværre periode. Jeg håber snart, at I flytter ind i lejligheden, så du kan slippe for ham. Det kan godt være, jeg missede det, men hvad med dine heste? Kommer de til at stå ved din svoger?

Nu er jeg også meget praktisk, og hvad sker der egentlig med jeres hus og firma? Du skal selvfølgelig have din andel.





Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Håber du
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 12:42

Har styr på det hele.

Det må være en svær situation at stå i.

Har han altid været egoist, eller tænker han kun med den mellem benene?? nå det var bare en støtanke..


Få dig en hurtig skilsmisse, det kan man hvis der skrives under på utroskab, sørg endelig for at få det halve af det hele, få vuderet egendom og firma,og kræv dit..


Få en god ordning med jeres børn og sørg for at de får deres far at se, lad være med at bagtale ham eller den nye kæreste over for børnene eller når de er i nærheden, det kan skade børnene og det er dem som kommer i klemme.


Et klogt ordsprog er; kan man ikke sige noget godt, så lad være med at sige noget...

Få også et fornuftigt forhold til Farmor og farfar, for børnenes skyld, og for deres de kan jo ikke gøre for, at deres søn er gået fra dig..

Bare et par velmenende råd, har set hvor slemt det kan gå og det er som regel børnene som bliver tabere.


KH.

Anne




Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
www.kallehauge.org

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ansvar
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 22:32
hmm er man i virkeligheden ikke lidt selv herre over hvem man forelsker sig i? jeg må sige at jeg da i mit forhold af og til har oplevet perioder med stor frus og i de perioder har græsset da af og til set grønnere ud på den anden side. men det betyder ikke at man skal tage en bid af det. i det øjeblik man vender blikket ud af forholdet tager man også energien ud af det.og så blir det svært,. det uskylige består jo i at de fleste ikke er bevidste om at det er det de gør. på en måde er det en form for selvbedrag. ansvaret kan man jo ikke placere udelukkende på den ene part og jeg syntes da også helt klart at den nye kvinde har handlet moralsk forkert ved at jagte en andens mand og far. så der e flere ansvars havere i de her.


mvh hilsen
SUNFLOWER




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 13:37

sunflower: lige mine ord

tanja


Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina S
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 05:45

Bare lige et lille råd fra downunder.


Du må absolut sørge for at allierer dig med en super advokat,hvis ikke du allerede har en,så find den (værste) af dem,nemlig den du ville være rædselsslagen for at have imod dig.


Du får ikke noget udaf at være flink og venlig,modparten tager bare røven på dig,hvis ikke du er ude med kløerne.


Både min kone og jeg taler af bitter erfaring,vi prøvede at være flinke,med det resultat at vi hver især mistede en ejendom,plus alt af værdi som vi i fællesskab havde opbygget i vores tidligere forhold.Nå men det er mere end 20 år siden nu,så det gider vi græde over,men kun bruge som en erfaring man kan give videre til nogle som måske har brug for den.


Lad være med at skrive under på nogetsomhelst FØR din advokat har set det og sagt at det er ok.


Held og lykke med din fremtid.


Hilsen Den Gamle Smed NSW

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 08:48

jeg synes der bliver taget for lidt hensyn til børnene i den her sag. Det er ikke i orden, at det her sker lige før jul (uanset hvor forelsket man er, så kan man beherske sig og arbejde på at gøre julen god for børnene) og det er ikke i orden at man indlogerer sig i det selvsamme sommerhus og det er absolut ikke i orden at børnene nærmest smides ud af deres hjem. Børn kommer før alt! De har krav på indlogering, det har voksne ikke nødvendigvis.


Det kan godt være, at man ikke kan gøre for at man forelsker sig i andre - godt så..


Det kan godt være, at der dukker noget op man har mere lyst til end det man lige har - godt så..


Men når man får børn. så skylder man dem saftsuseme at bevare et anstændigt forhold og behandle dem ordentligt.


Jeg ved ikke hvad Karina skulle have gjort anderledes, jeg kan ikke se hvad hun har gjort forkert og her ser vi så også kun historien fra en side, men hendes mand? Nøj, han fremstår som et stort egoistisk fjols.





Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 giver dig ret
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 11:23

Jeg har fulgt tråden på sidelinien og vil give Buuser helt ret.


Hvis man ikke elsker hinanden mere er det en sag, men man sørger æderfløjtende for at komme ud af forholdet på en anstændig måde så børnene lider mindst muligt. Og det vil også betyde at man spiller lidt spil for galleriet overfor børnene indtil julen er overstået.


Ja, historien kommer kun fra den ene side. Men selv hvis man trækker lidt fra og lægger lidt til, fremstår han stadigvæk som jordens største r.vhul over for sine børn.






Hilsen LeneJ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt opdatering
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 08:54

Hej


Jeg er jo nu flyttet ud fra gården og ind i min lejlighed sammen med børnene, og gud hvor jeg nyder det.

Sikke en frihed det har givet mig, jeg føler vel nærmest at jeg kan trække vejret frit igen.

Jeg savner naturen og de af mine heste som er efterladt, men det er ikke være end at jeg frit kan komme og gå på gården som jeg vil.

Jeg stiller så mig selv spørgsmålet om jeg rent faktisk ønsker at komme og gå som jeg vil?? Og dertil kan jeg svare at det ønsker jeg ikke.

Jeg kommer der næsten dagligt 1-2 timer på kontoret, og jeg går også frit rundt udenfor. Men jeg kommer ikke frivilligt i stuehuset og jeg ønsker ikke at se hun bor der.

Men det er lidt pussigt at min ex-mand rent faktisk ringer til mig flere gange om dagen for at høre om ditten og datten, både ang. firma og børn, men så sandelig også for at tjekke mig i hvad jeg laver.

Men nu hvor det hele er kommet lidt på afstand så syndes jeg vi har et rimeligt forhold til hinanden, og han har ret hurtigt erkendt at han savner sine børn, og at det er svært for ham at undvære dem.

Så vi har lavet aftalen at han har dem hver anden weekend og hver onsdag når jeg går til rideundervisning. Dette håber jeg kommer til at fungre.

Men når alt kommer til alt så har jeg det godt med at skulle skilles fra ham, og ja jeg har mødt jordens sødeste mand. Vi bor 80 km. fra hinanden så vi har tid til modne vores forhold og skal vi være sammen så vil vores tid komme. (Så ja jeg er selv lidt små forelsket, men det kommer ikke til gå ud over mine børn.)


At jeg så også har hørt ude i byen at dem måske allerde ikke er så romantisk med ex-en og han unge elskerinden, ja det kan jeg jo godt godte mig lidt over.


Men lige pt. kan jeg sige børnene og jeg har det godt, og vi hygger os med at være byboer.


Karina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder godt...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 09:33

... at du kan være der for at passe det du skal, men slipper for at se yderligere til dem. Og det er jo rart at det er ved at falde på plads med at han har opdaget at han har børn og gerne vil gøre sit til at de kommer igennem dette på en ordentlig måde.


Godt at du er kommet godt på plads i din nye ljelighed - så behøver du ikke have ham gående udenfor hele dagen på gården, og slipper for at se hende.


Og det lyder da spændende med en mulig ny forelskelse - om ikke andet viser muligheden at du er godt på vej til at komme videre.


Hvis HANS forelskelse er ved at miste nogen af de lyserøde skyer må du næsten have stillet dig selv spørgsmålet om hvad du vil sige til hvis han kommer til dig og vil have "nulstillet" de seneste måneder og genoptage ægteskabet? Kunne han finde på det? Kunne du?




£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
Bokse udlejes i lille stald ved Holmegård - kun valakker
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 14:05

...helt enig med Anne (furius) og håber, at du fik hendes svar med. :-) Det er altid det grimmeste og mest triste, når forældre tror, at de vinder noget ved at svine den anden forælder til overfor børnene. :-( Det er så synd for børnene, som jo i forvejen har det svært nok.

Men det lyder nu heller ikke som om du er den, der nedgør din ex foran ungerne. At læsse af herinde og kalde både ham og hans nye kæreste for grimme navne, det er fint! Man kan have brug for at komme af med alle frustrationerne. Bare børnene ikke hører det. :-)


Efter at have fulgt tråden lidt på sidelinien, synes jeg det er dejligt at høre, at du og børnene finder på plads og har det godt. :-) Hvor er det i grunden synd for din mand, at han går glip af alt det! Men det har han jo selv bedt om. ;-)

Pas på, at bittrheden ikke sniger sig ind - det giver livet sådan en grim bismag! :-D "put it in a bubble and blow it away", som Dharma ville sige. ;-D

(Y) til dig for at du klarer det så flot. :-)


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina.
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 15:02

jeg bliver nødt til at spørge igen igen, så kan du evt bare svare det ikke rager mig, eller at du har styr på det : MEN hvor står du økonomisk i dette?


Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 NU har jeg
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 00:43

læst hele tråden. Der er tale om 10 års ægteskab,- eller?

Manden forelsker sig i løbet af 14 dage (hmmm)(intet samvær)(mer hmmm) parterne adskilles på værste vis (jul eller jul ikke) og så bliver den vragede forelsket i en ny...- altsammen indenfor - hvad - en periode på 6 uger...???


Vildt forundret. Der kan ikke ha været meget i det ægteskab når det hele er "fixet" så hurtigt...


KH,- og med bedste vind - til begge parter.


Annette




rigtige piger rider hver dag
BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering ?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 18:32

Hvordan går det så ?


Håber at det går fremad.




- Yuki


Med salathesten - desværre ikke i galop for tiden


Kender du et godt sted på Sjælland med plads til en avlshoppe ?


Med billeder på www.rigola.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt nyt
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 12:13

Hej


Her lidt nyt herfra.

Jeg har nu efterhånden fået mere hold i mit liv igen, og børnene er ved at flyttet dagpleje og børnehave.

Alt går stille og roligt og både børnee og jeg klare os helt godt i vores nye omgivelser.

Dette ikke at skulle passe en mand op, og stå tilrådighed i vores firma har givet mig en enorm frihed til en masse som jeg simpelthen ikke har haft tid og overskud til i flere år.

Så nu går jeg til ridning 2 gange om ugen og får endda redet små ture på min egen hest også, jeg motionere også 2-4 gange om ugen med nogle gamle venninder hvor vi går/løber 8-10 km. pr. gang. det simpelthen så fedt at være herre i sit eget liv.


Og ja jeg kan vel godt indrømme at der ikke var meget tilbage i det ægteskab når jeg kan komme så let vidre. Fakatisk så det lidt skræmmende at jeg har boet med og behaget en mand, i så mange år og måske mest fordi det gav mig tryghed at vide her var mit hjem.

Jeg har fundet en ny kæreste og det helt vidunderligt at være forelsket igen. Han bor næsten 80 km. fra mig så vi kan kun ses nogle gange om ugen, og jeg tror på at det er godt at havde den afstand til at modne et nyt forhold.


Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt du fik et
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 13:02

Wake up call, så du ikke forspildte dit liv, uden at vide det.


Godt du ikke først var kommer over de 60 ( ja tror det er svært derefter) og så sad det og ikke havde overskud.


Og nej du har nok ret der var vist ikke rigtig noget i jeres ægteskab, når du tænker efter.


Har du prøvet at læse de første indlæg igen og så se hvor du er nu ?


Prøv en gang ;-)


Godt gået.




.
De er på vej :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej karina...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 13:07

Godt at du har fået styr på din dagligdag, og at du og børnene har det godt.


Hvor mange af hestene har du egentlig tilbage.

Hanne og jeg så jo at flere af dem var sat til salg , men det er først idag jeg har set denne tråd.


Hanne sagde godt nok at hun havde hørt rygter om at I var gået fra hinanden.


Istedet for at købe en plag(som jeg jo bl.a. snakkede i tlf. med dig om i sensommeren) endte jeg med at låne Tea som selskabshest til Junker, af hanne, og de 2 hygger sig sammen.


Krydser fingre for at det flasker sig til det bedste for dig og børnene i fremtiden.


Held og lykke med alt det nye der sker i dit liv.


De varmeste gule hilsner fra Ulla (som var hos Søren & Vibeke i sommeren `91)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 16:18

- Er det lige det er så absolut forbudt at kigge i hinandens telefoner?

Når man er i et godt forhold har man jo alligevel ikke noget at skjule for hinanden - vel da...?


Tina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 16:19

- Er det lige det er så absolut forbudt at kigge i hinandens telefoner?

Når man er i et godt forhold har man jo alligevel ikke noget at skjule for hinanden - vel da...?


Tina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 super for dig
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 17:36

at du kan se at intet skidt er ikke godt for noget...



Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Jannie ...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 17:43

... den talemåde har du vist fået galt i halsen ... man siger intet er så skidt, at det ikke er godt for noget


Mvh. Lisbeth



Svend 4 ever !!!!!



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog i mod fra andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tina O...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 21:11

...selvom man ikke har noget at skjule, så har man vel ret til lidt privatliv? :-) Min kæreste må da gerne tjekke min telefon, hvis han vil, men han må godt lige spørge først. Ikke for at jeg skal nå at slette noget, slet ikke, men det hedder vist god opførsel eller høflighed eller noget i den stil! :-D

Jeg tjekker ikke kærestens mobil, jeg åbner ikke hans breve og jeg aflytter ikke hans tlf. beskeder eller samtaler. For mig ville det være tillidsbrud. :-)


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ville bare høre hvordan det gik med
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 19:37

dig ? ... Har du det godt og har i fundet jeg helt til rette i jers nye hjem, hvad med ungerne tager de det pænt ?


Lisbeth : Ja det gik lidt hurtigt ... så jeg bagefter .. men meningen var da god ...



Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 23:50
lige til at se Tinas spørgsmål om "hvorfor er det lige det er så absolut forbudt at kigge i hinandens telefoner?"

Jeg har sakset følgende fra www.retssal.dk/ emneindex.php3?vis=n&side=760

1. Generelt
Princippet om brevhemmelighed fremgår af Grundlovens §72:
Boligen er ukrænkelig. Husundersøgelse, beslaglæggelse og undersøgelse af breve og andre papirer samt brud på post-, telegraf- og telefonhemmeligheden må, hvor ingen lov hjemler en særegen undtagelse, alene ske efter en retskendelse.

Efter bestemmelsen er det et almindeligt krav, at inden der kan ske brud på privatlivets fred skal foreligge en dommerkendelse.

2. Afgivet samtykke
Grundlovens §72 skal ses som et værn i mod den uberettigede undersøgelse af andres gemmer og meddelelser, hvorfor der er tale om en beskyttelse som kan fralægges ved samtykke. Eksempelvis hvor en person under mistanke som bevis for sin uskyldighed, giver politiet uhindret adgang til at gennemsøge såvel hans faste ejendom som breve.
Af retssikkerhedsmæssige hensyn stilles der dog store beviskrav til samtykket, ligesom det bør kunne tilbagekaldes indtil undersøgelsen faktisk foretages.

Af ovenstående årsag er det fakkertalt ganske ulovligt at rode i kærestens/mandens/konens telefon.

Overvej lige det næste gang I piller i kærestens mailboks - eller hans/hendes telefon



/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan går det mig nu
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 14:24

Hej Alle i skønne HN


Jeg blev simpelthen så overreasket over at der i April måned faktisk stadigvæk var nogen her fra Hn som kunne huske mig og gik og tænkte på hvordan jeg har det idag, sådan noget varmer virkelig helt ind i sjælen.

Men tænk mit indlæg er også blevet læst over 13500 gange det er da utroligt.


Men jeg kan fortælle at børnene og jeg har det godt, vi trives med vores nye liv, som jo nok for mig indholder de største omvæltninger.

Nogle dage har jeg det skidt og er ked af det, jeg savner nok specielt mit gamle liv med naturen udenfor, og jeg kan da heller ikke lade være med tænke på hvad min ex-mand og jeg ville havde haft gang i med firmaet og landbruget lige nu, hvis vi havde været sammen.

Jeg savner sku også min ex-mand indimellem, det kan nok ikke undgåes helt. Men alligevel er det som om jeg er ved at blive virkelig gal på ham nu, og jeg vil kæmpe med næb og klør for at få mest muligt ud af vores gamle liv, når vi skal havde lavet en endelig bodeling.

Men det med bodelingen er en by i rusland for ham, det rager ham langsomt og der sker ikke en disse fra hans side. Jeg har selvfølelig en advokat, og som hun siger så er det klart han er langsom når det er ham der skal af med penge til mig.

Men den 5/8-2007 vil vi officelt være skilt, og der ønsker jeg også at alt skal være delt og gjort op.


Jeg lod mig frivilligt sygemelde en kort periode efter et råd fra mit fagforbund, da de syndes jeg skulle havde styr på mit liv inden jeg tog et job og kom ud på arbejdsmarkedet igen.

Det gav mig ligesom et pusterum til at komme vidre, og idag arbejder jeg for et vikarbereua og har fået en del faste klienter. Det passer mig fint at være vikar da jeg så får nogle fridage indimellem til at puste lidt ud i, da det da ikke skal være nogen hemlighed at jeg syndes det er hårdt at være alene med to børn på knap 2 og 5 år. Men mine unger er sku søde og de giver virkelig en lyst til livet.

Jeg har også mødt en mand som er utrolig sød og som har tid til at vente på mig og giver mig den tid og luft som jeg har brug for. Men det at havde en anden voksen som står en nær og som man kan tale frit med alt om har meget stor betydning for mig.


Mine heste har stået hos min søster her i vinter og, de er lige kommet ud på sommergræs. Men jøsses hvor det upraktisk ikke at havde hestene lige uden for døren så, man selv kan står for alt det praktiske omkring dem.

Jeg glæder mig meget til at jeg selv skal passe dem til næste vinter og igen selv ordene alt omkring dem.


Men ellers går mit liv godt, en ændring i det er bla. at jeg hat taget mit pigenavn tilbage så jeg igen hedder Thygesen til efternavn. Det var lidt svært at huske i starten når jeg skulle ringen nogen stedr hen, men nu er det helt naturligt for mig at sige det igen. Men jeg må sige at der kommer færre og færre af de dårlige dage, og de gode dage nu i overtal.

Men jeg vil godt nok sige Jer som var der og hjalp mig med sætte ord på mine tanke i den første svære tid tak, for det gjorde virkelig meget for mig at havde nogen at læsse det hele af hos engang imellem.


Forårs knus fra Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt at høre fra dig.
Forfatter: 
Dato:  05-05-2007 16:39

Jeg tror vi er mange der har sendt dig mange tanker igennem de seneste måned. Dejligt med en opdatering og skønt at høre, at du stadig er lige sej og at det hele går den rigtige vej.



hilsner
/Diane


Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klapsalve herfra
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 10:43

Jeg har fulgt med fra sidelinien lige fra starten, og jeg har ofte tænkt på dig.


Dejligt at høre at du er på rette kurs. Glæd dig over alle de små ting her i livet, dem får vi mange foræret af fra vores børn.


Vi er på vej ind i en dejlig tid, hvor man kan samle kræfter til at klare de uundgåelige bump som livet så generøst smider om sig med. Nyd solen og de lyse aftner, det gør godt for en såret sjæl.


Glade forårshilsner fra gitte



Leder efter en som vil komme hjem til os og undervise mine børn på deres ponyer ca. en gang om ugen.

Vi bor nær Pandrup og Saltum

Glæder mig til at høre fra dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er
Forfatter: 
Dato:  07-05-2007 11:18
det dejligt at høre at du er kommet godt over på den anden side. Ja vi er mange der har fulgt med og som nok stadig vil gøre det. Det er sejt og fedt at høre at du er kommet så langt.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har læst det hele og..
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 16:03

Ja, Karina - du har min fulde respekt for din måde at håndterer alt dette på. You go girl !


Med venlig hilsen Marleen


0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina..
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 22:10

Hej Karina


Jeg har først lige set tråden her til aften. Jeg blev da helt opslugt af den, og har læst den nærmest som en roman med en lykkelig slutning


Hvor er det dejligt at det er gået så godt for dig og dine unger. At du har fundet en ny mand, er bare så godt for dig.


Jeg ville egentlig bare sige tak fordi, jeg fik lov at "følge" dig gennem en svær tid. Det var spændende at læse med.


Held og lykke med det hele


Venlig hilsen


Rosen

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var dejligt at
Forfatter: 
Dato:  19-05-2007 11:12

høre at det går stille, men fremad ...


Mange kram til dig og dine unger



Jannie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider